ik dingen mag kopen van mijn eigen verdiende geld

.
Zo triest he, het is echt zo'n typisch "Malcolm in the Middle"-gezin maar dan iets minder overdreven: hun inkomen is 1400 euro per maand en hebben 3 kinderen thuis

.
Omdat ik bijvoorbeeld een plasma-tv op mijn kamer heb staan vinden ze me verwend, terwijl ik die helemaal zelf heb betaald met geld wat ik zelf heb verdiend

. Zijn ouders kennen me waarschijnlijk niet eens goed, maar nemen maar gewoon aan dat omdat ik niet aan sport doe, ik vreselijk lui ben, terwijl ik net zoveel uren als hun zoon werk. Daarnaast denken ze ook dat al het dure spul wat op mijn kamer staat door mijn ouders is betaald, maar sinds 2005 betaal ik alle dure dingen zelf, met uitzondering van mijn PC waarvan 250 euro van de 750 euro door mijn ouders is betaald.
Triest, die aannames dat omdat je dingen kan kopen die je wil hebben verwend bent, terwijl je het met je eigen verdiende geld betaalt....
Samenvatting: Ouders van goede kameraad van me vinden me verwend omdat ze denken dat mijn ouders bijv. een plasma-tv voor me hebben gekocht, terwijl ik die met mijn eigen verdiende geld heb gekocht.
Klacht: Ouders van goede kameraad van me vinden me verwend omdat ze denken dat mijn ouders bijv. een plasma-tv voor me hebben gekocht, terwijl ik die met mijn eigen verdiende geld heb gekocht.
[ Bericht 5% gewijzigd door MacorgaZ op 26-10-2008 16:31:47 (Klacht verbeterd) ]
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.