abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62708311
Okee mensen ... we hebben dus een 'teaser' en die teaser houdt in, dat Adolf Eichmann onschuldig is, omdat hij de letter van de Bijbel heeft opgevolgd, namelijk : 'Befehl ist Befehl' ... Romeinen 13 :

Willibrord-vertaling :
[1] Ieder mens moet zich schikken naar de gezagdragers die boven hem staan. Want alle gezag komt van God; ook het bestaande gezag is door God ingesteld.

Nieuwe vertaling :
[1] Iedereen moet het gezag van de overheid erkennen, want er is geen gezag dat niet van God komt; ook het huidige gezag is door God ingesteld.

Vertaling volgens STORMSEEKER :
[1] Iedere ziel zij onderworpen aan de superieure autoriteiten, want er is geen autoriteit dan door God; de bestaande autoriteiten zijn door God in hun relatieve posities geplaatst.

Dit pleit Adolf Eichmann vrij, omdat het gezag/de overheid/autoriteiten namens God, hem vertelden wat te doen

"Dames en heren ... een vrijspraak is niets meer dan gerechtvaardigd volgens de Bijbel ..."
  maandag 27 oktober 2008 @ 02:59:06 #2
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62708496
en wat heb je er aan om eichmann vrij te pleiten? wat is je doel?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_62708556
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 02:59 schreef zoalshetis het volgende:
en wat heb je er aan om eichmann vrij te pleiten? wat is je doel?
Flikker op, stalker ... heb je geen zinniger post ? Wat een loze, idiote posten plaats jij ...

maandag 27 oktober 2008 @ 03:23:02 #4
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62708561
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 03:21 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Flikker op, stalker ... heb je geen zinniger post ? Wat een loze, idiote posten plaats jij ...

het was een serieuze vraag, wat heb jij tegen mij? en wat schiet je er mee op om eichmann vrij te pleiten?
pi_62708588
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 03:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het was een serieuze vraag, wat heb jij tegen mij? en wat schiet je er mee op om eichmann vrij te pleiten?
Vooruit, ik ga serieus op je in ...
Kan dat wel ?

Lees jij wel wat er staat ? ... ik twijfel daar nogal eens aan; echt waar. Lees nou eens, wat er staat.

___

Er staat : Hitler is door God aan Macht geholpen !
  maandag 27 oktober 2008 @ 03:35:19 #6
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62708594
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 03:32 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Vooruit, ik ga serieus op je in ...
Kan dat wel ?

Lees jij wel wat er staat ? ... ik twijfel daar nogal eens aan; echt waar. Lees nou eens, wat er staat.

___

Er staat : Hitler is door God aan Macht geholpen !
ja dat heb ik gelezen, maar wat wil je daarmee zeggen dan? dat het zo is? dat zijn verschrikkelijke regime daarmee is vrijgepleit?
pi_62708670
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 03:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja dat heb ik gelezen, maar wat wil je daarmee zeggen dan? dat het zo is? dat zijn verschrikkelijke regime daarmee is vrijgepleit?
Joh, deze topic is niet voor jou bestemd. Jij bent een vreselijk dom en irritant persoon. Je stelt de meest stompzinnige vragen, terwijl de feiten je klaar voor je neus liggen; jij negeert mensen als Palestijnen en wenst ze liever dood; Je noemt je geen extreem-Christen, maar je bent de vuilste op FOK! Samen met Clara.
  maandag 27 oktober 2008 @ 04:05:37 #8
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62708674
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 04:03 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Joh, deze topic is niet voor jou bestemd. Jij bent een vreselijk dom en irritant persoon. Je stelt de meest stompzinnige vragen, terwijl de feiten je klaar voor je neus liggen; jij negeert mensen als Palestijnen en wenst ze liever dood; Je noemt je geen extreem-Christen, maar je bent de vuilste op FOK! Samen met Clara.
ik ben benieuwd of je morgen schrikt als je het terug leest.
pi_62708683
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 04:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik ben benieuwd of je morgen schrikt als je het terug leest.
Totaal niet ... ik irriteer me aan jullie rechtvaardiging om een heel volk zijn land af te pakken. Ik heb al lang aangetoond dat Palestijnen grondrechten hebben en nog blijven jullie onzin spuien; jullie zijn triefel. Sorry.
  maandag 27 oktober 2008 @ 04:13:36 #10
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62708684
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 04:12 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Totaal niet ... ik irriteer me aan jullie rechtvaardiging om een heel volk zijn land af te pakken. Ik heb al lang aangetoond dat Palestijnen grondrechten hebben en nog blijven jullie onzin spuien; jullie zijn triefel. Sorry.
dus opende je maar dit topic?
pi_62708710
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 04:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dus opende je maar dit topic?
Niet voor jou, om je met je onzin deze topic vol te spugen, maar voor mensen, die er serieus over willen nadenken. Trollerig persoon ...
  maandag 27 oktober 2008 @ 04:33:45 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62708713
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 04:32 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Niet voor jou, om je met je onzin deze topic vol te spugen, maar voor mensen, die er serieus over willen nadenken. Trollerig persoon ...
ic, nou dan laat ik je maar verder alleen met dit hoogdravende topic.
pi_62709970
Hitler was toch atheist? Ik bedoel, hij was wel Rooms Katholiek opgevoed, maar hij was volgens mij atheist.
pi_62710383
TS misschien is een wfl-break geen slecht idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')