Ik vind het wel interessant om het sfeertje mee te maken. En uiteraard ben ik benieuwd wat voor volk daar komt. Opwindend zal ik het vast niet vinden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 04:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe er je voordeel mee. en daarnaast is het niet zo gaaf om en vrouw pinpongballetjes te zien schieten.
Die bedoelde ik, erg sjieke club, 30 euro toegang en 4 euro voor een biertje. Maar is ook een hoerentent en weet niet of ze tegenwoordig nog strippen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 05:06 schreef Superfast het volgende:
OQ rotterdam
http://www.cluboq.nl/nl/club.asp
Maried with Childrenquote:Op maandag 27 oktober 2008 07:55 schreef avotar het volgende:
Where the music stinks, and they water the drinks, at the nudie bar.
Where you see their butt, and their trap stays shut,
at the nudie bar.
Where you can't touch a breast, but you can cave in a chest,
at the nudie bar.
Where you look at a thigh, and they blacken an eye, at the nudie bar.
Nja k ben dr vroeger in de gulden tijd wel eens geweest met een kameraad op zaterdag (niet eens om te scoren maar ff iets anders dan Snollywoodquote:Op maandag 27 oktober 2008 08:06 schreef Koewam het volgende:
[..]
Die bedoelde ik, erg sjieke club, 30 euro toegang en 4 euro voor een biertje. Maar is ook een hoerentent en weet niet of ze tegenwoordig nog strippen.
Was dat in Amsterdam?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 07:09 schreef Superfast het volgende:
[..]
Nja k ben dr vroeger in de gulden tijd wel eens geweest met een kameraad op zaterdag (niet eens om te scoren maar ff iets anders dan Snollywood) en was echt tof vette sex scenes op het podium en 50 gulden entree en dan kreeg je ik meen 3 biertjes gratis
![]()
Al met al best interessant en het geeft ook wel een bepaalde kick als je daar aan de bar aan het chillen bent en er komen van die chicks aandacht zoeken ookal weet je gewoon dat het om een ding gaat en dat is geld![]()
Al met al goede club en anders de Rox eens proberen die zit er naast?
www.burlesquefreakout.comquote:Op maandag 27 oktober 2008 02:02 schreef Pablo2k1 het volgende:
[..]
Stripclub voor seks?? Dat lijkt me geen stripclub meer. Burlekshows in NL? Hoe ver gaat dat?
Ja, die wilde ik net noemenquote:
Kan je daar wat meer over vertellen? Ik krijg volgende week een vriend uit het buitenland over de vloer, en die wil een keer naar zo'n tent. De site ziet er wel mooi uit, en de dames op de site zien ook wel wat beter dan de meeste andere sites die ik gecheckt hebquote:Op maandag 27 oktober 2008 05:06 schreef Superfast het volgende:
OQ rotterdam
http://www.cluboq.nl/nl/club.asp
Ik ben benieuwd naar jouw recensie, 25 euro entree voor 3 drankjes meen ik maar verder als de deur ben ik ook niet geweest.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Kan je daar wat meer over vertellen? Ik krijg volgende week een vriend uit het buitenland over de vloer, en die wil een keer naar zo'n tent. De site ziet er wel mooi uit, en de dames op de site zien ook wel wat beter dan de meeste andere sites die ik gecheckt heb
We gaan alleen voor de show, voor 't intieme gedeelte hebben we allebei een vriendin
Vrijgezellenfeestje gehad:quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:06 schreef Koewam het volgende:
[..]
Die bedoelde ik, erg sjieke club, 30 euro toegang en 4 euro voor een biertje. Maar is ook een hoerentent en weet niet of ze tegenwoordig nog strippen.
Ja, een beetje wat S_1980 zei eigenlijkquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:27 schreef solaire het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw recensie, 25 euro entree voor 3 drankjes meen ik maar verder als de deur ben ik ook niet geweest.
Hmm daar moet ik dan toch nog eens over nadenken, vind het een beetje te veel als hoerenknal ipv stripclub klinken.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:03 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ja, een beetje wat S_1980 zei eigenlijkDe vrouwen zijn medium tot vrij leuk om te zien, en strippen kunnen ze goed
Maar tov wat ik op de website zag, viel het toch wel een btje tegen (niet zo spectaculair en iets minder bijzondere meisjes). Ik vond het ook een beetje vreemd ingericht, het euh.. "toneel" zit een beetje in een hoek, dus je moet er echt bij gaan zitten om wat te kunnen zien.
Behalve de 25 euro entree met 3 drankjes kan je zoveel uitgeven als je wilWeet de precieze prijzen niet meer, maar overall is het allemaal behoorlijk prijzig. Dat geldt ook als je gebruik wil maken van de privekamers of sauna, dat kost je 110 euro per half uur per meisje
Maar goed, volgende keer ws een andere club proberen
Npquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:53 schreef solaire het volgende:
[..]
Hmm daar moet ik dan toch nog eens over nadenken, vind het een beetje te veel als hoerenknal ipv stripclub klinken.
toch bedank loggedin (s1980 idem)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |