Mensen die dit hopen moeten echt met grof geweld van deze planeet verwijderd worden!!!..quote:Op maandag 13 april 2009 23:10 schreef Susi het volgende:
Zelfs Belinda hoopt op Tokio Hotel. Nou meid, ik hoop dat je er goed uitziet want je smaak is slecht
oid
Waarquote:Op maandag 13 april 2009 23:16 schreef Tism het volgende:
[..]
Mensen die dit hopen moeten echt met grof geweld van deze planeet verwijderd worden!!!..
Mijn aan Pinkpop vorig jaarquote:Op maandag 13 april 2009 23:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Waar![]()
Killing in the name of![]()
Doet mij denken aan de Poldervogels bij All Stars
Mensen die hopen dat Tokio Hotel op nummer één staat van deze lijst, dat soort mensen!..quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 23:22 schreef Tism het volgende:
[..]
Mensen die hopen dat Tokio Hotel op nummer één staat van deze lijst, dat soort mensen!..
quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:00 schreef Tism het volgende:
Het was een lekker nostalgisch avondje mag ik wel zeggen!..![]()
BIZAR!!!..
Zeg dat welquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:03 schreef Susi het volgende:
Jazekers, ben blij dat ik er op geattendeerd ben. Tijden niet een paar volle uren meegebruld
Ik heb momenteel even geen buurman, dus dat kwam goed uitquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
Zeg dat welheerlijk. Krijg gelijk weer zin om de plaatselijke platenboer met een bezoekje te verblijden
m`n moeder heeft me trouwens een paar keer gevraagd of het geluid wat zacther kon![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |