quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:40 schreef venomsnake het volgende:
Wel een topper hoor die Pranjic
Ben benieuwd waar hij volgend jaar speelt.
Waarschijnlijk ergens in Engeland. Ik zie hem ook wel naar Italië verkassen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:40 schreef venomsnake het volgende:
Wel een topper hoor die Pranjic
Ben benieuwd waar hij volgend jaar speelt.
Ik vind Omniworld wel een mooie nieuwe rivaal voor ze, toch een beetje Amsterdamsquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:37 schreef TheFrankey het volgende:
Nieuwe aarstrivaal voor feyenoord: Veendam.... of wel 0598
Las laatst ergens dat Juve hem volgt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ergens in Engeland. Ik zie hem ook wel naar Italië verkassen.
Die is geblesseerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One hundred percent independent, I'm the fucking boss
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:44 schreef J.Herrer het volgende:
Wat is het verschil tussen Feyenoord en een driehoek?OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:44 schreef J.Herrer het volgende:
Wat is het verschil tussen Feyenoord en een driehoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |