En je kan er lijntjes mee maken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:53 schreef poepeneesje het volgende:
Zodat je ziet of je alles hebt opgesnoven en er niets is blijven liggen. Zoiets zal het wel zijn.
Kan met ieder glad oppervlakquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:55 schreef Raamkonijn het volgende:
[..]
En je kan er lijntjes mee maken.
Het lijkt mij omdat je dan makkelijk lijntjes kunt trekken en kunt zien of je niets laat liggen, ongeacht de lichtval. Een bijkomend voordeel is dat een spiegeltje een doodnormaal voorwerp is om bij je te hebben, zodat het bij een eventuele controle niet opvalt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:52 schreef Kaneel het volgende:
Ik vraag me af waarom mensen een spiegeltje gebruiken bij het snuiven van coke en speed.
Iemand die het weet?
Ik geloofde je ook nogquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
Spiegels werden voor het eerste gebruikt in Colombia. Daar wilden vijandelijke partijen nog wel eens wachten met het neerknallen van de tegenpartij totdat die aan het snuiven was.
Coke op tafel, voorover buigen en snuiven maar. Mooi moment om binnen te stappen, een gun tegen het achterhoofd te zetten en *paf*.
Met die spiegels zien de snuivers dat dus
/disclaimer: dit is natuurlijk een levendige fantasie die zo in een film zou kunnen
Ik vond het zelf ook eigenlijk helemaal niet onrealistischquote:
Nog niet eens zo'n gek idee.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
Spiegels werden voor het eerste gebruikt in Colombia. Daar wilden vijandelijke partijen nog wel eens wachten met het neerknallen van de tegenpartij totdat die aan het snuiven was.
Coke op tafel, voorover buigen en snuiven maar. Mooi moment om binnen te stappen, een gun tegen het achterhoofd te zetten en *paf*.
/disclaimer: dit is natuurlijk een levendige fantasie die zo in een film zou kunnen
Vond ik eigenlijk ook maarjaquote:
Doet me denken aan de pistool in de laarsquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook eigenlijk helemaal niet onrealistisch
Maarja, er zijn vast normale, veel logischere verklaringen voor zoals hier al eerder genoemd zijn
Tja, die mag je dan weer uitleggen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Doet me denken aan de pistool in de laars
Ik geloofde jequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:04 schreef Nembrionic het volgende:
Oh dat er dan een boef nonchalant achterover hangt in een stoel met zijn voeten op de tafel en dat er dan iemand naar binnen komt en roept "Ha, now i really got ya!" En dan wordt ie neergeschoten door een pistool in de laars!quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, die mag je dan weer uitleggen?
Oh die truuk jaquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh dat er dan een boef nonchalant achterover hangt in een stoel met zijn voeten op de tafel en dat er dan iemand naar binnen komt en roept "Ha, now i really got ya!" En dan wordt ie neergeschoten door een pistool in de laars!![]()
En dan vervolgens roept de boef iets in de trend van "When you have to shoot, shoot! Don't talk!" (okay dat was van the good, the bad and the ugly")
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |