Nou ja, het centrum mag er wel wezen toch?quote:
Dat is het eigenlijk ook. Het is absoluut een gezellige stad, leuke kroegjes/cafe's en uitgaansgelegehendenegen. Maar een echte stad durf ik het niet te noemen, maar dat komt misschien omdat ik hiervoor 3 1/2 jaar in utrecht heb gezeten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, het centrum mag er wel wezen toch?
Maar 'mooi' is wellicht een verkeerde bewoording, maar Tilburg doet inderdaad gezellig en als een echte stad aan, terwijl ik Tilburg altijd als een groot dorp heb beschouwt.
Nee, bels lijntje liep tot Tilburg (volgens wiki)quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:56 schreef Herr_Munk het volgende:
Dat komt die er vroeg wel heeft gelopen. Maar ik weet niet of dat het Belgisch lijntje was die ook naar Baarle- Naussau liep.
Wat moest je betalen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:46 schreef Knekwurst het volgende:
Weet iemand een goedkope goede fietsenmaker in omgeving centrum/korvel of west? Die bij de watertoren is een verrekte afzetter.
Had destijds een slag in mijn wiel. Het laten maken kostte 60 euro, alleen slag uitdeuken 25.quote:
Hm naja mijn pa maakte mn fiets eigenlijk altijd zelf dus ik heb geen idee van normale prijzen hierin.. Ik heb vorig jaar wel een nieuwe binnenband erin laten leggen hier in tilburg en toen was ik 18 euro kwijt ofzo? En toen had ie ook nog een paar nieuwe spaken erin gezet, omdat ik een paar spaken misttequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:15 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Had destijds een slag in mijn wiel. Het laten maken kostte 60 euro, alleen slag uitdeuken 25.
Nu een klapband met dat wiel waarin een slag zat dus wil eigenlijk gewoon een nieuw wiel erin.
In west heb je:quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:46 schreef Knekwurst het volgende:
Weet iemand een goedkope goede fietsenmaker in omgeving centrum/korvel of west? Die bij de watertoren is een verrekte afzetter.
dan als brabander kun je beter in tilburg gaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:49 schreef LOVExMUSIC het volgende:
Ja, ik weet hoe de opleiding in Tilburg er aan toe gaat, en dat is precies wat ik wil!
Ik kom zelf uit de buurt van Eindhoven, dus een echte brabander! En dat 'gezellige' vind ik eigenlijk wel belangrijk. Ga sowieso een dagje proefstuderen in Tilburg & naar een open dag in Utrecht ..
Hahahaquote:De stroomstoring die de Bommelerwaard vorig jaar trof, heeft negen maanden later een geboortegolfje opgeleverd in de gemeente Maasdriel. In korte tijd zijn er 24 baby's geboren, 44 procent meer dan normaal.
"In de maand september was het hartstikke druk. De baby's vielen gewoon uit de boom", aldus kraamverzorgster Brendy Kouwenberg. In de omringende gemeenten, waar men geen stroomstoring had, was er geen toename van het aantal geboorten te zien.
De stroomstoring werd eind vorig jaar veroorzaakt door een Apache-helikopter die een elektriciteitsmast ramde. Het getroffen gebied had drie dagen lang geen stroom.
quote:
Weet je toevallig ook welke het goedkoopst is? Dan loop ik daar binnenkort even naar toe.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
In west heb je:
Paletplein (spijkers)
Westermarkt (cees van de ven)
meer weet ik er ook niet
Lieverd, vanuit Korvel naar West LOPEN? Seriously?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:59 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook welke het goedkoopst is? Dan loop ik daar binnenkort even naar toe.
omdat ik daarna meestal naar mijn klanten moetquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:01 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik hoor dat er een hoop Tilburgers dagelijks naar Eindhoven moeten![]()
Ikzelf ook (ik studeer er).
Waarom gaan jullie met de auto als ik vragen mag? Het OV mag dan stinken en verre van perfect zijn maar de aansluiting Tilburg-Ehv is echt wonderbaarlijk goed te noemen.
25 minuten en je bent er![]()
Met de auto doe je er al snel een uur over, dan kun je nog beter met de brommer gaan. Gewoon het kanaal volgen tot in Best en dan rechtsaf. Reistijd vanaf station tilburg tot station ehv is dan ongeveer 3 kwartier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |