zo goedkoop hoeft nou ook weer niet, en moet ook wel beetje netjes zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:05 schreef DutchErrorist het volgende:
Zwart karton! Goedkoop en helemaal donker
ja en ik zoek iets wat het licht aan de zijkanten ook weghaaltquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:05 schreef __Saviour__ het volgende:
rolgordijnen zijn echt volledig niet-doorlatend. maar dan heb je wel aan de zijkanten nog wat licht dat naar binnen sijpelt.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:07 schreef babipangang het volgende:
[..]
zo goedkoop hoeft nou ook weer niet, en moet ook wel beetje netjes zijn.
neej gewoon rechtquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef ER_Online het volgende:
Ikea rolgordijn. Kost niet veel en werkt top. Heb je schuin dak?
Bij mij kan het gordijn niet breder lopen, omdat het kozijn eindigt waar de volgende muur begintquote:Op maandag 3 november 2008 01:44 schreef Judeljuud het volgende:
Gewoon gordijnen vlak tegen het raam aan en een stukje breder laten lopen dan het kozijn. Succes!
Kan idd wel, maar dat ziet er natuurlijk totaal niet uitquote:Op maandag 3 november 2008 01:51 schreef Judeljuud het volgende:
Wat ze mij nog aanraadden bij de bouwmarkt was om naast het rolgordijn m'n kozijnen matzwart te schilderen. Dan weerkaatst het licht niet zo. Misschien is dat ook een idee voor jou Xennia?
Goed ideequote:Op maandag 3 november 2008 01:51 schreef Judeljuud het volgende:
Wat ze mij nog aanraadden bij de bouwmarkt was om naast het rolgordijn m'n kozijnen matzwart te schilderen. Dan weerkaatst het licht niet zo. Misschien is dat ook een idee voor jou Xennia?
wauw! Dat issiequote:Op dinsdag 4 november 2008 22:35 schreef klipper het volgende:
Ik zat met hetzelfde probleem.
Ik heb toen gekozen voor een standaard verduisteringsgordijn en 2 "stoel" of kleine letter h profielen, het verduisteringgordijn gaat hiertussen naar beneden en verduisterd dus ook via de zijkant.
Natuurlijk komt er overdag nog wel een klein beetje licht binnen, maar in het algemeen is het donkerder dan vele andere slaapkamers.
Ook ik slaapt het lekkerst als mijn slaapkamer pikkedonker is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moest je daar nu zolang over nadenken?quote:Op zaterdag 22 november 2008 02:21 schreef Elwood1802 het volgende:
Ramen zwart verven, deden ze vroeger ook bij Bassie en Adriaan met de plaaggeest, sliepen alle mensen door en was iedereen te laat op het werk!!111
Zo, dat is inderdaad een handig idee! Waar moet ik naar vragen als ik naar de bouwmarkt ga? Hoe heet zo'n metalen lat?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:35 schreef klipper het volgende:
Ik zat met hetzelfde probleem.
Ik heb toen gekozen voor een standaard verduisteringsgordijn en 2 "stoel" of kleine letter h profielen, het verduisteringgordijn gaat hiertussen naar beneden en verduisterd dus ook via de zijkant.
Natuurlijk komt er overdag nog wel een klein beetje licht binnen, maar in het algemeen is het donkerder dan vele andere slaapkamers.
Ook ik slaapt het lekkerst als mijn slaapkamer pikkedonker is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |