Nee dat was een vrouw.quote:Op maandag 3 november 2008 12:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Spannende aflevering! Die zus van McCluskey is wel tof
. McCluskey was ook grappig met haar 'asap'
En zouden Gaby en Carlos echt naar Europa gaan
? Er is ook iets met die vrouw aan de hand, maar weet nog niet precies wat.
Ohja: had Mike niet ooit eens iemand vermoord? Is dat de broer van Dave misschien?
Als Dave uberhaupt een broer heeft....quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:08 schreef PESgamer90 het volgende:
Ja het lag er wel erg dik bovenop dat Mike de broer van Dave had vermoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die zit achter mike aan, had ik al eerder door. werd gister bevestigd. dave kocht zijn huis en hij moest in de band van Dave. En ik vind Orson juist wel leuk. Ik vind sowieso de mannen het leukst. Die zijn toch wat normaler.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:37 schreef Michellee het volgende:
Nou ik ben ook wel erg benieuwd achter wie Dave zit...... Ik hoop Orson, die vind ik het minst leuk...![]()
Ja, dat weet ik wel zeker. Met Mike heb ik het zo onderhand nu wel een keer gehad. Carlos heeft ook in de bak gezeten he, en hij was toen niet bepaald een lieverdje.quote:Op donderdag 6 november 2008 10:20 schreef marientje het volgende:
Ik neem bij deze mijn eerdere uitspraak over Tom terug, niets is wat het lijkt.
Dus het zal Mike ook wel niet zijn waar Dave achteraan zit, het ligt té voor de hand.
NO SHE ISN'Tquote:Op donderdag 6 november 2008 13:51 schreef marientje het volgende:
Even wat anders: Is Eva Longoria zwanger in het echt? Ze draagt steeds van die ruimvallende kleding en nu gaat ze misschien naar Engeland.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:13 schreef Raamkonijn het volgende:
Deze spoiler is bedoeld voor de gene die hierboven zitten te discussieren over Tom:Dat was al bekend...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |