Wat moeten wij met huntelaarquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:05 schreef Devrim_ het volgende:
Kunnen we Huntelaar niet verpatsen aan Feyenoord ofzo?
Gaat effe een end verderop janken man. De hele tijd afgeven op die jongen die werkelijk alles geeft. En verdedigend en aanvallend gewoon goed staat te voetballenquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:05 schreef Devrim_ het volgende:
Kunnen we Huntelaar niet verpatsen aan Feyenoord ofzo?
quote:
Spuit11.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:08 schreef Kopbal het volgende:
Udinese staat op een 2-0 voorsprong tegen Roma.
Idd hij is geen talent meer en geen 35+'er dus niks voor feyenoordquote:
Schoen opeten #7: Man een man, woord een woordquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:10 schreef DeTolk het volgende:
Als Huntelaar naar Feyenoord gaat, neem ik een Feyenoord avatar voor de rest van het seizoen.
Die wordt ook steeds vaker gezegd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
"Het is weer voor Pieter van den Hoogeband"
quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:10 schreef DeTolk het volgende:
Als Huntelaar naar Feyenoord gaat, neem ik een Feyenoord avatar voor de rest van het seizoen.
En nog wordt ie uitgefloten, en het dan nog gek vinden dat spelers niet lang bij Ajax blijven tegenwoordigquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:12 schreef Chadi het volgende:
Het mag wel eens gezegd worden.. Urby speelt een dijk van een wedstrijd.
Zo zo, jij durft!quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:10 schreef DeTolk het volgende:
Gaan ze de hele selectie verkopen om hem aan te schaffenquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
Schoen opeten #7: Man een man, woord een woord
Jij durft.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:10 schreef DeTolk het volgende:
Hij verdient een spandoek en een warm applaus.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En nog wordt ie uitgefloten, en het dan nog gek vinden dat spelers niet lang bij Ajax blijven tegenwoordig
Nah, dat gebeurd toch nooitquote:Op zondag 26 oktober 2008 16:12 schreef toma het volgende:
Kom op jongens. Nog 2 keer scoren en ons doelsaldo is beter als dat van PSV. Het kan altijd van pas komen
ajax-publiek en fluiten? Dat kan niet!quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En nog wordt ie uitgefloten, en het dan nog gek vinden dat spelers niet lang bij Ajax blijven tegenwoordig
En een warm bad.quote:Op zondag 26 oktober 2008 16:13 schreef toma het volgende:
[..]
Hij verdient een spandoek en een warm applaus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |