Juist....quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:52 schreef Smart_ass het volgende:
http://www.crapweb.nl/web(...)0/gedichten-cvkl.mp3
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:51 schreef Relneger18 het volgende:
want in the end... de man krijgt toch zijn zin.
Volgens mij ben jij degene die je oogkappen af moet doenquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:51 schreef Relneger18 het volgende:
Dus plz, feministen, doe die oogkap af en ga iets nuttigs doen met je leven, want in the end... de man krijgt toch zijn zin.
ps. ben geen sexist, ben een realist.
klacht: feministen
Of wat te denken van die Heleen Mees.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:03 schreef PimpofPersia het volgende:
Helemaal met TS eens.
Vooral die Maaike Meijer en Cisca Dresselhuys zijn zum kotsen.
Nee, er was laatst een vrouw waar ik laatst mee werkte. We waren het oneens over een engels woordje dat gebruikt kon worden. Zij was van mening dat het woord "lesser" niet bestond. Echter bestaat dit woordje wel in het engels. Ik heb het zelfs bewezen m.b.v. een woordenboek. Je kon het gebruiken in bepaalde contexten zoals ("....of lesser importance"). Maar zij was van mening dat het niet klonk en bla bla. En op het einde? deed ik gewoon wat ik wilde en zij was stil. Ik weet zeker dat als het andersom was geweest dat het wel wat anders afliep.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:58 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
TS is gedist door een vrouw en kan er niet mee omgaan?
Mannen kunnen toch ook gewoon met elkaar seks hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:51 schreef Koffielurk01 het volgende:
Je naam zegt het al... ow en trouwens: vrouwen zijn toch wel de baas... want mannen moeten hun pik ergens instoppen.
Jah ik ben een kerel.
Ik zeg niet dat vrouwen dommer of slechter zijn, dat bepaal ik niet. Maar het is gewoon af te lezen van de huidige situatie. Zo is het nou eenmaal.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:51 schreef Koffielurk01 het volgende:
Je naam zegt het al... ow en trouwens: vrouwen zijn toch wel de baas... want mannen moeten hun pik ergens instoppen.
Jah ik ben een kerel.
+1 voor je post.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:10 schreef Relneger18 het volgende:
Alle gefrustreerde fok nerdmannetjes die mij gelijk aanvallen in de hoop dat ze gepraised worden door vrouwen zijn echt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |