quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
NaamtopicMisleidende Fobo van Piep.
!
Oja, kreeg nog een mailtje van hemquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]Zullen we je, met bril op dit keer, nog eens op die pedo afsturen?
Haha, hij wil je nog steedsquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Oja, kreeg nog een mailtje van hemzo'n automatisch ding, dat hij op vakantie ging enzo
![]()
![]()
Maar neen, danke sehr. Wil je best een pruik opdoen je mag mijn bril lenen hoor
Mooi zoquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:17 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Te droeftoeter voor woorden..
Noi tjik, ik vond je niet misleiden..
hij's echt een sneuneus eerste klas!![]()
Ook zeker waarquote:Je bent gewoon lekker and he can't have you..
Alleen als we daarna een triootje doen... en dan ben jij de nemende partijquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:26 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mag ik jou de volgende keer knuffelen?
Ja sorry schat, ik dacht dat ik iedereen wel gehad had!quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:26 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mag ik jou de volgende keer knuffelen?
Mocht eens tijd worden..quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal is datakabel zoeken
Was jij niet de knapste FOK!ker van de avond?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:28 schreef outsidr het volgende:
[..]
Alleen als we daarna een triootje doen... en dan ben jij de nemende partij![]()
Ja kloptquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Was jij niet de knapste FOK!ker van de avond?
Ik, D_A, AA, en gripper hadden een clubje opgericht voor knappe mensen op de meet !quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Was jij niet de knapste FOK!ker van de avond?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:34 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik, D_A, AA, en gripper hadden een clubje opgericht voor knappe mensen op de meet !
Daar konden wij ons 4-en wel in vinden
Heyquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hij heeft het alleen over de mannen hoor! Anders hadden wij er ook tussen gestaan![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:34 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik, D_A, AA, en gripper hadden een clubje opgericht voor knappe mensen op de meet !
Jullie zijn gaan cirkeljerken zonder mij?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:34 schreef outsidr het volgende:
[..]
Anders zou het bukake worden he?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jullie zijn gaan cirkeljerken zonder mij?
Voor spek en bonen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |