Ah, ze doen in de VS de klok wat later een uurtje achteruit, nooit geweten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Amerikaanse beurzen gaan dan open.
De beurs hoort dat soort dingen meestal als eerste, en dan pas komt t in de mediaquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:02 schreef rvlaak_werk het volgende:
geen idee, beurs.nl is langzaam met het nieuws en RTLZ herhaald veel. Nieuwe uitzending is net begonnen en nog geen bericht over rente-standen
Aan de trant in de futures te zien (-86 atm) wel ja.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:03 schreef Public_NME het volgende:
DJ gaat gewoon in het groen denk ik.
Je zou toch verwachten dat RTLZ het ook heel snel hoort. Hun hebben die Middelkoop daar live staan.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:04 schreef Tokamak het volgende:
[..]
De beurs hoort dat soort dingen meestal als eerste, en dan pas komt t in de media
Kijk naar de trends van de Europese beurzen vandaag. Na de opening volgt een enorme val. Ben benieuwd of de DJ dat ook gaat doen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:03 schreef Public_NME het volgende:
DJ gaat gewoon in het groen denk ik.
Nu op dit moment wel ja, t is nu live, dan zouden ze t nu intussne wel melden/gemeld hebben, of zometeen in t 'financiele gedeelte'quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:05 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat RTLZ het ook heel snel hoort. Hun hebben die Middelkoop daar live staan.
Is iets emt een fair value ofzo. Daar mag een ander licht op schijnen, want dat weet ik ook niet.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:06 schreef Tokamak het volgende:
Huh maar de close op vrijdag is toch 8378?
We zitten nu op +- 8150
Is dat dan geen verlies van meer dan 200 punten?
8175 volgens deze site. Maar die geeft een daling van 86 aan... Is idd beetje dubieus.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:06 schreef Tokamak het volgende:
Huh maar de close op vrijdag is toch 8378?
We zitten nu op +- 8150
Is dat dan geen verlies van meer dan 200 punten?
En zoiets belangrijks als een rentedaling meldden ze wel meteen aan het begin... Lijkt mijquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:07 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Nu op dit moment wel ja, t is nu live, dan zouden ze t nu intussne wel melden/gemeld hebben, of zometeen in t 'financiele gedeelte'
Hehe ja intussen wel, t verandert zo snel de laatste tijdquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:08 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
8175 volgens deze site. Maar die geeft een daling van 86 aan... Is idd beetje dubieus.
Deden ze met de laatste wereldwijde rentedaling ook niet, pas zodra ze 'naar de beurs' gingen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:09 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
En zoiets belangrijks als een rentedaling meldden ze wel meteen aan het begin... Lijkt mij
Nu is hij aan het spreken....quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:10 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Deden ze met de laatste wereldwijde rentedaling ook niet, pas zodra ze 'naar de beurs' gingen.
PPT?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:16 schreef star_gazer het volgende:
Dow gaat richting de plus openen. Nasdaq staat al in de plus.
link?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:17 schreef venomsnake het volgende:
Squawk on the street met Erin Burnett
Heb ik niet..quote:
Hoe ouderwets....quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Heb ik niet..![]()
Ik kijk gewoon op de tv.
Oké jammer, heb hier tijdelijk geen tv.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Heb ik niet..![]()
Ik kijk gewoon op de tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |