ja, word me vraag waarschijnlijk weer dood genegeerd enzoquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:57 schreef RemcoDelft het volgende:
Er is ook een centraal Paypal topic!
Leg uit?quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:15 schreef Chinless het volgende:
TS: let je wel gelijk op de invorderingkosten BTW etc
Je mag maar een bepaald bedrag btw vrij invoeren in Nederland (vanuit niet EU landen). Dat is momenteel iets van ¤22. Per December gaat dit bedrag omhoog naar ¤150 als het goed is.quote:
me vader bleek creditcard te hebbenquote:If you have any questions, please contact us by visiting http://www.zagg.com/support/contact.php or calling us at 1-888-940-9663.
Thank you again for your order.
Ik heb het idee dat ze vanwege de lage dollar nu elk pakketje uit Amerika er uit pikken. Ik heb een aantal keren iets besteld en alle keren is het gecontroleerd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:35 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Je mag maar een bepaald bedrag btw vrij invoeren in Nederland (vanuit niet EU landen). Dat is momenteel iets van ¤22. Per December gaat dit bedrag omhoog naar ¤150 als het goed is.
Kom je daar boven en ze pikken je pakketje er tussen uit bij de Douane (ze doen dit steekproefsgewijs) komen er extra kosten boven op (hoe hoger de waarde hoe meer je moet betalen).
en hoeveel moest je betalen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze vanwege de lage dollar nu elk pakketje uit Amerika er uit pikken. Ik heb een aantal keren iets besteld en alle keren is het gecontroleerd.
Een iPod koste me 40 euro extra, alle andere dingen waren onder de grens dus die kosten me niets extra. BTW betaal je al in Amerika,dus hoef je in NL niet nog een keer te betalen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:44 schreef raaavi het volgende:
[..]
en hoeveel moest je betalen?
alleen btw?
en inklarings kosten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:44 schreef raaavi het volgende:
[..]
en hoeveel moest je betalen?
alleen btw?
ik heb allemaal artiekelen onder de 20 euroquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:46 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een iPod koste me 40 euro extra, alle andere dingen waren onder de grens dus die kosten me niets extra. BTW betaal je al in Amerika,dus hoef je in NL niet nog een keer te betalen.
Zelfs dingen gemarkeerd als Gift pikken ze er af en toe uit als ze het niet vertrouwen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:47 schreef zomaareennaam het volgende:
ken iemand die voor 2 shirtjes van totaal 25 euro ook 10 euri's invoerrechten en zo moest betalen: zwaar baalen!!
als je geluk hebt en familie / kennissen / vrienden in USA hebt is het handigst hen de spullen te laten bestellen / betalen - en dan hen het te laten verzenden als "gift" - en dan hen het geld incl. verzendkosten terug te betalen.
dat schijnt nooit naheffingen tot gevolg te hebben. is wat omslachtiger maar scheelt behoorlijk wat in de kosten dus.
totaal bedrag. Inclusief verzendkostenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:48 schreef raaavi het volgende:
[..]
ik heb allemaal artiekelen onder de 20 euro
dus ik zal geen problemen hebben blijkbaar
of is het voor een totaal bedrag?
het was 39.88 dollarquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:51 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
totaal bedrag. Inclusief verzendkosten
+ inklarings kosten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:55 schreef raaavi het volgende:
[..]
het was 39.88 dollar
40 Amerikaanse dollars = 31,7409935 euro's
31.70 × 0.19 = 6..euro
klopt maar het schijnt dat je grotere kans maakt dat het er doorheen slipt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:51 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Zelfs dingen gemarkeerd als Gift pikken ze er af en toe uit als ze het niet vertrouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |