SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet geregistreerd zijn om de eerste link te kunnen bekijken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:05 schreef StefanP het volgende:
Eat that, Vipers en Veyrons. Van 0 naar 388km/u in 1600 meter met een staande start. O ja, met nog een versnelling over ook.
[ afbeelding ]
Filmpje volgt nog... ter vermaak een filmpje van vorig jaar toen een ander Supra met 367km/u won:
http://videos.streetfire.(...)a-228-mph_137670.htm
Eerst zien dan geloven, ben nog nergens een filmpje tegengekomen van een rijdende TKR op topsnelheid.quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:23 schreef Superfast het volgende:
Bagger .
http://videos.streetfire.(...)ASTEST-CAR_60186.htm
Maar een supra zal ie dan ook niet kunnen evenaren.quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven, ben nog nergens een filmpje tegengekomen van een rijdende TKR op topsnelheid.
Ik zocht er ook naar omdat ik gelezen had dat die sneller moet zijn dan de Veyron maar kon ook niks vinden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven, ben nog nergens een filmpje tegengekomen van een rijdende TKR op topsnelheid.
De Supra die dit jaar won is twee weken geleden "gebouwd"quote:Op maandag 27 oktober 2008 03:00 schreef robber57 het volgende:
Das toch miz een beetje flauw want die andere snelle autos zijn standaart fabrieks autos.
De truuk van een veyron is dat het ding zo afgeleverd wordt en waarschijnlijk veel kilometertjes kan maken met de prestaties die hij kan leveren.
Als ik zo dat geluid hoor van die vorige supra (van Van Nelle?) vraag ik me af of een dergelijke auto uberhaupt de volgende service beurt op 10000 haalt....
2000+ pk uit een motor sleuren is geen kunst; veel liters en cilinders en veel grote turbos doet wonderen en anders is er altijd nog methanol/nos en nitro, maar hem heel houden, das de truuk.
Kijk naar Red Victor One, ook zo'n fucked up animal: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=red+victor+one&meta=
Het wordt pas intressant als je enige ( logische) voorwaarden gaat stellen zoals ; alleen euro95 en geen turbos of andere blazers.
alsof ze dat niet hebben, kwestie van prioriteit.quote:geef toyota even veel geld als bugatti om een super snelle bak te maken, dan zullen ze nog beter zijn
Omdat die blijkbaar sneller rechtdoor gaan dan een datsun?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:45 schreef Use_This_Name het volgende:
wat zou je in godsnaam met een supra moeten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben op circuit rondetijden nog nooit de tijd van een supra tegen gekomen inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:31 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Omdat die blijkbaar sneller rechtdoor gaan dan een datsun?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:37 schreef fathank het volgende:
Maar circuitrijden is dan ook geen sport. Zo hard mogelijk rechtdoor is veel toffer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |