We hebben er geen 64 van hoor......quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ken wel de Commodore ....
[ afbeelding ]
64KB memory.. holy shit
Het verlangen is groot zie ikquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gaat me nooit lukkenKan je me het pleziertje niet gewoon gunnen?
Thanksquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben Sergeant-Majoor bij de Luchtmacht. En een Commodore is de eerste generaals rang (vlag officier)binnen de Luchtmacht.
Jawel hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
wat een mofo dan ook moge zijn, ik denk niet dat een kaal hoofd bij jou vooruitgang is
waarom word ik nooit gemist als ik eens een paar dagen niet komEr is me veel duidelijk geworden hoor
Vragen staat vrij! Tenminste.... als je geen specifieke info over staatsgeheimen of actuele inzetten vraagt..quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Thanksik had natuurlijk geen flauw idee
quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vragen staat vrij! Tenminste.... als je geen specifieke info over staatsgeheimen of actuele inzetten vraagt..![]()
Meer vragen?
Dus ik mag geen adviezen vragen over poker?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vragen staat vrij! Tenminste.... als je geen specifieke info over staatsgeheimen of actuele inzetten vraagt..![]()
Meer vragen?
Nu word ik benieuwd!!! ZIEN! ZIEN! ZIEN!quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het verlangen is groot zie ik
Ik kijk wel even. Tenzij iemand anders een leuke foto online heeft staan
Die van de eetmeet vond ikeigenlijk wel leuk.
Nope, ik heb zwijgplicht.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus ik mag geen adviezen vragen over poker?
Verzin maar wat...quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ik zou niet eens weten wat ik moest vragen
Nou ik vraag me eigenlijk af hoe jij als militait (zeg ik dat goed zo?) tegenover een Europees leger staat (Toevallig was er vandaag bij Nederlands een debat over het afschaffen van het Nederlands leger, vandaarquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meer vragen?
Zie je, ben niet de enigequote:Op maandag 27 oktober 2008 19:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu word ik benieuwd!!! ZIEN! ZIEN! ZIEN!
Ik vind een Europees leger de grootste onzin. We hebben al een NATO verplichting wat voldoende is. NL zou anders moeten kiezen (gezien de capaciteit van NL Defensie) tussen de EU en NATO. En zolang de EU het over niets eens kan worden, lijkt een EU leger uitgesloten.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou ik vraag me eigenlijk af hoe jij als militair (zeg ik dat goed zo?) tegenover een Europees leger staat (Toevallig was er vandaag bij Nederlands een debat over het afschaffen van het Nederlands leger, vandaar)
Ahja, die zijn wel goedquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind een Europees leger de grootste onzin. We hebben al een NATO verplichting wat voldoende is. NL zou anders moeten kiezen (gezien de capaciteit van NL Defensie) tussen de EU en NATO. En zolang de EU het over niets eens kan worden, lijkt een EU leger uitgesloten.
En afschaffen van een Nederlands leger? Nooit doen. Het leger is namelijk ook verantwoordelijk voor binnenlandse verplichtingen. Niet alleen NATO taken. Denk aan ondersteuning van de (lokale) overheid bij rampen. Ik zie niet een bv Grieks leger binnen 6 uur 4500 man leveren om de NL bevolking te helpen omdat zij toevallig die maand de EU/NATO staten uithelpt bij rampen.
Eerst zoeken!quote:
Mahja, al zijn die er niet sneller dan een Grieks leger hier. Maar ik snap sowieso je puntquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
En nog een klein voorbeeld.
Mocht Chavez (ooit) de Antillen binnenvallen, dan is de NATO niet verplicht troepen te leveren voor de bevrijding/verdediging. Dit omdat de Antillen buiten de gemaakte NATO afspraken vallen. NL zal het dus alleen moeten kunnen. En daar is een leger voor nodig.
vind ik ookquote:
Troepen blijven altijd onder de verantwoording van het parlement van het land van herkomst. Stel NL en België raken weer eens in oorlog, en NL levert de stand-by troepen van die periode. Die zullen echt niet ingezet worden om de Belgen te helpen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ahja, die zijn wel goedHadden de tegenstanders dat maar geweten
De voorstanders kwamen wel met dat het goed was tegen interne (binnen europa) conflicten. maar das sowieso al een beetje achterhaald eigenlijk
Dus een grotere reden om het diplomatiek op te lossen. Zonder leger geen vechten?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Troepen blijven altijd onder de verantwoording van het parlement van het land van herkomst. Stel NL en België raken weer eens in oorlog, en NL levert de stand-by troepen van die periode. Die zullen echt niet ingezet worden om de Belgen te helpen.![]()
Onmogelijke zaak dus.....
Vraag een herkansing!! Ik fluister wel punten in je oor.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mahja, al zijn die er niet sneller dan een Grieks leger hier. Maar ik snap sowieso je puntik wilde dat ik met deze informatie het debat had kunnen voeren
Het was niet mijn beurt, was publiekquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vraag een herkansing!! Ik fluister wel punten in je oor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |