Je hoort van me. Oh ja, je hoort van me.quote:
2 bubblesquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Eerst tieten, dat is hier de regel.
Ze is zo hopeloos dat ze zich er speciaal voor heeft geregistreerdquote:
Geslacht: Vrouwquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ze is zo hopeloos dat ze zich er speciaal voor heeft geregistreerdEn 2 topics heeft geopend dus misschien doet ze het ook nog
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouw
Geboortedatum: 23-05-1946
Nee dank je
Whehe heb ik jou even een slappe plasser bezorgdquote:
Okay..nieuwe datum: 25-08-1990quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:45 schreef sjaantj het volgende:
er zijn meerdere op zoek na dit spelletje, vandaar dat ik me deze forum heb aangemeld,, we zijn egt dringend op zoek ! kus..
Je kan niet van 46 zijn anders is het wel dieptriest als je 'na' en 'egt' zegtquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:45 schreef sjaantj het volgende:
er zijn meerdere op zoek na dit spelletje, vandaar dat ik me deze forum heb aangemeld,, we zijn egt dringend op zoek ! kus..
Gast, ik heb een hele dikke duim.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ben je echt van 46 zoja dan ben ik nu weg
Nembrionic, wij moeten maar eens een bubbel spel zoeken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay..nieuwe datum: 25-08-1990
Dat opent perspectieven voor Dutch...
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nembrionic, wij moeten maar eens een bubbel spel zoeken.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets, of is het een rijtje achter elkaar?
Echt....quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:52 schreef sjaantj het volgende:
Nee, het lijkt helemaal niet op zoiiets
je moest egt via de pijljestoetsen vooruit komen, echt door verschillende levels heen,
om zo andere bubbels kappot te schieten
[..]
Okay en nu ga je verdorie een spellingscheck installeren en alles juist spellen, want zelfs een strakke cup D kan dat niet goed maken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:59 schreef sjaantj het volgende:
nee, die is het ook niet,
j moet ook achter muurtjes en zo schuile, zodat andere jou niet zage, en als ze omdraaide kon je hun kappot schieten,
Dan is D ook een spelfout en moet het A zijn. Die zit in de buurt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Okay en nu ga je verdorie een spellingscheck installeren en alles juist spellen, want zelfs een strakke cup D kan dat niet goed maken.
Nee serieus, het is gewoon moeilijk met je omschrijving.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:01 schreef sjaantj het volgende:
nou aan jullie kinderachtig gedoe heb ik ook niet veel, ik zoek wel op een andere site:(:(:(
Het is cryptisch! .... .... ...quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
Wacht! Stop!
TS = vrouw
TS omschrijft iets als "een soort van 'bubble'".
Dat hoeft dus totaaal geen bubbel te zijn. Het kan een vierkant zijn of een schild of iets wat eigenlijk helemaal niet op een bubbel lijkt maar het best omschreven kan worden als een bubbel.
We proberen je gewoon te helpenquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:01 schreef sjaantj het volgende:
nou aan jullie kinderachtig gedoe heb ik ook niet veel, ik zoek wel op een andere site:(:(:(
Sorry Danny.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:04 schreef sjaantj het volgende:
laat maar ik zoek wel op een andere site
Ach joh, tieten zit in KPDquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
We proberen je gewoon te helpen
Beetje kinderachtig zijn sommige reacties wel, dat ben ik met je eensquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:01 schreef sjaantj het volgende:
haha, te laat nigga!quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:09 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig zijn sommige reacties wel, dat ben ik met je eensFeit is wel dat de omschrijving die je geeft vrij algemeen is. Zeker als het een Shockwave spelletje betreft (van 10 jaar terug!), dan het sowieso al geen grote franchise waarschijnlijk (games als Bubble Bobble komen als eerste naar boven als mensen aan spellen met bellen gaan denken). En als er dan niet (veel) meer info is dan dat, wordt het moeilijk om de game te raden.
Kortom, heb je heel misschien nog meer info? Wat voor karakter ben je zelf bijv? Wat voor wapens heb je? Wat voor vijanden zijn er evt. nog behalve bellen, dat soort dingen. Hoe meer info, hoe groter de kans dat iemand het kan weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |