Alsof zij übermenschen zijn ofzoquote:Op zondag 28 december 2008 21:47 schreef 7eVeNL het volgende:
Continue refereren naar het koninghuis, nu weten we het wel...
hehe inderdaadquote:
flight simulator 2008 met royal add-on d0hquote:Op zondag 28 december 2008 21:49 schreef Pupp3t het volgende:
Wordt helemaal gaar als blijkt dat 't vliegtuig van de koningin gewoon vrij toegankelijk is..
12 toch, en als we limburg afstoten 11?quote:Op zondag 28 december 2008 21:53 schreef Flyduck het volgende:
lol, hoor ik nou net een vraag aan hoeveel landen grenst nederland... om je iq te testen.. is dat de doelgroep van dit programma?
Als ik de koningin wil vermoorden dat lukt me dat ook wel op koninginnedag ofzo. Tis niks bijzonders als er nu opeens een vliegtuig bij betrokken wordt inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2008 21:53 schreef koemleit het volgende:
ik vind het zo een zwein he die stegeman.
hij kan bij het vliegtuig van de konigin so what.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe zit het met Schiphol-ZUID?????quote:Op zondag 28 december 2008 22:00 schreef W00fer het volgende:
Volgende uitzending: Schiphol WEST nu nog zeer onveilig !
Je weet dat het op SBS6 uitgezonden wordt?quote:Op zondag 28 december 2008 22:05 schreef Stephan123 het volgende:
Okee nu wordt het spannend
ik zit hem op Nederland 1 te kijken, daar is die ook bezigquote:Op zondag 28 december 2008 22:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je weet dat het op SBS6 uitgezonden wordt?
Je kan het beter andersom bekijken, waarom neemt hij een pasje als hij toch al weet dat hij zich moet verstoppen om niet herkend te worden.quote:Op zondag 28 december 2008 22:06 schreef koemleit het volgende:
waarom moet ie in de kofferbak als ie een pasje heeft?
vraag ik me ook afquote:Op zondag 28 december 2008 22:06 schreef koemleit het volgende:
waarom moet ie in de kofferbak als ie een pasje heeft?
Iddquote:Op zondag 28 december 2008 22:06 schreef koemleit het volgende:
die muziekhet lijkt net bassie en adriaan
Haha ofnietquote:Op zondag 28 december 2008 22:05 schreef kalinho het volgende:
Het zou toch echt GOUDEN televisie zijn als ze besluiten 1x die kofferbak wel te controleren en dat daar dan Alberto in ligt
Inderdaad, doelloze shitquote:Op zondag 28 december 2008 22:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kan het beter andersom bekijken, waarom neemt hij een pasje als hij toch al weet dat hij zich moet verstoppen om niet herkend te worden.
om alle gaten aan te geven.. dat kunnen ze op schiphol zelf niet testen kennelijkquote:Op zondag 28 december 2008 22:07 schreef W00fer het volgende:
Waarom zijn ze uberhaupt over het hek gegaan als die KLM pas na te maken is.
jij ook met elke minuut een postquote:
dan is sbs6 zijn kijkcijferhit kwijtquote:Op zondag 28 december 2008 22:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom pleegt Stegeman niet gewoon een aanslag op Schiphol, misschien dat er dan een keer iets verandert?
truequote:Op zondag 28 december 2008 22:09 schreef Stephan123 het volgende:
[..]
dan is sbs6 zijn kijkcijferhit kwijt
haha ja je zou eens moeten tellen hoevaak hij ONGELOFELIJK zegt tijdens een uitzending.quote:Op zondag 28 december 2008 22:09 schreef sander-3 het volgende:
Lol.. dat ie dan zo harder gaat praten.
het is ONGELOFELIJK hoe makkelijk dat gaat. NIEMAND die ons controleert
Een vliegtuigtrap in een hangar, wat spannnendquote:Op zondag 28 december 2008 22:12 schreef koemleit het volgende:
"hij vertelt het verhaal wat grenst aan het onvoorstelbare"
ik neem aan dat die nu komt met het verhaal dat er dinosaurussen worden gekweekt in die hangars ofzo.
hmmm, ik zou er wiet planten neer zetten, genoeg electriek beschikbaarquote:Op zondag 28 december 2008 22:12 schreef koemleit het volgende:
"hij vertelt het verhaal wat grenst aan het onvoorstelbare"
ik neem aan dat die nu komt met het verhaal dat er dinosaurussen worden gekweekt in die hangars ofzo.
En ze vragen er toch niet naar wat je daar doet.quote:Op zondag 28 december 2008 22:13 schreef klusman het volgende:
[..]
hmmm, ik zou er wiet planten neer zetten, genoeg electriek beschikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |