abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62893182
APK en wiet handel.
yeey

pi_62893234
Die kerel merkt gewoon op dat er in die tas opnameapparatuur zou kunnen zitten? Dat is dus het gevaarlijke?
_
pi_62893534
Hmm schokkend...dat wist ik ook wel dat je dat kon doen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_62893833
Wat een ophef over die APK-keuringen.

Dat is al jaren bekend dat er gesmokkeld wordt met APK keuringen, en een APK keuring 'afkopen' met ¤ 250 tot ¤ 350 is ook niet bijster slim, dan kun je in veel gevallen net zo goed een officiële APK keuring laten uitvoeren en een X aantal reparaties voor lief nemen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62893879
Hij is uit
MOKUM XXX RATED
pi_62893924
De onderwereld wordt slapend rijk met het telen van wiet inderdaad, genoeg reden dus om die zooi maar snel volledig te legaliseren van kweek tot verkoop en het gebruik ervan.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62894015
Hey die boerderij is al eerder gebruikt
MOKUM XXX RATED
pi_62894055
Oehoehoehoe.....er zijn een paar mensen die ene APK-keuring verstrekken.... Laten we er een uitzending over maken

Damn, wat is dit slecht zeg, wat een niveau

Ook die wiethandel. Komop zeg. Er zijn honderden coffeeshops, logisch dat er wat grotere wiethandelaren zijn en die Coffeeshops dat ook inkopen....
Love is in the air!
pi_62894139
Wel snel cashen

Ik heb nog een vakantie huis.

Zal even aan Alberto hun nummer vragen
MOKUM XXX RATED
pi_62894253
quote:
Op zondag 2 november 2008 21:59 schreef dronkeykong het volgende:
Wel snel cashen

Ik heb nog een vakantie huis.

Zal even aan Alberto hun nummer vragen
Ik word ook wel enthousiast voor het telen van wat plantjes dankzij Alberto.
pi_62894283
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:02 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik word ook wel enthousiast voor het telen van wat plantjes dankzij Alberto.
Inderdaad 9 weken en 25000 euro rijker.
MOKUM XXX RATED
pi_62894375
Nogal logisch dat die growshops het niet raar vinden dat mensen een illegale kwekerij willen beginnen, zij verkopen daar de apparatuur voor, en de wiet die bij de Coffeeshops ligt moet ook ergens vandaan komen.

Wat een open deur zeg.
  zondag 2 november 2008 @ 22:08:48 #63
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62894436
Ik zit het maar half te volgen, vind er weinig aan.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_62894494
VInd het echt zo flauw dit.
Telers worden echt als criminelen weg gezet, terwijl verkoop gedoogd is. Ook flauw dat ze gewoon de namen van de Growshops laten zien.
Xbox Live: koenpijl
pi_62894515
Zwaar interessant die opbrengsten! Is kijken of ik nog een ruimte kan vinden...
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden verleend. Echter wel ontleend (mits de theorie klopt).
  zondag 2 november 2008 @ 22:13:04 #66
168255 J.Herrer
pi_62894597
hehehe die winst heeft me ook ff aan het denken gezet
Ideaal bijbaantje
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_62894611
............................
pi_62894747
Inderdaad erg flauw en conservatief van het programma om de wietteelt zo te 'criminaliseren'. Al is de handel aan het verharden.

Maar dit programma is sowieso niet serieus te nemen, die ophef over een 'gekochte' APK keuring voor hun 'onveilige' auto is ook hypocriet in het licht bezien dat de helft van de Nederlanders te lang wacht met noodzakelijk onderhoud of hierop bezuinigd, en dus ook met een onveilige auto rond tuffen.

Overigens nu een CDA-er in het programma, dat ligt ook precies in het straatje van die christen-conservatieven.
pi_62894751
Jet Cars, das volgens mij wel een bekende naam in PTA.
pi_62894844
ik heb me auto ook bij jetcars gehaald
was een bmw met een goeie prijs
Nothing to see here, carry on
pi_62894954
die eigenaar kan moeilijk elke collega controleren.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_62895039
Dat was voorlopig de laatste alweer
  zondag 2 november 2008 @ 22:31:14 #73
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62895179
Dag Alberto, tot ooit weer.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  zondag 2 november 2008 @ 22:32:23 #74
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_62895223
Damn, net het stukje over de wietteelt gemist . Zijn SBS6-programma's ook ergens online te bekijken na een paar dagen of niet?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 2 november 2008 @ 22:34:47 #75
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62895314
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:32 schreef MacorgaZ het volgende:
Damn, net het stukje over de wietteelt gemist . Zijn SBS6-programma's ook ergens online te bekijken na een paar dagen of niet?
Ja gewoon op de site van SBS, naar het programma gaan en dan "programma gemist" kiezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')