Ik weet ook niet meer wat ik precies heb gedaan 2 maanden geleden. Wel dat ik niet met een Fransman heb geflirtquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik schijn (mee)gezongen te hebben met een heel fout liedje en met een fransman te hebben geflirtNiet zo heel schandelijk allemaal, ik ben tenslotte erg decent, maar toch
Het is allemaal al weer 2 maanden terug, en ik vind het nogal genant dat ik niet alles meer weet
wat een mofo dan ook moge zijn, ik denk niet dat een kaal hoofd bij jou vooruitgang isquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Je weet toch helemaal niet hoe ik eruit zie? Misschien wordt ik wel een hele sexy mofo
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er circuleren wel foto's van je op internet en ik weet waar
Ik weet welke foto je bedoelt, eensquote:Dat herinnert me eraan dat ik even een mailtje rond moet sturen dat ik de jazz afterparty foto's eindelijk online gezet hebZit ook een leuke foto van ons samen bij trouwens
Nahja de rest van die vakantie staat me nog heel goed bij. Die avond is de enige avond ooit met alcoholische gaten er inquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer wat ik precies heb gedaan 2 maanden geleden. Wel dat ik niet met een Fransman heb geflirt
ach, ik heb er ook nog wel enkele, volgens mijquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]gemeen!
[..]
Ik weet welke foto je bedoelt, eensCheck trouwens je email, het is spooky
Ik zat het net nog te bedenken hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
wat een mofo dan ook moge zijn, ik denk niet dat een kaal hoofd bij jou vooruitgang is
waarom word ik nooit gemist als ik eens een paar dagen niet komEr is me veel duidelijk geworden hoor
die komt sowieso niet zo vaak en heeft een tijde pc problemen gehad. Ik kom gewoon zomaar niet meer vaakquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik zat het net nog te bedenken hoorEcht waar. Sheep is er trouwens ook al een poosje niet
MoFo, slang voor motherfuckerquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
wat een mofo dan ook moge zijn, ik denk niet dat een kaal hoofd bij jou vooruitgang is
Maar jij komt vaker een paar dagen niet, dat is dus normaal gedragquote:waarom word ik nooit gemist als ik eens een paar dagen niet komEr is me veel duidelijk geworden hoor
Ah, dank. Ben ff de kluts kwijt.quote:
Er heeft er zelfs ooit ééntje hier in de SC gestaan van een kookavond met IARL bij MaJo.quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ach, ik heb er ook nog wel enkele, volgens mij
trouwens, ik word ook niet echt per se gemist hoorquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
die komt sowieso niet zo vaak en heeft een tijde pc problemen gehad. Ik kom gewoon zomaar niet meer vaak
En nu heb ik tentamens, misschien kom ik wat vaker soggen
Nou williket weten ookquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er heeft er zelfs ooit ééntje hier in de SC gestaan van een kookavond met IARL bij MaJo.
Dan zul je een avondje op moeten offeren en diep graven in de recessen van de AKQ-SCquote:
Gaat me nooit lukkenquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zul je een avondje op moeten offeren en diep graven in de recessen van de AKQ-SC
Inderdaad!quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er heeft er zelfs ooit ééntje hier in de SC gestaan van een kookavond met IARL bij MaJo.
ik kan me herinneren dat er hier een keer een foto van je gestaan heeft van een meetquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Je weet toch helemaal niet hoe ik eruit zie? Misschien wordt ik wel een hele sexy mofo
Cobra, je komt als geroepenquote:Op maandag 27 oktober 2008 18:38 schreef Cobra4 het volgende:
* zoekt zich de pestpokken
Heeft iemand mijn stofbril gezien?
sergant majoor al ik het goed heb. en is commodoor niet marine?quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Cobra, je komt als geroepenMijn vriendje is erg benieuwd naar je rang in het leger, en vraagt zich ook af of jij hem kan vertellen wat een commodoor is?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Cobra, je komt als geroepenMijn vriendje is erg benieuwd naar je rang in het leger, en vraagt zich ook af of jij hem kan vertellen wat een commodoor is?
Ik ken wel de Commodore ....quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
sergant majoor al ik het goed heb. en is commodoor niet marine?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |