De meesten hier hebben een foboquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:19 schreef Fems het volgende:
Springend!
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe iedereen er hier uitziet!
Ja en nog een hele goeie ookquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
HahahaOke
Seksrelatie dus?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:21 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Ja en nog een hele goeie ookhahaha
Wie, wat, waar, waarom, wanneer en hoe?quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:00 schreef Fascination het volgende:
Zomg een voormalig lerares van mij op de middelbare school is vermoord. Was gister op Hart van Nederland. Vet ziek en ze was zo'n aardig en goed mens.
Oh en haii![]()
http://www.tctubantia.nl/regio/3932719/Verbijstering-over-moord-op-docente-van-Carmel-Lyceum.ece?start=2&sort=descquote:Op zondag 26 oktober 2008 15:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wie, wat, waar, waarom, wanneer en hoe?
En weten ze al door wie?
Jemig, een week dood in huis liggen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://www.tctubantia.nl/regio/3932719/Verbijstering-over-moord-op-docente-van-Carmel-Lyceum.ece?start=2&sort=desc
Hier staat wel een stukje met foto.
Ze zette zich erg in voor de minderbedeelden in de samenleving, deed veel voor asielzoekers en zulks. Ik hoorde gister dat ze een relatie had met een asielzoeker, een kongonees volgens mij, die haar mishandelde naar het schijnt dus 't zou me niets verbazen als die er iets mee te maken heeft![]()
.
Maar alles goed hier?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijk mijn fobo maar, famsiebamsie, en laat het maar weten of je een seksrelatie met me wilt
Verschrikkelijk inderdaad.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jemig, een week dood in huis liggen.![]()
Hier is alles prima.Met jou ook?
Geen vieze neppe frietsaus maar échte mayonaise, liefst zelfgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |