TheKid, op internet nog niks te vinden, en denk dat ik me met de 3 voorwerpen wel heb voorgesteld ....
Denk ik ..
EDIT
Tot nu toe:
rond 20:41 een wegvervoer in brand, later een herbezetting van post centrum en vervolgens nog een wegdek reinigen op de ringbaan west
En op brandweerspotters.nl:
quote:
Ringbaan West afgesloten na ongeval
Monday 3 November 2008 - TILBURG - Om 20:41 werd de Bezetting TS Tilburg-Centrum gealarmeerd voor een prio 1 melding.
Ze moesten met de Tankautospuit (6731) rijden naar het adres 'Ringbaan west' in Tilburg. Hier zou een buitenbrand gemeld zijn, het betrof een voertuig dat stond te branden.
De bevelvoerder moest zich inmelden in incidentgroep 09.
Om 22:54 werd de Bezetting TS Tilburg-Centrum gealarmeerd voor een prio 2 melding.
Ze moesten met de Tankautospuit (6731) rijden naar het adres 'Ringbaan west' in Tilburg. Hier werd de brandweer verzocht om het wegdek te reinigen.
De bevelvoerder moest zich inmelden in incidentgroep 09.
PERSBERICHT:
Na een frontale botsing heeft de politie maandagavond enkele uren de Ringbaan West in Tilburg afgesloten.
De afsluiting, noodzakelijk om de ravage op te ruimen en technisch onderzoek te doen, werd rond 23.00 uur opgeheven.
De veroorzaker van de frontale botsing, een 20-jarige Tilburger, kwam uit de richting van Loon op Zand. Hij vloog door de middenberm en kwam op de rijbaan van het tegemoetkomende verkeer terecht. Daar botste de man frontaal op de auto van een 26-jarige Tilburgse vrouw. Het ongeluk gebeurde rond 20.10 uur ter hoogte van de Margarita Mariakerk.
De vrouw is met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis overgebracht. De man liep alleen een schaafwond aan een knie op. Hij is aangehouden op verdenking van het rijden onder invloed. Ook zijn er aanwijzingen dat hij te hard heeft gereden.
Bron: Brabantsdagblad
Fotos zien er best heavy uit
[ Bericht 45% gewijzigd door Crazy-M op 04-11-2008 07:19:13 ]
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16eIk luister NL-Talig