Ik geloof dat dat idd beduidend minder is bij poffenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:04 schreef Smallish het volgende:
Gepofte knoflook klinkt echt helemaal lekker.![]()
Poffen maakt zeker niet dat je de reuk en beetje brakke smaak de volgende ochtend voorkomt?
mits geen alcohol verderquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat idd beduidend minder is bij poffen
kort door de bocht: je bent stupid! dat ding is gewoonweg leuk om te HEBBEN ookal kan je op simpelere manieren knoflook poffen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:07 schreef JoPiDo het volgende:
sorry dat ik het zeg, maar:
je bent wel een ongelooflijk domme sloerie als je zo'n ding aanschaft, dan mis je echt volkomen je doel in je leven
JoPiDoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:07 schreef JoPiDo het volgende:
sorry dat ik het zeg, maar:
je bent wel een ongelooflijk domme sloerie als je zo'n ding aanschaft, dan mis je echt volkomen je doel in je leven
Keukenbenodigdheden zijn geil.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kort door de bocht: je bent stupid! dat ding is gewoonweg leuk om te HEBBEN ookal kan je op simpelere manieren knoflook poffen.
En laat mij maar een kooksloerie zijn verder, ik geyl gewoon op keukenbenodigheden
wat is de trouwdatum ookal weerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Keukenbenodigdheden zijn geil.
Kan je in 2010? Mijn vent vindt het vast niet erg als we er nog iemand aan toevoegen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat is de trouwdatum ookal weer![]()
serieus...dat ding is echt leuk voor de heb
op mei, juli en oktober na heb ik niks in 2010quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kan je in 2010? Mijn vent vindt het vast niet erg als we er nog iemand aan toevoegen.
12 april.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
op mei, juli en oktober na heb ik niks in 2010
Qua smaak heb ik iig nergens last van. Reuk weet ik nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:04 schreef Smallish het volgende:
Gepofte knoflook klinkt echt helemaal lekker.![]()
Poffen maakt zeker niet dat je de reuk en beetje brakke smaak de volgende ochtend voorkomt?
Dat ís ook geen slecht idee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:36 schreef Innocence het volgende:Ik dacht serieus aan poffertjes met knoflook. Leek me niet eens zo'n slecht idee...
quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat ís ook geen slecht idee.![]()
Alleen moet je dan hartig poffertjesdeeg maken. Ook lekker met zongedroogde tomaatjes of met reggiano en verse kruiden. Leuk als onderdeel van een voorgerecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |