abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62763779
haha moet je toch beter naar mijn foto's kijken schat!!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:40:44 #127
231196 Marsyas
Bipolarized : Boo ! 2U2
pi_62767556
Hi,Waal
Ik zie een lekker ding met mooie nagels..
En 1 ding heb ik wel geleerd, onderschat nooit een blondje. Kan altijd nog..
Achteraf..

Grtn
Kapitalisme. De financiële übermensch ?
2 question, or not 2 question ? That is the answer.
Bipolarize ! All sane people do...2 see more than 1...
Ecology first, economy later, when we can afford it.
pi_62768511
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:40 schreef Marsyas het volgende:
Hi,Waal
Achteraf..

Grtn
haha!! je bent een schat
pi_62771123
Och gelijkwaardigheid daar is niets op tegen, het dient alleen wel reëel te zijn. Wat ik overigens wel opmerk is dat het wel maatschappelijk geaccepteerd is dat vrouwen mannen kleineren en ridiculiseren, maar dat wanneer het andersom gebeurd er vaak niet om gelachen kan worden, verontwaardiging ontstaat en de Dolle Mina-gevoelens komen weer naar boven bij vrouwen.

Een goed voorbeeld was de reclamewereld van een tijdje geleden, in een reclame werd een man in zijn kont geknepen door een vrouw (NesTea geloof ik), andersom had in dit land nooit gekund, want dan heet het aanranding. In een (hele oude) reclame van 'Even Apeldoorn Bellen' werd een man in amerikaanse gevangenis gepakt door een neger, andersom zou het ook nooit worden geaccepteerd. Vooral reclames over gezinnen zetten 'de vader' altijd neer als het sulletje die het af moest leggen tegen zijn vrouw en dochters (Robert ten Brink, Essent, reclame waar een moeder het laatste chocolaatje afpikt van een vader).

Gelijkwaardigheid is best, mits het 2-zijdig is
Een heer met stijl
pi_62771637
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 17:20 schreef waal2163 het volgende:
Mannen en vrouwen die elkaar respecteren en elkaar als gelijke behandelen dat zijn normale mensen, dus wat zegt dat over de mannen die denken dat ze beter zijn dan een vrouw, juist!, achterstandje!!
na indoctrinatie ga je het hele klokje rond, leer je alle ups en downs kennen betreft vrouwen, en dan kom je tot de aloude (wijze) conclusie dat traditionele man-vrouw rollen het beste zijn.
kwestie van live and learn.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_62773913
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 01:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Och gelijkwaardigheid daar is niets op tegen, het dient alleen wel reëel te zijn. Wat ik overigens wel opmerk is dat het wel maatschappelijk geaccepteerd is dat vrouwen mannen kleineren en ridiculiseren, maar dat wanneer het andersom gebeurd er vaak niet om gelachen kan worden, verontwaardiging ontstaat en de Dolle Mina-gevoelens komen weer naar boven bij vrouwen.

Een goed voorbeeld was de reclamewereld van een tijdje geleden, in een reclame werd een man in zijn kont geknepen door een vrouw (NesTea geloof ik), andersom had in dit land nooit gekund, want dan heet het aanranding. In een (hele oude) reclame van 'Even Apeldoorn Bellen' werd een man in amerikaanse gevangenis gepakt door een neger, andersom zou het ook nooit worden geaccepteerd. Vooral reclames over gezinnen zetten 'de vader' altijd neer als het sulletje die het af moest leggen tegen zijn vrouw en dochters (Robert ten Brink, Essent, reclame waar een moeder het laatste chocolaatje afpikt van een vader).

Gelijkwaardigheid is best, mits het 2-zijdig is
Een vrouw die gepakt wordt door een negerin komt toch net iets minder geloofwaardig over.

Overigens vind ik wel dat je een punt hebt, maar dat komt gewoon, denk ik, dat mannen makkelijk met zelfspot om kunnen gaan dan vrouwen. Er natuurlijk vanuit gaan dat in reclamebureaus ook mannen werken. Zolang sommige vrouwen nog steeds met een klein beetje minderwaardigheidscomplex rondlopen, zul je dit altijd wel houden. Dan kun je natuurlijk als reclamebureau makkelijk doorgaan met dit soort positieve discriminatie acties, maar het zou veel beter zijn als die taboe een keer doorbroken wordt. Juist door die groep vrouwen zo in bescherming te nemen, worden ze alleen maar als zwak gezien.
ROBODEMONS..................|:(
pi_62774575
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:40 schreef Marsyas het volgende:
Hi,Waal
Achteraf..

Grtn
Moet je nog geen nepnagels bij haar bestellen? Verrekde homofiele verrader van je eigen ras
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:02:06 #133
230788 n8n
Pragmatisch
pi_62776612
disclaimer:
Auteur is niet aansprakelijk voor gevolgen naar aanleiding voor onderstaande teksten in welke vorm dan ook.
SPOILER: Voor de dames
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voor de heren
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu weer blij doen allemaal
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_62776917
IRON MY SHIRT BITCH!!!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_62786218
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 19:07 schreef waal2163 het volgende:

[..]

Dus een man moet ook respect verdienen bij een vrouw? neem ik aan, anders denk je wel heel erg eenzijdig.
Alweer zo'n kromme redenatie, ik snap niet eens wat je bedoelt. Een vrouw hoeft geen respect te verdienen bij een man, dit is iets dat ze al dan niet doet door te zijn. Zelfde geldt andersom.

Goede post trouwens over indoctrinatie (lelijk woord trouwens), klokje rond en weer terugkomen bij traditionele man-vrouwwaarden.
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
  woensdag 29 oktober 2008 @ 16:59:35 #136
230788 n8n
Pragmatisch
pi_62786852
Die klok moet gewoon kapot, kan er niks meer verkeerd draaien. Er komt een dag waarop opeens alle rechten gelijk zijn op alle vlakken in een aantal landen waarop meerdere landen niet achter kunnen blijven. Dan heb ik het even wel over de voor ons 'beschaafde wereld'. Het zal denk ik net zo'n proces zijn als negroïde mensen die in de bus mogen zitten, vrouwen die mogen stemmen, homo-huwelijken die voltrokken mogen worden. Eenmaal daar worden deze grondrechten niet meer ontnomen.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  woensdag 29 oktober 2008 @ 17:12:53 #137
231196 Marsyas
pi_62787160
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 09:56 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Moet je nog geen nepnagels bij haar bestellen? Verrekde homofiele verrader van je eigen ras
Hi, VD/All

Alsof er iets aan jouw echt is, voorgevormde opblaaspop..Luchtlullo..Prefab model-macho uit Madurodam..
Punt 1: bestaan er op genetisch nivo geen 'rassen',
punt 2: bedoel je natuurlijk sexe/geslacht,
punt 3: lastig die 'd'& 't' s maar in geval van "verrekte homofiele bisexuele ! verrader van je eigen ras" had je er toch wel uit moeten komen.
Punt 4: Ik heb, indien gewenst, lange, sterke nagels van mezelf
Punt 5.: Waardoor ben je zo gefrustreerd dat je het 'vrouwenkamp' ziet als de vijand , ergo mij als "verrader"..
punt 6: iedere Man die denkt dat vrouwen de 'neukmachines' op deze wereld zijn, en dus als zodanig behandeld moeten worden, ziet het precies omgekeerd, en mag dus blij zijn dat ze wat te neuken hebben, en niet met gelijke munt terugbetaald worden...Ze kunnen heel goed zonder ons, indien gewenst. Gelukkig zijn ze ons nog steeds niet massaal zat...
Vrouwen, vergeleken met mannen, zijn Heilig(en). Je wordt hoogstens even goed, beter nooit..
punt7: mij vergelijken met een Vrouw is dus een veer in mijn reet steken.
Vrouwen zijn intelligenter dan Mannen..Is dat mijn schuld? Learn en live with it, for life, deny and die..
Of verraad ik nu de zwijgplicht over de waarheid?
Jullie kunnen een simpel probleempje als mij al niet de baas...

Ultra-feministische Grtn

p.s. Ik ga zo'n beany kopen, met een 'BITCH' print

[ Bericht 0% gewijzigd door Marsyas op 29-10-2008 17:20:44 ]
  woensdag 29 oktober 2008 @ 17:25:28 #138
78498 classpc
I don't like change
pi_62787477
Vrouwen aan de macht!

En wanneer het dan in de soep loopt mogen de mannen het weer overnemen, en mogen de vrouwen voor de rest van hun leven hun mond houden over emancipatie en gelijke rechten.

Deal?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 17:36:22 #139
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_62787744
Hier heb je zo'n typische hardnekkige feminist.

pi_62787932
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 17:12 schreef Marsyas het volgende:
Hi, VD/All
Hi, pootmans
quote:
Alsof er iets aan jouw echt is, voorgevormde opblaaspop..Luchtlullo..Prefab model-macho uit Madurodam..
Heb je die zelf verzonnen of moest je ervoor studeren?
quote:
Joh
quote:
Joh
quote:
punt 3: lastig die 'd'& 't' s maar in geval van "verrekte homofiele bisexuele ! verrader van je eigen ras" had je er toch wel uit moeten komen.
Ja we hebben er een! Een pikkenzuiger! Kijk daar jongens, een echte!

En dat "verrekde" komt van Theo Maassen, slappie
quote:
Mietje!
quote:
Punt 5.: Waardoor ben je zo gefrustreerd dat je het 'vrouwenkamp' ziet als de vijand , ergo mij als "verrader"..
quote:
punt 6: iedere Man die denkt dat vrouwen de 'neukmachines' op deze wereld zijn, en dus als zodanig behandeld moeten worden, ziet het precies omgekeerd, en mag dus blij zijn dat ze wat te neuken hebben, en niet met gelijke munt terugbetaald worden...Ze kunnen heel goed zonder ons, indien gewenst. Gelukkig zijn ze ons nog steeds niet massaal zat...
quote:
Vrouwen, vergeleken met mannen, zijn Heilig(en). Je wordt hoogstens even goed, beter nooit..
quote:
Vrouwen zijn intelligenter dan Mannen..Is dat mijn schuld? Learn en live with it, for life, deny and die..

Ultra-feministische Grtn

Werkelijk

Ik dacht dat jouw soort alleen maar in films bestond Vermakelijk, dat wel
pi_62787964
En alleen mietjes maken het weer goed door een Breil te geven
  woensdag 29 oktober 2008 @ 17:48:27 #142
131603 Afwazig
Serious business
pi_62788044
Topic vol met non-argumenten en leugens. Oh boy .
pi_62788074
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 17:48 schreef Afwazig het volgende:
Topic vol met non-argumenten en leugens. Oh boy .
Einstein Wat verwacht je anders op fok?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 17:53:04 #144
131603 Afwazig
Serious business
pi_62788161
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 17:49 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Einstein Wat verwacht je anders op fok?
Niks anders
pi_62788207
quote:

[..]

Waarom zien kindjes van negers er dan uit als een neger en kindjes van blanken als een blanke?
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_62788291
het valt mij ook gewoon nu pas op dat er geslachts icoontjes naast usernames staan
pi_62788359
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 17:55 schreef leppeh het volgende:

[..]

Waarom zien kindjes van negers er dan uit als een neger en kindjes van blanken als een blanke?
Gelukkig hebben we geen zwarte melkboeren, anders zou het andersom zijn.
pi_62788388
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 17:59 schreef hoerezooi het volgende:
het valt mij ook gewoon nu pas op dat er geslachts icoontjes naast usernames staan

Valt het je ook op dat sommigen geslachtsloos zijn?
  woensdag 29 oktober 2008 @ 18:15:06 #149
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_62788619
quote:

[..]

Hi, VD/All

Ultra-feministische Grtn

uhh nee? vrouwen zijn niet intelligenter dan mannen , wetenschappelijk is aangetoond dat ze ongeveer even intelligent zijn (na een bepaalde tijd scoren mannen zelfs iets beter) en vrouwen kunnen niet zonder mannen (hoe wil je kinderen baren zonder man :S?).
  woensdag 29 oktober 2008 @ 18:44:56 #150
231196 Marsyas
pi_62789178
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 17:25 schreef classpc het volgende:
Vrouwen aan de macht!

En wanneer als het dan in de soep loopt (gaat het goed dan , nu, blinde ) mogen de mannen het weer (alwéééér?) overnemen, en mogen(je bedoelt moeten,crypto-dictator) de vrouwen voor de rest van hun leven hun mond houden over emancipatie en gelijke rechten(weer zo één die denkt dat ie beter dan zijn moeder of zuster is. En anderom ook dan BTW ? Als ze het beter blijken te doen m.a.w.? En niet stiekum de boel saboteren... Bovendien heb ik het niet over de typische, despootische stijl van leiding geven waar jij als man vanuit gaat... Mannen adviseren, Vrouwen beslissen..)

Deal?(Deal?)
Grtn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')