dat komt echt niet door (alleen) wiet. misschien hebben ze ook wel alcohol gedronken of een snuifje coke gebruikt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:43 schreef wendii_01 het volgende:
[..]
Het niets meer kunnen en totaal van de wereld zijn is wel even wat anders.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:42 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
in Friesland hebben ze geen nationale TV of nationale dagbladen of internet?
Wat begrijp je niet aan bijzonder onderwijs? Daar zitten dus juist kinderen die een gedragsstoornis of geestelijke achterstand hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dan toch even het gezond verstand laten zegevieren en inzien dat het niet zo'n goed plan is om je te laten uitlenen aan vrienden van je exotische vriend die je wiet, hoerige kleding en dure telefoons geeft. Voor wat hoort wat,
Ja, daar gaat het dus fout. Volgens jou.quote:volgens mij begrijpt iedereen ouder dan 5 jaar dat wel.
Nog steeds geen rechtvaardiging van je beschuldiging.quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Onderwerp_(zinsontleding)
-edit-Nutteloosquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:46 schreef wendii_01 het volgende:
[..]
Dat is er zeker wel maar er word gewoon te weinig aandacht aan dit soort dingen besteed. Omdat ze er al van uit gaan ach dat gebeurt alleen in de randstad.
Jawel. Je dacht dat vrouwen met korte rokjes het onderwerp was. Dat is af te leiden uit jouw reactie. Was toch echt niet het onderwerp. Onderwerp was 'ze'. Als dit soort basiskennis al ontbreekt...quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nog steeds geen rechtvaardiging van je beschuldiging.
ik zeg niet dat elke puber zich zo gedraagt, ik zeg dat elke puber onzeker is. dat ze zich kleden en gedragen als sletjes doen ze zelf, niemand die ze dat oplegt. ik snap ook niet dat ouders niet in het verhaal betrokken worden, ik zie soms meisjes op straat lopen dat ik, als het mijn kind was, echt niet zo de deur uit zou laten gaan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh mijn god wat een lading stompzinnige vrouwenhaat op de vroege ochtend. Ja joh, het zijn allemaal geile sletjes die erom vroegen. Eigen schuld hahahaha.
Nee, niet iedere puber gedraagt zich op die manier. Dat is nou juist het punt. Die jongens/mannen hebben er gewoon een oog voor wie ze wél zover zouden kunnen krijgen. En dat zijn dus zelden de nymfomane vrijwilligers die jij schetst, maar voor 99% de meisjes die om de één of andere reden (problemen thuis, geen zelfbeeld door een gedragsstoornis) makkelijk te manipuleren zijn omdat ze niet goed overzien wat wel of niet normaal is, waar de grens ligt, waar hun eigen grenzen liggen. D'r is er niet één ingestapt met het idee van "jottem, lekker gratis wiet en vet stoer neuken" die de gevolgen hiervan goed kon overzien.
Daar gaat het ook fout. Kern van de zaak is dat ze net wat meer willen zijn dan leeftijdsgenootjes. Anders zouden ze die cadeautjes wel afslaan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:46 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan bijzonder onderwijs? Daar zitten dus juist kinderen die een gedragsstoornis of geestelijke achterstand hebben.
[..]
Ja, daar gaat het dus fout. Volgens jou.
Idd. Je zievaak meteen wie de figuren zijn die gevoelig zijn voor dit soort zaken. Als je ziet hoe sommige "dames" naar de middelbare school gaan... Je zou denken dat ze op weg zijn naar het CS om wat klantjes af te werkenquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:48 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ik zeg niet dat elke puber zich zo gedraagt, ik zeg dat elke puber onzeker is. dat ze zich kleden en gedragen als sletjes doen ze zelf, niemand die ze dat oplegt. ik snap ook niet dat ouders niet in het verhaal betrokken worden, ik zie soms meisjes op straat lopen dat ik, als het mijn kind was, echt niet zo de deur uit zou laten gaan.
Ja, en wie noem je 'ze'? Dat stereotype sletten.quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jawel. Je dacht dat vrouwen met korte rokjes het onderwerp was. Dat is af te leiden uit jouw reactie. Was toch echt niet het onderwerp. Onderwerp was 'ze'. Als dit soort basiskennis al ontbreekt...
Over welke groep gaat dit topic dan, wijsneus?quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, en wie noem je 'ze'? Dat stereotype sletten.
Dan wijs je toch een groep aan?
maar dat is dan toch hun eigen schuld? moet dan werkelijk alles in het onderwijs worden opgenomen? moeten kinderen op de basisschool er al voor gewaarschuwd worden dan exotische medelanders misschien wel eens loverboys kunnen zijn, terwijl ze vaak nog helemaal niet met iets als seks bezig zijn?quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:46 schreef wendii_01 het volgende:
[..]
Dat is er zeker wel maar er word gewoon te weinig aandacht aan dit soort dingen besteed. Omdat ze er al van uit gaan ach dat gebeurt alleen in de randstad.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Over welke groep gaat dit topic dan, wijsneus?
Deze?quote:Gewoon een hoop kansloze sletten. Ze willen stoer doen door er sexy bij te lopen, een exotische en veel oudere vriend te hebben en een blitse telefoon en ketting te hebben.
In de nederlandse media wel, ik denk dat de loverboy problematiek integraal ook in het fries, turks, marrokaans en antiliaans in de krant, op tv en internet moet worden aangeboden.quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:41 schreef Halcon het volgende:
Volgens mij is er meer dan genoeg aandacht in de media over de loverboy-"problematiek".
je vergeet dat Nederlands de voertaal is in Nederlandquote:Op zondag 26 oktober 2008 09:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In de nederlandse media wel, ik denk dat de loverboy problematiek integraal ook in het fries, turks, marrokaans en antiliaans in de krant, op tv en internet moet worden aangeboden.
Waarom? Iemand die op de middelbare school zit begrijpt de Nederlandse taal toch wel? Volgens mij is het trouwens in bv Turkije en Marokko geen normaal gedrag om je hoerig te kleden omdat je pooier dat wil en maar drugs te gebruiken om dat hij je dat geeft en je zo nodig stoerder wilt zijn dan je leeftijdgenootjes.quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In de nederlandse media wel, ik denk dat de loverboy problematiek integraal ook in het fries, turks, marrokaans en antiliaans in de krant, op tv en internet moet worden aangeboden.
Dat zou jij moeten uitleggen, aangezien je de groep nogal abstract maakt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep. Heb ik het nu over alle meisjes of de meisjes die trappen in de moves van een pooier?
Nee, die groep is juist duidelijk volgens mij.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zou jij moeten uitleggen, aangezien je de groep nogal abstract maakt.
Maar even tussendoor. Die gasten moeten natuurlijk dood.
Ik vind het een beetje ver gaan om de schuld bij de meisjes te leggen.
tuurlijk, zonder die idioten zou er niets aan de hand zijn idd. gewoon handjes eraf en de zak inknippen. maar een deel van het probleem ligt absoluut bij de meisjes en hun ouders.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zou jij moeten uitleggen, aangezien je de groep nogal abstract maakt.
Maar even tussendoor. Die gasten moeten natuurlijk dood.
Ik vind het een beetje ver gaan om de schuld bij de meisjes te leggen.
dan verplaats je het probleem dusquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, die groep is juist duidelijk volgens mij.
Op die gasten is best het een en ander aan te merken, maar ik vind het te ver gaan om alle schuld bij die gasten te leggen. Zonder goedkope sloeries zouden die gasten een andere inkomstenbron moeten zoeken.
Tel darbiij op dat loverboys vaak (tenminste als je verhalen van ex-slachtoffers hoort) dreigementen, geweld en intimidatie gebruiken ("als je niet luistert he, jullie hebben toch zo'n leuke witte kat? Wil je die nog eens terugzien, je jongere zusje is wel wat voor mijn broertje, je kunt kiezen; jij doet het anders laten we het haar doen")quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:44 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh mijn god wat een lading stompzinnige vrouwenhaat op de vroege ochtend. Ja joh, het zijn allemaal geile sletjes die erom vroegen. Eigen schuld hahahaha.
Nee, niet iedere puber gedraagt zich op die manier. Dat is nou juist het punt. Die jongens/mannen hebben er gewoon een oog voor wie ze wél zover zouden kunnen krijgen. En dat zijn dus zelden de nymfomane vrijwilligers die jij schetst, maar voor 99% de meisjes die om de één of andere reden (problemen thuis, geen zelfbeeld door een gedragsstoornis) makkelijk te manipuleren zijn omdat ze niet goed overzien wat wel of niet normaal is, waar de grens ligt, waar hun eigen grenzen liggen. D'r is er niet één ingestapt met het idee van "jottem, lekker gratis wiet en vet stoer neuken" die de gevolgen hiervan goed kon overzien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |