abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62709439
ik ben niet thuis
pi_62709614
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_62710259
Er is er al 1 aangehouden n.a.v. de uitzending hoorde ik net op het nieuws.
sig verwijderd door FA
pi_62711596
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 09:26 schreef Ambrosius het volgende:
Er is er al 1 aangehouden n.a.v. de uitzending hoorde ik net op het nieuws.
idd
quote:
UTRECHT (ANP) - De Utrechtse politie heeft een inwoner van Lopik
aangehouden na een uitzending van het SBS6-programma Undercover In
Nederland, zondagavond. Daarin kocht tv-maker Alberto Stegeman een
vuurwapen van een verdachte. Ook was te zien hoe de verdachte, die
niet herkenbaar in beeld kwam, het wapen leegschoot.
Volgens de politie moet er nog huiszoeking bij de verdachte
plaatsvinden, maar ,,zo op het oog'' leken er meer wapens te
liggen. De man werd in de nacht van zondag op maandag door een
arrestatieteam van zijn bed gelicht.
Stegeman kocht voor het programma verschillende vuurwapens, die
hij inleverde bij de politie. ,,Geen kwaad woord over de
tv-makers'', aldus de politiewoordvoerder.
  maandag 27 oktober 2008 @ 10:29:57 #30
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62711745
Wel slim om kwaad bloed te kweken bij vuurwapenhandelaren...
pi_62714338
Precies, dan krijg je net zoiets als toen bij de illegale straatrace uitzending. Die gasten kwamen ook effe verhaal halen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_62717093
Ik heb Undercover in Nederland helaas gemist, maar het programma kennende zal het wel weer zo'n ontzettend opgeklopte reportage zijn geweest, deze reactie op NOS teletekst spreekt overigens ook boekdelen:

Volgende week gaat het over de hennepteelt of blowen? Over kleine criminaliteit gesproken, niet eens noemenswaardig, de helft van Nederland maakt zich er niet eens druk om.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62718839
TVP
pi_62720962
Maar een wapen kopen is toch zeker ook verboden, mag je onder de mantel van journalistiek alles maar uitspoken, de belasbare feiten zijn volgens mij:

-het beramen van een misdrijf.
-het aankopen van diverse vuurwapens, criminele transactie's dus.
-het voorhanden hebben van vuurwapens en patronen.

Wie zegt dat ze niet meer vuurwapens hebben aangekocht en waarom word daar geen onderzoek naar ingesteld?

Dus waneer word dat sbs team van zijn bed gelicht?

Verder is het wel een kut programma zeg, alles wordt zo aangedikt en het zijn zulke grote criminele dat ie zelf in zijn 15 jaar oude mercedes zit te trillen van de angst, denk dat echte criminele die angst niet kennen of wel?

[ Bericht 0% gewijzigd door Silvercrest op 27-10-2008 18:04:53 ]
pi_62739527
Het is niet het SBS team, maar het bedrijf van Alberto (Noordkaap TV producties, gevestigd te Meppel).

Pliesie A'dam vind dat tever rijden en dus "geen kwaad woord over de tv-makers".
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_62745372
Ach hoe waardeloos dat programma ook is ik zit me lekker te irriteren dus ik kijk volgende week weer ik kan hem nu al na doen denk ik:

Dat dit kan in Nederland! Koop ik gewoon 5 gram softdrugs in die coffeeshop daar op de hoek, gelukig hebben ze me niet herkend, want daar werken keiharde drugsdames\dealers achter die afhaal balie.

En dan gaat ie die 5 gram naar het politiebureau brengen natuurlijk.
pi_62759661
In Spits stond er gisteren of vandaag ook een leuk stukje over Alberto .
pi_62773281
quote:
Onthuller gefopt met gaspistool

Undercoverjournalist Alberto Stegeman erkent dat hij bij de neus is genomen bij de aankoop van een dodelijk pistool voor zijn SBS 6-programma van afgelopen zondag.
Om televisiekijkend Nederland te laten zien hoe schokkend eenvoudig het is om in ons land aan vuurwapens te komen, dook Stegeman een schimmig circuit in en kocht een Heckler & Koch 9mm-pistool. Voor het oog van de camera werd hij echter afgescheept met een gasalarmpistool, dat geen kogels kan afvuren. Dat het om een veredeld klappertjespistool ging, stond ook op het wapen zelf, in de term van ’Knall’. Stegeman betaalde er niettemin ¤1400 voor. Op internet is hetzelfde knalpistool te koop voor ¤70.
Stegeman spreekt van ’een fout’. „Het klopt dat het hier niet om een dodelijk wapen gaat. Heel vervelend en jammer. Ik heb de indruk dat de handelaar ook niet wist dat het om een alarmpistool ging. We zijn aan het uitzoeken wat er is gebeurd.”

Dat hij veel te veel betaalde voor de Heckler & Koch, die hij heeft ingeleverd bij de politie, was hem niet bekend. „Dat zou kunnen. Dan hebben we een ander pistool gekocht dan we dachten. Maar ook zo’n knalpistool is verboden.”
bron
pi_62773598
Hoorde het vanochtend bij Everts staat op
MOKUM XXX RATED
  woensdag 29 oktober 2008 @ 10:08:19 #40
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62774874
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 08:58 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_62777567
quote:

[..]

bron
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:40:44 #42
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62777912
quote:

[..]

bron
Dan heb je wel je research gedaan als je een reportage gaat maken over wapenhandel en je wordt afgescheept met een gaspistool. En dat voor 1400 euro .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:41:23 #43
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62777927
Snap trouwens niet dat mensen er nog in trappen bij hem. Heel nederland kent z'n kop ondertussen toch wel. Zo'n vent verkoop je toch geen pistool ofwel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_62780225
Gaat Alberto Stegeman even af voor heel Nederland zeg!
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:41 schreef fathank het volgende:
Snap trouwens niet dat mensen er nog in trappen bij hem. Heel nederland kent z'n kop ondertussen toch wel. Zo'n vent verkoop je toch geen pistool ofwel.
Ik snap niet dat mensen dit programma uberhaupt nog serieus nemen. Ik kijk altijd voor de sensatie en omdat de opgeklopte en sensationele manier van presenteren op mijn lachspieren werken, maar het programma is altijd al veel geschreeuw en weinig wol geweest. Dat blijkt nu maar weer eens.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:37:32 #45
176521 Grulez
rasgroninger
pi_62781048
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:41 schreef fathank het volgende:
zo'n lelijke vent met een misvormt hoofd idd.
pi_62782470
quote:

[..]

bron
LOL!!! Wat een kneus die Alberto

Idd zo'n gaspistool is verboden omdat hij teveel op een echte lijkt. Maar er zijn 'gewoon' gaspistolen vrij te koop hoor. Op www.hesvanzweeden.nl kan je ze bijvoobeeld zo kopen (als je boven de 18 bent).
Love is in the air!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:18:57 #47
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_62825411
Zojuist bij Shownieuws, ze hadden Alberto zo op kunnen sluiten voor het betreden van de legerbasis en het meenemen van de truck, maar ze houden zich liever bezig met de beveiliging dan hem in de cel te krijgen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_62825896
Alberto had geen enkel wapen gekocht hè. Het was 'zijn collega.'
gr gr
pi_62892913
Vanavond wordt enorm spannend!
Herinneringskickje.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_62893093
Nou dat wordt weer wat dalijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties