Dat is je verklaring. Dat is met wel meer mensen zo.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mwah, misschien welBen hier weinig 's weekends volgens mij
's Ochtends en soms nog 's avonds erbij als ik veel gezweet heb.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:08 schreef wyccie het volgende:
Douchen jullie 's avonds of 's ochtends?
Ik zit er aan te denken om te switchen van 's ochtends naar 's avonds, zodat ik iets langer kan uitslapen. In de winter is dat wel lekker.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
Vooral om wakker te worden en fris de dag tegemoet te lopen met de stralende zon en de fluitende volgens,incluis.
En dáárom neem je dus een douchequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:11 schreef wyccie het volgende:
Ik heb 's ochtends helemaal geen tijd om wakker te worden.
Niiiiice je gaat gewoon in Londen studeren, hoe cool is datquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh, trouwens, ik heb inderdaad gekozen voor London Metropolitan.
Eerste deel van de keuze voltooid
Goede keuzequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh, trouwens, ik heb inderdaad gekozen voor London Metropolitan.
Eerste deel van de keuze voltooid
Ja, lekker met je koude stelten onder een warme douche kan springenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
In de winter is 's ochtends douchen juuuist lekker
Browser? Google Chrome?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb even een vraag tussendoor; mijn laptop speelt geen filmpjes meer af, geeft de hele tijd aan dat ik een plugin van adobe flash movie moet installeren... maar als ik dat aanklik gebeurt er niks![]()
What happened?
Jaquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
En heb je het al met je ouders besproken?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niiiiice je gaat gewoon in Londen studeren, hoe cool is dat
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jaze vinden het een goed idee
Ze vonden eht een beetje jammer dat ik niet naar cali ging, maar ze snapten het wel
We gaan deze week mijn aanmelding zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |