abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62750554
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 08:46 schreef Knekwurst het volgende:
Weet iemand een goedkope goede fietsenmaker in omgeving centrum/korvel of west? Die bij de watertoren is een verrekte afzetter.
Guill vd ven in de nieuwlandstraat (vroeger op korvelse weg)
Al een paar keer heel goed geholpen en goedkoop aan spullen kunnen komen die ik nodig had.
pi_62750562
quote:
Na een lang en fel debat in de gemeenteraad van Tilburg is besloten dat de bevolking uiteindelijk mag beslissen over een grote shopping mall in de Brabantse stad. De inwoners van Tilburg krijgen op 4 juni 2009 het laatste woord in een referendum, waarbij het opkomstpercentage niet belangrijk is. Daarnaast komt er een haalbaarheidsonderzoek naar de vestiging van het winkelcentrum.

Tot diep in de nacht vergaderde de gemeenteraad. De gemoederen over het opkomstpercentage liepen zo hoog op dat de raadsvergadering tweemaal werd stilgelegd en enkele oppositiepartijen zoals het CDA en Algemeen Belang tijdens de stemming de zaal verlieten. Zij vinden een referendum overbodigen en een politiek compromis van de aanvankelijk verdeelde coalitiepartijen.

Het referendum wordt in juni gehouden tegelijkertijd met de verkiezingen voor het Europees parlement.

De Mall moet aan de rand van Tilburg-Noord verrijzen op een voormalig militair terrein. Het winkelcentrum zal naar verwachting negen tot veertien miljoen bezoekers per jaar naar Tilburg trekken. Maar de Tilburgse middenstand en die in andere Brabantse steden vreest voor de gevolgen van het enorme winkelcentrum.
whieeeeeeeeeee stemmen!
pi_62750774
Als ik mocht stemmen (mag ik niet, woon nèt een meter of 500 te zuidelijk) dan stemde ik tegen. Puur om het feit dat anders het centrum helemaal niets meer voorsteld straks...
pi_62751420
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 11:24 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

dan als brabander kun je beter in tilburg gaan
Dan denk ik dat utrecht sneller verveelt namelijk
Het wordt denk ik ook wel Tilburg, maar het is zo'n belangrijke beslissing!
Ik ga in ieder geval zeker op kamers, ook al is het reizen wel te doen, maar dat lijkt me echt super leuk!!
pi_62751752
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:01 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik hoor dat er een hoop Tilburgers dagelijks naar Eindhoven moeten
Ikzelf ook (ik studeer er).
Waarom gaan jullie met de auto als ik vragen mag? Het OV mag dan stinken en verre van perfect zijn maar de aansluiting Tilburg-Ehv is echt wonderbaarlijk goed te noemen.
25 minuten en je bent er
Met de auto doe je er al snel een uur over, dan kun je nog beter met de brommer gaan. Gewoon het kanaal volgen tot in Best en dan rechtsaf. Reistijd vanaf station tilburg tot station ehv is dan ongeveer 3 kwartier.
tjah, werk gerelateerd, en of ik nu uur over doe met ov of met de auto ...
(moet eerst kwartier tot aan de station dan treinen 25 min. Dan vanaf station naar mijn werk lopen. andere kant van centrum dus ook weer 10 min.
Dus zeg 50 min onderweg ben.

Auto is ook 50 tot 60 min, maar benzine enzo wordt wel betaald
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_62751774
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:05 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

whieeeeeeeeeee stemmen!
* Crazy-M stemt VOOR
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_62751800
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:12 schreef SwiffMeister het volgende:
Als ik mocht stemmen (mag ik niet, woon nèt een meter of 500 te zuidelijk) dan stemde ik tegen. Puur om het feit dat anders het centrum helemaal niets meer voorsteld straks...
Centrum is nu al 3 keer ruk.
Of ze douwen overal alleen schoenenwinkels in, of alleen maar kleding. Niet echt vee lvariatie enzo.
Ik stem dus voor Misschien eindelijk dan is wat afwisseling in dingen
Ik luister NL-Talig
pi_62751810
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:21 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

In west heb je:
Paletplein (spijkers)
Westermarkt (cees van de ven)

meer weet ik er ook niet
Weet niet hoe duur paletplein is.

Weet wel naar eigen ervaring dat Westermarkt goede service heeft
Ik luister NL-Talig
pi_62751917
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:44 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

* Crazy-M stemt VOOR
* -_Tommy_- heel hard tegen!
pi_62752364
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:35 schreef LOVExMUSIC het volgende:
Hey!
Ik ben me aan het orienteren voor mijn studiekeuze ..
En ik ga studeren in Tilburg of in Utrecht..
Maar ik denk dat Utrecht te groot is, en dat Tilburg na een tijdje gaat vervelen of heb
ik het nu helemaal verkeerd haha?
Wat voor goeds hebben jullie te vertellen over Tilburg mbt het studentenleven?
Bedankt!
Ik heb eerst in Utrecht gestudeerd en ik zit nu in Tilburg.
Zo groot is Utrecht helemaal niet en hoe kan je iets nou te groot noemen? Utrecht heeft veel meer mogelijkheden dan Tilburg en de stad is veel mooier, grachten terrasjes .

Niet dat er iets mis is met Tilburg, maar het is hier meer een dorp dan Utrecht.
pi_62752806
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:45 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Centrum is nu al 3 keer ruk.
Of ze douwen overal alleen schoenenwinkels in, of alleen maar kleding. Niet echt vee lvariatie enzo.
Ik stem dus voor Misschien eindelijk dan is wat afwisseling in dingen
Denk je dat die nieuwe shoppingmall meer variatie zal bieden dan :S ?
pi_62757506
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:02 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Lieverd, vanuit Korvel naar West LOPEN? Seriously?
Fiets heb ik op uni achter gelaten.
pi_62766640
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 08:46 schreef Knekwurst het volgende:
Weet iemand een goedkope goede fietsenmaker in omgeving centrum/korvel of west? Die bij de watertoren is een verrekte afzetter.
Aan korvelseweg heb je een goedkope turkse fietsemaker.
pi_62766769
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:13 schreef CantBuyMeLuv het volgende:

[..]

Aan korvelseweg heb je een goedkope turkse fietsemaker.
Waar zit die dan ergens?
pi_62766793
Ik, nieuwe onervaren student wonend aan korvelseweg, ga vrijdag met een maat (geen student) in de stad chillen. Weet iemand een club die de moeite waard is, of een relaxte lounge tent of wat? Tips graag!
pi_62767201
Zaterdag is beter voor de student
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_62767211
of Woensdag en Donderdag is Extase wel ok
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_62767342
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:17 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Ik, nieuwe onervaren student wonend aan korvelseweg, ga vrijdag met een maat (geen student) in de stad chillen. Weet iemand een club die de moeite waard is, of een relaxte lounge tent of wat? Tips graag!
de nacht
pi_62767607
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:34 schreef VoreG het volgende:

[..]

de nacht
Geeft meteen een goed beeld van Tilburg inderdaad.
pi_62767709
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:41 schreef Knekwurst het volgende:

[..]

pi_62767920
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:34 schreef VoreG het volgende:

[..]

de nacht
Wel eens van gehoord, waar vind ik dat precies?
pi_62768015
Korte Heuvel.

Maar waar zat die goedkope fietsenmaker nou in de korvelseweg precies?
pi_62768413
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:41 schreef Knekwurst het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies?
pi_62768457
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:53 schreef Knekwurst het volgende:
Korte Heuvel.

Maar waar zat die goedkope fietsenmaker nou in de korvelseweg precies?
Als je vanaf schouwburgring korvelseweg ingaat, dan heb je daar een bocht naar rechts. Vlak voor die bocht zit de fietsemaker links. Kan niet missen.
pi_62768481
Waar vind ik de nacht op korte heuvel? Hoe herken ik het gebouw?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')