Wel weer met zo'n prachtige solo erin hoop ik he?quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, nog niet
Deze week even opnemen
Uiteraardquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wel weer met zo'n prachtige solo erin hoop ik he?
Vrede Verkooptquote:Op zondag 26 oktober 2008 19:43 schreef allsystemshalt het volgende:
--------------------------------------------------
----------------8--------------------------8-------
--9-9--7--9--7--7--9-----9-9--7--9--7--4--5
--9-9--7--9--5--7--9-----9-9--7--9--5--4--5
--7-7--5--7------5--7-----7-7--5---7-----2--3
--------------------------------------------------
waar is dat van?
f# f# e f# g e f# f# f# e f# g b c![]()
welk tempo / aanslag ?
Dan klopt het laatste stukje volgens mij niet, dat moet f# g zijn in plaats van b cquote:
quote:
Dat zuigt behoorlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 07:17 schreef Aresdreams het volgende:
iemand mij sponsorren? zaterdag op zondag ingebroken in mijn auto... PDA weg, zonnebril op sterkte weg (why? wat heb je daar nou aan?), kabeltje voor het aansluiten van me mp3 speler op me radio weg... ruitje ingetikt... verdomt duur![]()
Is mij ook eens gebeurd, radio gejat toen, stond gewoon bij m'n ouders op de oprit met nog 2 andere auto's erachter... Kon gelukkig goedkoop (en snel) een 2e hands ruit regelen, zelf erin gezet, radio kon ik toen ook weer met korting kopen (een vriend van me werkte toen bij Halfords) Maar mijn vorige auto van het werk is ook al eens volledig gejat...quote:Op maandag 27 oktober 2008 07:17 schreef Aresdreams het volgende:
iemand mij sponsorren? zaterdag op zondag ingebroken in mijn auto... PDA weg, zonnebril op sterkte weg (why? wat heb je daar nou aan?), kabeltje voor het aansluiten van me mp3 speler op me radio weg... ruitje ingetikt... verdomt duur![]()
Nice,quote:Op maandag 27 oktober 2008 01:58 schreef SingleCoil het volgende:
Ik heb geloof ik nu eindelijk mijn clean gevonden: http://www.kramer-music.nl/Soundfiles/kleinbloesje.mp3
Opgenomen met '76 LP Custom, Line6 TonePort GX en NI Guitar Rig 3
Aardig wel, hè ?
dat volledig gejat zijn van de auto was volgens mij gebeurt bij de mensen die aangifte deden die langs ons zaten (wel slecht, in een open ruimte aangifte doen midden in de nacht...)quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is mij ook eens gebeurd, radio gejat toen, stond gewoon bij m'n ouders op de oprit met nog 2 andere auto's erachter... Kon gelukkig goedkoop (en snel) een 2e hands ruit regelen, zelf erin gezet, radio kon ik toen ook weer met korting kopen (een vriend van me werkte toen bij Halfords) Maar mijn vorige auto van het werk is ook al eens volledig gejat...
Ligt het aan mij dat ik geen moer snap van deze zin?quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:33 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dat volledig gejat zijn van de auto was volgens mij gebeurt bij de mensen die aangifte deden die langs ons zaten (wel slecht, in een open ruimte aangifte doen midden in de nacht...)
Ik bend met het gedeelte waar je ongeveer mee typt. Maar wel met twee vingers...quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:36 schreef wizl het volgende:
Nu ik me hier dan toch gemeld hebgelijk maar een vraagje. Hoe moet je je vingers houden bij bends? Ik ben nu met wat basic bluesdingetjes bezig. Als ik de snaar opduw blijven er altijd wel een paar hangen die dan of onder mijn vingers doorschieten (ploing ploing), of op de terugweg juist achter de nagel blijven steken (weer ploing).
Oh zo. Ik dacht al: heb ik een stuk van het verhaal gemist?quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:36 schreef Aresdreams het volgende:
nou, ik ging aangifte doen, en er zaten mensen langs mij die ook aangifte aan het doen waren. En daar kreeg ik het idee bij dat bij die mensen heel hun auto weg was.
en idd: kloten...
niks meer, niks minder, +/- 1052 euro schade... (materiaal dat meegenomen is en nieuw raampje, ben niet zo handig dat ik die er zelf in kan zetten)
Sommigen doen het met hun vingertoppen, anderen met hun topkootje plat op de snaar, het is maar wat je het handigst vindt. Ik heb ook vaak dat als ik bijv de E1 wil benden ik onder de B door schiet. Dit kun je voorkomen door met een tweede vinger de snaar erboven (visueel boven, niet tonaal) mee te benden, maar niet aan te slaan. Dan duw je hem zeg maar ff opzij.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:36 schreef wizl het volgende:
Nu ik me hier dan toch gemeld hebgelijk maar een vraagje. Hoe moet je je vingers houden bij bends? Ik ben nu met wat basic bluesdingetjes bezig. Als ik de snaar opduw blijven er altijd wel een paar hangen die dan of onder mijn vingers doorschieten (ploing ploing), of op de terugweg juist achter de nagel blijven steken (weer ploing).
Oei, dat is een behoorlijke schadepost.quote:Op maandag 27 oktober 2008 09:36 schreef Aresdreams het volgende:
nou, ik ging aangifte doen, en er zaten mensen langs mij die ook aangifte aan het doen waren. En daar kreeg ik het idee bij dat bij die mensen heel hun auto weg was.
en idd: kloten...
niks meer, niks minder, +/- 1052 euro schade... (materiaal dat meegenomen is en nieuw raampje, ben niet zo handig dat ik die er zelf in kan zetten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |