Die dude van AI praat alleen Engels tijdens college omdatie dat een goede voorbereiding voor ons vind..quote:
ik had al gesmsedquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:13 schreef IrishBastard het volgende:
Had 't overigens al gevraagd, en meneer is alweer in NijmegenBoek dus niet
Vorig jaar deed hij helemaal niet zo moeilijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:22 schreef Nielez het volgende:
Jep.
Geeft n best goede hint als in een keer nog 2/5 over is na de pauze ofzo.
Maar hij begrijpt t niet blijkbaar.
K blijf in ieder geval stug mn vragen in t nederlands stellen.
Ohja.
Milknfruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik moest lachenquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
dat het werkelijk een verschrikking is om naar te luisteren.
De aandacht voor de stof?quote:
het kan bij ons opzich allemaal wel vrij informeel, dat scheelt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen idee hoe goed je die vrouw kent, maar ik vind 't nogal informeel en cynisch.
"een verschrikking", "de beste man", "een beetje op niveau" etc.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen idee hoe goed je die vrouw kent, maar ik vind 't nogal informeel en cynisch.
"een verschrikking", "de beste man", "een beetje op niveau" etc.
onprofessioneel daaraan toe te voegenquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
maar ik vind 't nogal informeel en cynisch.
wij hebben geen 100-en studenten per jaarquote:
Op zich vind ik wel dat een klacht formeel moet. Hij krijgt het mailtje ook te lezen straksquote:Op maandag 27 oktober 2008 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wij hebben geen 100-en studenten per jaar![]()
Ze weet wel wie je bent, er wordt gesproken met je en jij, zelfs met docenten.
het is een verademing dat 't zo kan en mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |