Hm, ik spreek je broertje nooit meer. dus daar zou ik me als ik jou was geen zorgen over maken!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu moet ik dus wel ff op gaan passen met wat ik hier zeg, anders komt m'n broertje alles te weten
hij heeft jou toch geholpen met je profielwerkstuk ofniet?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Hm, ik spreek je broertje nooit meer. dus daar zou ik me als ik jou was geen zorgen over maken!
Hij mij?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij heeft jou toch geholpen met je profielwerkstuk ofniet?
wie hielp hij dan met dat toneelstuk?quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:14 schreef Fems het volgende:
[..]
Hij mij?
Nee, niet dat ik weet? Denk niet dat je broertje verstand heeft van millenniumdoelen?
ciao!quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:49 schreef Samzz het volgende:
Een duivelskunstenaar moet dat klusje toch zo klaren?
Succes
Dank jullie wel.quote:
1. ik ben al bezetquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Eerst beetje flirten met remco en dan zomaar weg gaan hé
Ik ook, Holland Sport kijken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:16 schreef Fems het volgende:
Maar ik duik de bank op! doeg!
Okee, doei!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik ook, Holland Sport kijken.
Später!
Kom op, we gaan paffen in de auto.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
check je later, homies 4 life, later!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:22 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen vissen, ik heb stofzuigers
Ze vreten met z'n zessen naast elkaar het gezonken voer van de bodem!
toch airco weet je!quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:24 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Kom op, we gaan paffen in de auto.
Je moet echt even normaal doen, joh. Met je hoofd.quote:
Dat eerstequote:Op maandag 27 oktober 2008 20:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leuk he?![]()
Ik had vroeger ook jarenlang een aquarium met vissen, was echt geweldig om ernaar te kijken. Heb je een tropisch aquarium of een koude vissenkom?
maar ik bats wel met je moederquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Je moet echt even normaal doen, joh. Met je hoofd.
Dan raad ik je aan ook een algeneter te kopenquote:
Dat staat ook in de planning. Cory's waarschijnlijkquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan ook een algeneter te kopen![]()
Dat zijn echte stofzuigertjes, die zijn zooo schattig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |