Guill vd ven in de nieuwlandstraat (vroeger op korvelse weg)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:46 schreef Knekwurst het volgende:
Weet iemand een goedkope goede fietsenmaker in omgeving centrum/korvel of west? Die bij de watertoren is een verrekte afzetter.
whieeeeeeeeeee stemmen!quote:Na een lang en fel debat in de gemeenteraad van Tilburg is besloten dat de bevolking uiteindelijk mag beslissen over een grote shopping mall in de Brabantse stad. De inwoners van Tilburg krijgen op 4 juni 2009 het laatste woord in een referendum, waarbij het opkomstpercentage niet belangrijk is. Daarnaast komt er een haalbaarheidsonderzoek naar de vestiging van het winkelcentrum.
Tot diep in de nacht vergaderde de gemeenteraad. De gemoederen over het opkomstpercentage liepen zo hoog op dat de raadsvergadering tweemaal werd stilgelegd en enkele oppositiepartijen zoals het CDA en Algemeen Belang tijdens de stemming de zaal verlieten. Zij vinden een referendum overbodigen en een politiek compromis van de aanvankelijk verdeelde coalitiepartijen.
Het referendum wordt in juni gehouden tegelijkertijd met de verkiezingen voor het Europees parlement.
De Mall moet aan de rand van Tilburg-Noord verrijzen op een voormalig militair terrein. Het winkelcentrum zal naar verwachting negen tot veertien miljoen bezoekers per jaar naar Tilburg trekken. Maar de Tilburgse middenstand en die in andere Brabantse steden vreest voor de gevolgen van het enorme winkelcentrum.
Het wordt denk ik ook wel Tilburg, maar het is zo'n belangrijke beslissing!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan als brabander kun je beter in tilburg gaan
Dan denk ik dat utrecht sneller verveelt namelijk
tjah, werk gerelateerd, en of ik nu uur over doe met ov of met de auto ...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:01 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik hoor dat er een hoop Tilburgers dagelijks naar Eindhoven moeten![]()
Ikzelf ook (ik studeer er).
Waarom gaan jullie met de auto als ik vragen mag? Het OV mag dan stinken en verre van perfect zijn maar de aansluiting Tilburg-Ehv is echt wonderbaarlijk goed te noemen.
25 minuten en je bent er![]()
Met de auto doe je er al snel een uur over, dan kun je nog beter met de brommer gaan. Gewoon het kanaal volgen tot in Best en dan rechtsaf. Reistijd vanaf station tilburg tot station ehv is dan ongeveer 3 kwartier.
* Crazy-M stemt VOORquote:
Centrum is nu al 3 keer ruk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:12 schreef SwiffMeister het volgende:
Als ik mocht stemmen (mag ik niet, woon nèt een meter of 500 te zuidelijk) dan stemde ik tegen. Puur om het feit dat anders het centrum helemaal niets meer voorsteld straks...
Weet niet hoe duur paletplein is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
In west heb je:
Paletplein (spijkers)
Westermarkt (cees van de ven)
meer weet ik er ook niet
Ik heb eerst in Utrecht gestudeerd en ik zit nu in Tilburg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:35 schreef LOVExMUSIC het volgende:
Hey!
Ik ben me aan het orienteren voor mijn studiekeuze ..
En ik ga studeren in Tilburg of in Utrecht..
Maar ik denk dat Utrecht te groot is, en dat Tilburg na een tijdje gaat vervelen of heb
ik het nu helemaal verkeerd haha?
Wat voor goeds hebben jullie te vertellen over Tilburg mbt het studentenleven?
Bedankt!
Denk je dat die nieuwe shoppingmall meer variatie zal bieden dan :S ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Centrum is nu al 3 keer ruk.
Of ze douwen overal alleen schoenenwinkels in, of alleen maar kleding. Niet echt vee lvariatie enzo.
Ik stem dus voorMisschien eindelijk dan is wat afwisseling in dingen
Fiets heb ik op uni achter gelaten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:02 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Lieverd, vanuit Korvel naar West LOPEN? Seriously?
Aan korvelseweg heb je een goedkope turkse fietsemaker.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:46 schreef Knekwurst het volgende:
Weet iemand een goedkope goede fietsenmaker in omgeving centrum/korvel of west? Die bij de watertoren is een verrekte afzetter.
Waar zit die dan ergens?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:13 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Aan korvelseweg heb je een goedkope turkse fietsemaker.
de nachtquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:17 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Ik, nieuwe onervaren student wonend aan korvelseweg, ga vrijdag met een maat (geen student) in de stad chillen. Weet iemand een club die de moeite waard is, of een relaxte lounge tent of wat? Tips graag!
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:41 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Geeft meteen een goed beeld van Tilburg inderdaad.
Hoe bedoel je precies?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:41 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Geeft meteen een goed beeld van Tilburg inderdaad.
Als je vanaf schouwburgring korvelseweg ingaat, dan heb je daar een bocht naar rechts. Vlak voor die bocht zit de fietsemaker links. Kan niet missen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:53 schreef Knekwurst het volgende:
Korte Heuvel.
Maar waar zat die goedkope fietsenmaker nou in de korvelseweg precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |