Had ik gister nodigquote:
vanmorgen op 't fietske was het inderdaad een stuk warmer dan vorige week.quote:Op maandag 3 november 2008 11:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat was het vorige week dan volgens jou?
(ik vind het namelijk wel meevallen)
hier ookquote:Op maandag 3 november 2008 12:00 schreef DoctorB het volgende:
[..]
vanmorgen op 't fietske was het inderdaad een stuk warmer dan vorige week.
**NONDEKNETTER**
D'r gaan hier sirenes af!
aah okquote:Op maandag 3 november 2008 11:36 schreef Spooky4u het volgende:
Dan geef ik je gisteren wel een bakkie hoor
jah, normaal ook niet zo vee llast van, maar als je rekent dat we met 6 man ruim 200 euro (totaal) hebben opgemaakt .....quote:
Dan moet je maar wat harder te keer gaanquote:Op maandag 3 november 2008 11:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Behalve als je een hele koude slaapkamer hebt.....
Veuls te koudquote:Op maandag 3 november 2008 11:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat was het vorige week dan volgens jou?
(ik vind het namelijk wel meevallen)
Ah, bedankt, ik zal het eens checken.quote:Op maandag 3 november 2008 09:58 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Hij zicht Huoratron te heten:
De betere 8-bit nintendo-trash van de man met de baard uit Finland. (Aku Raski). Uit zijn gemodificeerde Gameboys tovert hij frisse bleeps gevolgd door stampende bassen. Getekend op het New Judas label klinkt het soms als een band van het Ed Banger Label, maar dan zonder kruis maar met baard
heb je nu toch ?quote:
Van TNTquote:
waarom zou TNT jou post sturen?quote:
je moet daar ook alleen naar toe gaan om half 5, dan drink je nog 2 baco's en dan waggel je naar huis! je moet het meer zien als een excuus om nog niet naar huis te gaan!quote:Op zondag 2 november 2008 18:30 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Wat vonden jullie van de nacht?
Ze vroegen een entreeprijs van 20 euro. Dan krijg je 4 munten.
Bier kost dus 5 euro per glas.
Als je al meer dan een week geen alcohol op hebt -waar ik zeer trots op ben btw- dan heb je geen katerquote:
Goedkope week voor je moederquote:Op maandag 3 november 2008 17:21 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh ik had net even een "oeps-momentje" bij de kassa in de supermarkt. Ik zag twee rabobank-pinpassen. Eentje van m'n moeder, blijkbaar vergeten terug te geven. Oepsie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |