Omdat ik toch te weinig doe met een MP3 speler (was relatiegeschenk) en aan het sparen ben voor een Nokia E71 doe ik mijn Creative Zen X-Fi 16GB weg. Het apparaat is gloednieuw, met alle verpakkingen etc erbij.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende: swarma spam hoer Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende: Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Mooi ding, ik heb hiervoor een andere Zen gehad en over deze nagedacht, maar ik vind 'm toch aan de grote kant.. Oh nevermind. Het is de 16 gig versie. Dat wordt 'm niet.
Sorry dat ik niks meer van me heb laten horen, maar mijn mooie wagen heeft helaas per se zondag de geest moeten geven. Gelukkig leeft het stervende hoerending weer, maar zit ik tot zeker volgende week ergens zonder centjes. Ik moet nog ff kijken of ik het ding nog kan veroorloven
U heeft de issues, ik heb de tissues. Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
In principe heb ik een akkoord met Sm0keZ die de hele handel maandag komt halen. Ik had echter ook een akkoord met Sigmund666 en dat is ook nooit rond gekomen, dus ik weet 't pas zeker als hij verkocht is Ik laat 't jullie maandagavond weten!