Volgens mij kan dat offline niet, maar dat weet ik niet zekerquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:55 schreef Mikkie het volgende:
GVD... ik wil inloggen op Internetbankieren, krijg ik twee keer melding van een verkeerde PIN-code, terwijl ik 100% zeker weet dat ik 'm goed heb ingetoetst! Nu durf ik niet meer nog een keer te proberen, anders wordt m'n pas dadelijk geblokt.
Je kunt 't ook niet proberen, dan kan je ook geen geld overstorten. Pwndquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:55 schreef Mikkie het volgende:
GVD... ik wil inloggen op Internetbankieren, krijg ik twee keer melding van een verkeerde PIN-code, terwijl ik 100% zeker weet dat ik 'm goed heb ingetoetst! Nu durf ik niet meer nog een keer te proberen, anders wordt m'n pas dadelijk geblokt.
klopt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk te vinden though
Komt u maar!quote:
Ik ben gisteren één vriend kwijtgeraakt en ik weet wiequote:Op maandag 27 oktober 2008 12:01 schreef swarmahoer het volgende:
ik moet nog 70 vrienden wil ik weer op mn oude plek terecht komen
Je hebt een uitnodigingquote:
Toen het uit was met mijn ex had een van haar vriendinnen mij gedeletequote:Op maandag 27 oktober 2008 12:04 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben er ook een kwijtgeraakt en ik weet niet wie
dat zal je lerenquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Toen het uit was met mijn ex had een van haar vriendinnen mij gedelete.
hier moet ik wel om lachen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
En je ex zelf heb je waarschijnlijk nog gewoon in je lijst staan, want die doet wss niet zo moeilijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Caps lock op een randomreader?quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:59 schreef swarmahoer het volgende:
en mikkie miss heb je caps aanstaan ofzo? of een andere taal (datgene dat je met alt shift op kan lossen, wat je ook wel eens hebt als je een ? wil typen maar een ander teken krijgt
)
Ik moest best hard lachen toen ik er achter kwamquote:
iddquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En je ex zelf heb je waarschijnlijk nog gewoon in je lijst staan, want die doet wss niet zo moeilijk
máár, die meid heeft je zeker wel gedisst.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik moest best hard lachen toen ik er achter kwam
Die staan er nog allemaal tussen inclusief mijn ex. Het was een meisje die mij leuker vond dan ik haar!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja ik kan me niet meer in Doetinchem vertonen nuquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:17 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
máár, die meid heeft je zeker wel gedisst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |