ik had het doorquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik geloof dat er sprake is van ee Babylonische spraakverwarring. Ik had het tegen Etcetera. Maar ik wil Davinia best wel even bellen
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:24 schreef PhysicsRules het volgende:
Gaat lekkerIk bel je vanavond wel even.
jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
gefeliciteerd, je hebt een IQ van meer dan 40. Ben je nu trots?
/zeurzeiksarcasmemodus
* de schoolmeester geeft Etcetera een aai over haar bol en een extra paardensticker in haar schriftjequote:
Bij onze apotheek kun je herhaalrecept gewoon op de site invullen en ophalen. Kan dat bij jou ook niet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:14 schreef MaJo het volgende:
Ben weer vet wazig bezig trouwenswilde gisteren een AD'tje poppen (yo
) en dacht dat ik nog een hele verpakking had liggen. Bleek het op te zijn
vandaag dus met veel gezeur nog een recept kunnen regelen zodat ik het vandaag nog af kan halen. Zo suf dat dat niet gewoon automatisch gaat
maar goed, het is geregeld
quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook wel es bij een groepje gezeten die het over de medicijnen hadden die ze gebruikten, en toen voelde ik me saai omdat ik niks had
quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is nou het uitzicht vanaf de top van de Kilimanjaro. Jaja.
Volgens mij is de Euro juist gedaald.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik denk dat je een vergissing hebt gemaakt met je rekensom, want er zin wel verschillen, maar lang niet zo groot als eerst. De dollar is trouwens enorm gestegen de afgelopen dagen, dus als je op verschillende dagen de koers hebt opgezocht kan daar ook een groot verschil in zitten.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij is de Euro juist gedaald.
Amerika moet 700 Miljard dollar lenen. Vraag stijgt, dollar stijgt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij is de Euro juist gedaald.
Nou, mij hoor je niet klagen. De dollar weer op 1.24. Dat is nog steeds niet geweldig maar toch een miljard keer beter dan de 1.50-1.60 die we een hele lange tijd gehad hebbenquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
het zijn me toch rete-interessante dagen, met deze kredietcrisis en alles wat daaromheen gebeurt
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij onze apotheek kun je herhaalrecept gewoon op de site invullen en ophalen. Kan dat bij jou ook niet?
http://www.nu.nl/news/180(...)_de_1,28_dollar.htmlquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:43 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Amerika moet 700 Miljard dollar lenen. Vraag stijgt, dollar stijgt.
quote:Tegenover de Japanse yen zakte de munt tot een stand van 127 yen, het laagste punt in meer dan vier jaar.
quote:De euro is woensdag even onder de 1,28 dollar gedaald. Dat is het laagste niveau in ongeveer twee jaar.
De Europese eenheidsmunt staat onder druk door zorgen over de afzwakkende Europese economie
Voor jou is het prettig, voor mensen die op korte termijn naar de States willen gaan en een paar maanden geleden geen US$ hebben gekocht vanwege de stijgende prijs nietquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, mij hoor je niet klagen. De dollar weer op 1.24. Dat is nog steeds niet geweldig maar toch een miljard keer beter dan de 1.50-1.60 die we een hele lange tijd gehad hebben
Oh ja volgens mij is het bij ons ook voor de volgende dagquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat kan inderdaadMaar niet meer op de dag zelf
![]()
Zoals ik inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Voor jou is het prettig, voor mensen die op korte termijn naar de States willen gaan en een paar maanden geleden geen US$ hebben gekocht vanwege de stijgende prijs niet![]()
Maar dat wisten jullie allang, natuurlijk.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja volgens mij is het bij ons ook voor de volgende dag
En wat krijg ik nou weer voor spam in mijn mailbox joh
Shoppen? Shoppen? Werkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 16:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals ik inderdaadKan ik minder gaan shoppen
![]()
Achossiequote:Op maandag 27 oktober 2008 16:48 schreef MaJo het volgende:
Zoals ik inderdaadKan ik minder gaan shoppen
![]()
Vertel?quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
En wat krijg ik nou weer voor spam in mijn mailbox joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |