Omdat jij het bentquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:02 schreef Rewimo het volgende:
Mag ik Ernst en Bobbie en het Junglebook van je?
Uiteraardquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:31 schreef Kekaa het volgende:
Mag ik Donnie Brasco, Blow, Goodbye Lenin en O Brother where art thou?
Is er nog.quote:
¤ 8,00 Excl. is prima. PM me maar. Passen idd wel door de brievenbusquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:40 schreef M_13 het volgende:
About Schmidt en Walk the Line 8 euro incl. (2 dvd's passen door brievenbus toch?)
meen je dat (dan bedankt ) of mis ik het sarcamse?quote:
Hoe kan je nou met sarcasme reageren op een lijst met :quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:14 schreef henkSX het volgende:
[..]
meen je dat (dan bedankt ) of mis ik het sarcamse?
Voor ¤9,00 incl. vind ik het prima (delen we de verzendkosten een beetje)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:22 schreef M_13 het volgende:
Mijn bod staat nog About Schmidt en Walk the Line 8 euro incl.
Gaan ze daar al voor weg?
Nog steeds niet? Dat duurt inderdaad wel heel lang. Heb het idd voor dinsdag 5 uur verzonden, dus had wel verwacht dat het al binnen zou zijn. Heb er ook genoeg porto op geplakt, zelfs nog langs het postkantoor geweest in plaats van het zomaar in een brievenbus te hebben gedaan. Hou me even op de hoogte (eventueel via PM) aubquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:37 schreef Kekaa het volgende:
Dinsdag voor 5 uur verzonden... zou betekenen dat het er op woensdag al moet zijn.
Nu is het vrijdag... maar ik heb nog geen dvd's.
Als we de verzendkosten delen is het wat mij betreft okayquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:11 schreef invine het volgende:
Walk The Line
The Recruit
Braveheart
12E incl?
quote:
Ok wat mij betreft.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:37 schreef henkSX het volgende:
[..]
Voor ¤9,00 incl. vind ik het prima (delen we de verzendkosten een beetje)
Je hebt PMquote:
Fijn dat de Finse postbodes ook goed werkenquote:Op maandag 10 november 2008 22:31 schreef Susi het volgende:
Requiem for a dream binnen in goede verpakking, dankjewel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |