aAlsof je geen mening kunt hebben als je iets zelf niet eerst gedaan hebtquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:11 schreef Adothehague het volgende:
Hugo als je alles zo goed weet ga je toch zelf linksback staan mafkees
Heb je hem horen praten... wat een stuk chagrijn en een stijfkop is dat zegquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:12 schreef Merkie het volgende:
Vanwaar die haat jegens De Jonge?
Ik denk wel dat z'n vrouw niet roest met zo'n azijnpisserquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik was mijn azijn kwijt maar ik weet nu waar ie is... bij Jan de Jonge op de keukentafel
ja kut he boeren nuchterheid.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je hem horen praten... wat een stuk chagrijn en een stijfkop is dat zeg
?quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De Guzman.Verkeerde vriendenkring.
Kleuter.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Verbeek en Jan de Jonge = twee klauwen met stront op een buik.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:15 schreef Adothehague het volgende:
Leuke vent die de Jonge. Lekker positief en totaal niet chagerijnig.
ze hangen ook nog hetzelfde geloof aan, een of andere vage baptistengemeente en geloof in maakbaarheid van de ziel etc.. enge types die eigenlijk nergens opleiding/training zouden mogen geven.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Verbeek en Jan de Jonge = twee klauwen met stront op een buik.
Ik had je iets empatischer ingeschat.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:15 schreef _Mike_ het volgende:
De Jonge durf nou eens over Verbeek te praten lul
hij doet het meestal beter in ter land, ter zee en in de luchtquote:
Misschien omdat hij als trainer nog nooit iets fatsoenlijks heeft gepresteerd. En dan wel doen alsof je het allemaal weet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:12 schreef Merkie het volgende:
Vanwaar die haat jegens De Jonge?
nuchterheid is goed, dit is gewoon azijnzeikenquote:
wel een punt over de buitenspelgoal van Molsquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij doet het meestal beter in ter land, ter zee en in de lucht
Ehh hij wordt uitgenodigd om zn mening te geven.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:16 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Misschien omdat hij als trainer nog nooit iets fatsoenlijks heeft gepresteerd. En dan wel doen alsof je het allemaal weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |