Vandaag kebabquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:28 schreef Sm0keZ het volgende:
Als je toch naar buiten gaat, bestel dan meteen ff een pizza voor me
Iemand heeft dit geweten dat ik verliefd ben op Myrthe. Maar ik weet niet wiequote:Op zondag 26 oktober 2008 14:28 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een kankermongooltje vervelend mannetje ben jij.
Jij hebt nog nooit geleefd.quote:
je KANKERmoederquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:30 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Iemand heeft dit geweten dat ik verliefd ben op Myrthe. Maar ik weet niet wie
Nee, maar dit is echt sucks ik wilde haar dat pas vertellen als het het juiste moment was. Misschien weet ze het nu van iemand anders en dan kom ik over als een kneus. TS faalt hardquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
Euhm, maak jij nou voor alles wat je elke dag meemaakt een topic aan?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
Heb zeker de announcement gemist dat KLB tegenwoordig als dagboek voor sommige users fungeert?
Kerel, ga eens iets nuttigers doen dan al je shit hier neerzetten, no one cares. Really.quote:Op zondag 26 oktober 2008 14:36 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee, maar dit is echt sucks ik wilde haar dat pas vertellen als het het juiste moment was. Misschien weet ze het nu van iemand anders en dan kom ik over als een kneus. TS faalt hard
stfu noobquote:
Behalve als je haar pics postquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:36 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee, maar dit is echt sucks ik wilde haar dat pas vertellen als het het juiste moment was. Misschien weet ze het nu van iemand anders en dan kom ik over als een kneus. TS faalt hard
Iemand anders heeft het gedaan want ik heb geen zilverglans kleur inkt bij me gehadquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
stfu noob
hoe kankertriest ben je eigenlijk als je op je hand gaat schrijven op wie je verliefd bent?![]()
Ben je 11 ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |