abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62912801
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:27 schreef existenz het volgende:

[..]

Goedkope week voor je moeder
Of niet...
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_62921780
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:21 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh ik had net even een "oeps-momentje" bij de kassa in de supermarkt. Ik zag twee rabobank-pinpassen. Eentje van m'n moeder, blijkbaar vergeten terug te geven. Oepsie .
haha. Is ook wel heel erg OEPS jah
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_62922250
Ik verveel me echt onzettend....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_62922694
Ik moet mezelf morgen beschrijven aan de hand van drie voorwerpen. Hoe fucked up is dat?
pi_62922839
1. flesje bier
2. kussen
3. krat bier

Prima
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_62922876
1. Mobiele telefoon
2. Verjaardagskaartje
3. Bioscoopkaartje.

Haal daar maar eens mijn karaktereigenschappen uit zonder dat ik de bijbehorende uitleg erbij geef .
pi_62923001
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:21 schreef hetzusjevan het volgende:
1. Mobiele telefoon
2. Verjaardagskaartje
3. Bioscoopkaartje.

Haal daar maar eens mijn karaktereigenschappen uit zonder dat ik de bijbehorende uitleg erbij geef .
17 jarig huppeldoos die op verjaardagen alleen maar zit te smsen en filmverslaafd is..

pi_62923068
20 ja !

(1 ik kan niet zonder communicatiemiddelen, ik ben een echte kletskous 2 mijn creatieve kant is dat ik goed ben in schrijven en goed dingen kan verwoorden op papier 3 en ik ga idd graag naar de bios en kijk graag series etc.)

Ik wou eigenlijk een kapot lichtje meenemen en zeggen dat ik qua statistiek nog steeds het licht niet heb gezien XD. En een vriendin van me wou bier, condooms en sigaretten meenemen. Maarja, dat durven we toch niet .
pi_62923182
Ik zou wel weten hoe ik mezelf met 3 voorwerpen moest beschrijven:
1. De garage met daarin al mn klassieke voertuigen
2. De kelderkast met daarin al het bier
3. De kast onder mn tv waar al mn computerzooi/laptop in ligt
pi_62923226
Haha oke, zo kan ik me idd al een beetje een beeld van je vormen .
pi_62926341
Wie weet waarom gisteren de ringbaan, komende vanaf de bult bij de Westpoint, richting het Laar?
Ik reed naar me werk en ineens een wegwerkes auto EN politiebus dwars op de weg, alles afgesloten Ik rij bijna me achterband lek op die klote rode zwaailampjes die in aller-ijl op de weg waren gesmeten

Maarre.. OT.. 3 voorwerpen die mij beschrijven?
Das een moeilijke
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_62926346
quote:
Op maandag 3 november 2008 23:34 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik zou wel weten hoe ik mezelf met 3 voorwerpen moest beschrijven:
1. De garage met daarin al mn klassieke voertuigen
2. De kelderkast met daarin al het bier kleine kindertjes enzo
3. De kast onder mn tv waar al mn computerzooi/laptop middeltjes in ligt
hehe die vroeg er best wel om

van mij in 3 voorwerpen ....
1. drinken, 2. CD 3. losse blaadjes
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_62926355
TheKid, op internet nog niks te vinden, en denk dat ik me met de 3 voorwerpen wel heb voorgesteld ....
Denk ik ..

EDIT
Tot nu toe:
rond 20:41 een wegvervoer in brand, later een herbezetting van post centrum en vervolgens nog een wegdek reinigen op de ringbaan west

En op brandweerspotters.nl:
quote:
Ringbaan West afgesloten na ongeval
Monday 3 November 2008 - TILBURG - Om 20:41 werd de Bezetting TS Tilburg-Centrum gealarmeerd voor een prio 1 melding.

Ze moesten met de Tankautospuit (6731) rijden naar het adres 'Ringbaan west' in Tilburg. Hier zou een buitenbrand gemeld zijn, het betrof een voertuig dat stond te branden.
De bevelvoerder moest zich inmelden in incidentgroep 09.

Om 22:54 werd de Bezetting TS Tilburg-Centrum gealarmeerd voor een prio 2 melding.

Ze moesten met de Tankautospuit (6731) rijden naar het adres 'Ringbaan west' in Tilburg. Hier werd de brandweer verzocht om het wegdek te reinigen.
De bevelvoerder moest zich inmelden in incidentgroep 09.

PERSBERICHT:

Na een frontale botsing heeft de politie maandagavond enkele uren de Ringbaan West in Tilburg afgesloten.

De afsluiting, noodzakelijk om de ravage op te ruimen en technisch onderzoek te doen, werd rond 23.00 uur opgeheven.

De veroorzaker van de frontale botsing, een 20-jarige Tilburger, kwam uit de richting van Loon op Zand. Hij vloog door de middenberm en kwam op de rijbaan van het tegemoetkomende verkeer terecht. Daar botste de man frontaal op de auto van een 26-jarige Tilburgse vrouw. Het ongeluk gebeurde rond 20.10 uur ter hoogte van de Margarita Mariakerk.

De vrouw is met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis overgebracht. De man liep alleen een schaafwond aan een knie op. Hij is aangehouden op verdenking van het rijden onder invloed. Ook zijn er aanwijzingen dat hij te hard heeft gereden.

Bron: Brabantsdagblad
Fotos zien er best heavy uit

[ Bericht 45% gewijzigd door Crazy-M op 04-11-2008 07:19:13 ]
Ik luister NL-Talig
pi_62926930
welke fofot's?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_62927090
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 08:26 schreef Spooky4u het volgende:
welke fofot's?
op brandweerspotters.nl, kan niet plaatsen, kopie protection
Ik luister NL-Talig
pi_62927097
ah, ik keek al maar zag ze niet.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_62927182
http://www.nufoto.nl/2008/11/04/ongeluk-op-ringbaan-west/
Hier zie je ook een foto.
Toch gek, op dat stuk frontaal
Ik luister NL-Talig
pi_62927241
Toc geluk dat er niemand dood is meteen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_62927992
Omfg ernstig . Mensen die onder invloed rijden .
pi_62928008
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 09:28 schreef hetzusjevan het volgende:
Omfg ernstig . Mensen die onder invloed rijden .
rijverbod voor onbepaalde tijd
Ik luister NL-Talig
pi_62928115
Iemand nieuwe TT inspiratie btw?
pi_62928293
TT: Met wijn en een bal gehakt uit de jus in de middag.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_62928359
Serieus, niks met eten . Maak maar eens een keer een vrouwen TT .
pi_62928500
Van die botsing heb ik niets gemerkt
pi_62928739
Tilburg #48 nu met PMS.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')