Topquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Waarschijnlijk kan ik tóch nog naar het concert
Een vriendelijke fokker bood zijn twee tribunekaartjes aan in V&A tegen de normale prijs, geweldig dat deze mensen er nog zijn tegenwoordig
Jeez, goed man!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Een vriendelijke fokker bood zijn twee tribunekaartjes aan in V&A tegen de normale prijs, geweldig dat deze mensen er nog zijn tegenwoordig
*duim duim*quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Hij's idd fijn...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 00:39 schreef Red_85 het volgende:
Zit de nieuwe nu te luisteren op t werk van een collega. Het gaat lekker terug naar de basis van Metallica. Ik vind het heerlijk, eindelijk na 15 jaar weer eens een cd van die gasten die ECHT goed is. solo's, kwade en donkere teksten, rammen, beuken en headbangen. Ik ga hem halen..
Vraag me trouwens af hoeveel snaren ze hebben gebroken en hoeveel scheuren er in de basedrum van Lars zaten na het opnemen van die cd......
En toch heb ik nog bedenkingen als ik naar je avatar kijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Lijkt me onzin, je ziet toch niet op de tickets of ze via de metclub vvk gekocht zijn of niet? Zou het ook onzin vinden, vind dat er dan wel erg veel voordelen komen voor Metclubbers, plus wat al eerder in dit topic word gezegd, als je teveel voordeel aan die mensen geeft word volgende keer iedereen metclub member met tot gevolg dat daar de vvk net zo verloopt als de normale vvkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:09 schreef metallicattim het volgende:
Ik las op het messageboard van MetallicA.com dat MetClubbers EERDER naar binnen mogen dan de rest, wie weet hier meer van en geldt dat ook voor de Europese / Nederlandse shows?
Op Fok mag je sowieso niet meer dan de kostprijs vragenquote:
Oe! Mijn nederige excuses mevrouw, ik was onwetendquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:14 schreef Downer het volgende:
[..]
Tis vrouw![]()
Prijs vind ik niet meer dan logisch
We zullen ze leren die eikels op Markplaats
Klopt, daarom plaats ik het ook hierquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op Fok mag je sowieso niet meer dan de kostprijs vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |