quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:28 schreef Agiath het volgende:
En nee, er zitten geen knoppen op mijn TV. Ik word hier gedwongen dit te kijken.
Pas op. Zometeen valt je gezicht eraf.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:32 schreef Agiath het volgende:
Ik zit nog steeds te kijken, en de huillach op mijn gezicht wordt groter en groter.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idioten? Spanga's is echt kklauw.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:37 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Dit stelletje idioten is vele malen erger.
Ik hoop dat dit sarcastisch is.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:02 schreef mooiboi89 het volgende:
[..]
Idioten? Spanga's is echt kklauw.
Vooral die 3 dames rechts, die blonde, die turk
, en die rooie
![]()
Spangas is de shit, en idd Schnitzelparadijs is nogal tsja.
Dat is zoooooooooooon kutprogram.quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:37 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
die gezichten, ik heb het idee dat ze me dadelijk gaan vermoorden *brrr*quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:37 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, helaas heeft Bracha van Doesburg, in tegenstelling tot TS, wel een eigen wil, en die wil dan ook (geheel terecht overigens) NIKS met dat ubertrieste misbaksel "het schnitzelparadijs" te maken hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:28 schreef Agiath het volgende:
Wat een kutserie is dat Schnitzelparadijs
Waar zijn de originele acteurs? Zoals Bracha van Doesburgh
[ afbeelding ]
Slecht acteerwerk, en de personages zijn te gemaakt.
En nee, er zitten geen knoppen op mijn TV. Ik word hier gedwongen dit te kijken.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |