quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:18 schreef NoizEkick het volgende:
Zo, en nu lachen met Feyenoord.
Ik moet eigenlijk gaan leren, anders had ik er wel gezeten.quote:
En in dit weer had hij zich wel thuisgevonden met zoveel water: Want Rene hield van dolfijnenquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:19 schreef Kopbal het volgende:
René van Rijwijk sprintte wel iedereen eruit, als je eenmaal achter hem liep kreeg je een bitchslap met z'n staart.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:18 schreef Kopbal het volgende:
Tijd voor een echt stadion, met doelpuntenregen én een fanatiek Heerenveenpubliek.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk gaan leren, anders had ik er wel gezeten.
Jij hebt zeker de arena nog nooit van binnen gezien?
Heerenveenpubliek in de Kuip bij een wedstrijd die om half 5 begint... Hoe laat moeten die wel niet thuis zijn dan?quote:
7 uur.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:22 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Heerenveenpubliek in de Kuip bij een wedstrijd die om half 5 begint... Hoe laat moeten die wel niet thuis zijn dan?
gaan die wel eens de provincie uit dan?quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:22 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Heerenveenpubliek in de Kuip bij een wedstrijd die om half 5 begint... Hoe laat moeten die wel niet thuis zijn dan?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:22 schreef Longmen het volgende:
[..]
gaan die wel eens het land uit dan?
quote:
uurtje of 9 vermoed ik.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:22 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |