haha!! je bent een schatquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:40 schreef Marsyas het volgende:
Hi,Waal
Ik zie een lekker ding met mooie nagels..
En 1 ding heb ik wel geleerd, onderschat nooit een blondje. Kan altijd nog..
Achteraf..![]()
Grtn
na indoctrinatie ga je het hele klokje rond, leer je alle ups en downs kennen betreft vrouwen, en dan kom je tot de aloude (wijze) conclusie dat traditionele man-vrouw rollen het beste zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:20 schreef waal2163 het volgende:
Mannen en vrouwen die elkaar respecteren en elkaar als gelijke behandelen dat zijn normale mensen, dus wat zegt dat over de mannen die denken dat ze beter zijn dan een vrouw, juist!, achterstandje!!
Een vrouw die gepakt wordt door een negerin komt toch net iets minder geloofwaardig over.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Och gelijkwaardigheid daar is niets op tegen, het dient alleen wel reëel te zijn. Wat ik overigens wel opmerk is dat het wel maatschappelijk geaccepteerd is dat vrouwen mannen kleineren en ridiculiseren, maar dat wanneer het andersom gebeurd er vaak niet om gelachen kan worden, verontwaardiging ontstaat en de Dolle Mina-gevoelens komen weer naar boven bij vrouwen.![]()
Een goed voorbeeld was de reclamewereld van een tijdje geleden, in een reclame werd een man in zijn kont geknepen door een vrouw (NesTea geloof ik), andersom had in dit land nooit gekund, want dan heet het aanranding. In een (hele oude) reclame van 'Even Apeldoorn Bellen' werd een man in amerikaanse gevangenis gepakt door een neger, andersom zou het ook nooit worden geaccepteerd. Vooral reclames over gezinnen zetten 'de vader' altijd neer als het sulletje die het af moest leggen tegen zijn vrouw en dochters (Robert ten Brink, Essent, reclame waar een moeder het laatste chocolaatje afpikt van een vader).
Gelijkwaardigheid is best, mits het 2-zijdig is
Moet je nog geen nepnagels bij haar bestellen? Verrekde homofiele verrader van je eigen rasquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:40 schreef Marsyas het volgende:
Hi,Waal
Ik zie een lekker ding met mooie nagels..
En 1 ding heb ik wel geleerd, onderschat nooit een blondje. Kan altijd nog..
Achteraf..![]()
Grtn
SPOILER: Voor de damesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor de herenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer blij doen allemaal
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Alweer zo'n kromme redenatie, ik snap niet eens wat je bedoelt. Een vrouw hoeft geen respect te verdienen bij een man, dit is iets dat ze al dan niet doet door te zijn. Zelfde geldt andersom.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:07 schreef waal2163 het volgende:
[..]
Dus een man moet ook respect verdienen bij een vrouw? neem ik aan, anders denk je wel heel erg eenzijdig.
Hi, VD/Allquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Moet je nog geen nepnagels bij haar bestellen? Verrekde homofiele verrader van je eigen ras
Hi, pootmansquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:12 schreef Marsyas het volgende:
Hi, VD/All
Heb je die zelf verzonnen of moest je ervoor studeren?quote:Alsof er iets aan jouw echt is, voorgevormde opblaaspop..Luchtlullo..Prefab model-macho uit Madurodam..
Johquote:Punt 1: bestaan er op genetisch nivo geen 'rassen',
Johquote:punt 2: bedoel je natuurlijk sexe/geslacht,
Ja we hebben er een!quote:punt 3: lastig die 'd'& 't' s maar in geval van "verrekte homofiele bisexuele ! verrader van je eigen ras" had je er toch wel uit moeten komen.
Mietje!quote:Punt 4: Ik heb, indien gewenst, lange, sterke nagels van mezelf
quote:Punt 5.: Waardoor ben je zo gefrustreerd dat je het 'vrouwenkamp' ziet als de vijand , ergo mij als "verrader"..
quote:punt 6: iedere Man die denkt dat vrouwen de 'neukmachines' op deze wereld zijn, en dus als zodanig behandeld moeten worden, ziet het precies omgekeerd, en mag dus blij zijn dat ze wat te neuken hebben, en niet met gelijke munt terugbetaald worden...Ze kunnen heel goed zonder ons, indien gewenst. Gelukkig zijn ze ons nog steeds niet massaal zat...
quote:Vrouwen, vergeleken met mannen, zijn Heilig(en). Je wordt hoogstens even goed, beter nooit..
Werkelijkquote:punt7: mij vergelijken met een Vrouw is dus een veer in mijn reet steken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen zijn intelligenter dan Mannen..Is dat mijn schuld? Learn en live with it, for life, deny and die..
Of verraad ik nu de zwijgplicht over de waarheid?
Jullie kunnen een simpel probleempje als mij al niet de baas...![]()
Ultra-feministische Grtn![]()
p.s. Ik ga zo'n beany kopen, met een 'BITCH' print
Einsteinquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:48 schreef Afwazig het volgende:
Topic vol met non-argumenten en leugens. Oh boy.
Niks andersquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
EinsteinWat verwacht je anders op fok?
Waarom zien kindjes van negers er dan uit als een neger en kindjes van blanken als een blanke?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:12 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Punt 1: bestaan er op genetisch nivo geen 'rassen',
Gelukkig hebben we geen zwarte melkboeren, anders zou het andersom zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:55 schreef leppeh het volgende:
[..]
Waarom zien kindjes van negers er dan uit als een neger en kindjes van blanken als een blanke?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:59 schreef hoerezooi het volgende:
het valt mij ook gewoon nu pas op dat er geslachts icoontjes naast usernames staan
uhh nee? vrouwen zijn niet intelligenter dan mannen , wetenschappelijk is aangetoond dat ze ongeveer even intelligent zijn (na een bepaalde tijd scoren mannen zelfs iets beter) en vrouwen kunnen niet zonder mannen (hoe wil je kinderen baren zonder man :S?).quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:12 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Hi, VD/All
Alsof er iets aan jouw echt is, voorgevormde opblaaspop..Luchtlullo..Prefab model-macho uit Madurodam..
Punt 1: bestaan er op genetisch nivo geen 'rassen',
punt 2: bedoel je natuurlijk sexe/geslacht,
punt 3: lastig die 'd'& 't' s maar in geval van "verrekte homofiele bisexuele ! verrader van je eigen ras" had je er toch wel uit moeten komen.
Punt 4: Ik heb, indien gewenst, lange, sterke nagels van mezelf
Punt 5.: Waardoor ben je zo gefrustreerd dat je het 'vrouwenkamp' ziet als de vijand , ergo mij als "verrader"..
punt 6: iedere Man die denkt dat vrouwen de 'neukmachines' op deze wereld zijn, en dus als zodanig behandeld moeten worden, ziet het precies omgekeerd, en mag dus blij zijn dat ze wat te neuken hebben, en niet met gelijke munt terugbetaald worden...Ze kunnen heel goed zonder ons, indien gewenst. Gelukkig zijn ze ons nog steeds niet massaal zat...
Vrouwen, vergeleken met mannen, zijn Heilig(en). Je wordt hoogstens even goed, beter nooit..
punt7: mij vergelijken met een Vrouw is dus een veer in mijn reet steken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen zijn intelligenter dan Mannen..Is dat mijn schuld? Learn en live with it, for life, deny and die..
Of verraad ik nu de zwijgplicht over de waarheid?
Jullie kunnen een simpel probleempje als mij al niet de baas...![]()
Ultra-feministische Grtn![]()
p.s. Ik ga zo'n beany kopen, met een 'BITCH' print
Grtnquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:25 schreef classpc het volgende:
Vrouwen aan de macht!
En wanneer als het dan in de soep loopt (gaat het goed dan , nu, blinde) mogen de mannen het weer (alwéééér?) overnemen, en mogen(je bedoelt moeten,crypto-dictator) de vrouwen voor de rest van hun leven hun mond houden over emancipatie en gelijke rechten(weer zo één die denkt dat ie beter dan zijn moeder of zuster is. En anderom ook dan BTW ? Als ze het beter blijken te doen m.a.w.? En niet stiekum de boel saboteren... Bovendien heb ik het niet over de typische, despootische stijl van leiding geven waar jij als man vanuit gaat... Mannen adviseren, Vrouwen beslissen..)
Deal?(Deal?)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |