Was er in dit topic niet al vermeld dat meisjes die niet al teveel aan hun ouders hebben (ma is totaal afhankelijk van haar gewelddadige vriend die ook met z'n poten niet van de dochter af kan blijven, bijvoorbeeld) een van de kwetsbare groepen vormen? Als je daarbij dan ook nog eens niet al te snugger bent ben je een makkelijke prooi.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:38 schreef Halcon het volgende:
Snap niet dat ouders hun kind zo naar school laten gaan.
Ik bedoel natuurlijk speciaal onderwijs. en de voorbeelden die daarvoor al werden genoemd.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Bijzonder onderwijs is bijna al het onderwijs in Nederland. O.a. katholiek onderwijs, islamitisch onderwijs, montesori onderwijs, enz..... Allemaal bijzonder onderwijs.
Wat is daar moelijk aan?
Inderdaad. De echte slettebakken lusten er wel pap van en laten zich niet door dat schorem intimideren.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vreemd dat bepaalde mensen hier durven spreken van slettebakken die dit zichzelf aandoen. Volgens mij zijn het namelijk vooral meiden die onzeker zijn en niet voor zichzelf op kunnen komen die hier slachtoffer van worden. Dit past niet bij slettebakken in mijn ogen!
Het is wel fok hé.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vreemd dat bepaalde mensen hier durven spreken van slettebakken die dit zichzelf aandoen. Volgens mij zijn het namelijk vooral meiden die onzeker zijn en niet voor zichzelf op kunnen komen die hier slachtoffer van worden. Dit past niet bij slettebakken in mijn ogen!
Ik vind het zo jammer, varkens kunnen i.v.m. een ziekte geruimt worden, koeien kunnen geruimt worden of wat meer recent: 11.000 honden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. De echte slettebakken lusten er wel pap van en laten zich niet door dat schorem intimideren.
Het zijn vaak de muurbloempjes die zich door de aandacht van dit soort aso's heel speciaal gaan voelen en zich daardoor laten inpalmen.
Dat zou bij de geboorte al moeten kunnen, eigenlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:33 schreef McKillem het volgende:
Eigenlijk moet je die gasten op eenzelfde manier ruimen.
Ook voor Gia. Hebben jullie het nu over de loverboys (qua ruimen) of over de slachtoffers?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:33 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het is wel fok hé.
Hier zeggen ze nog tegen je dat maar niet met zo'n verrotte kop geboren had moeten worden als je steeds gepest word.
[..]
Ik vind het zo jammer, varkens kunnen i.v.m. een ziekte geruimt worden, koeien kunnen geruimt worden of wat meer recent: 11.000 honden.
Eigenlijk moet je die gasten op eenzelfde manier ruimen.
Ik had het inderdaad over de loverboys.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:48 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Ook voor Gia. Hebben jullie het nu over de loverboys (qua ruimen) of over de slachtoffers?
Of over slettebakken? Want slettebakken kiezen vaak zelf met wie ze naar bed gaan en worden niet gedwongen. En net als de slachtoffers van die loverboys vind ik die willen ruimen een beetje een onmenselijke uitspraak
Wanneer je het over de daders hebt? Waarom zo eenvoudig? Zet ze zelf aan het werk als straf. Aangezien ze het heel normaal vinden om anderen hiervoor te gebruiken is een ladyshave en wat make-up voldoende om de mensen in het gevang (die al een tijdje droog staan) even ter wille te zijn. (als het maar een gaatje heeft)Het geld wat dit op zal brengen zal gebruikt kunnen worden om hun verblijf in het gevang te kunnen betalen, zodat de belastingbetaler niet ook nog als slachtoffer dient voor die pooiers.
En ze doen wat ze zelf als prettig ervaren.
Wauw, vertel me je bronnen, snel!quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:15 schreef Lifesaver48 het volgende:
Die daders verdienen natuurlijk gewoon een spuitje. Maar met die "slachtoffers" kan ik ook niet echt medelijden hebben.
Dat het voor het merendeel om "zwakzinnigen" zou gaan is overigens gewoon een fabeltje. Het gaat gewoon om slecht opgevoede meisjes met een verrot karakter, die gevoelig zijn voor foute kerels en blingbling.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:31 schreef Christelijke_Falange het volgende:
Ook een probleem is bepaalde muziek en films die inspelen op een erotisch beeld waardoor meisjes de indruk krijgen dat loverboys normaal zijn.
Laat ik verder duidelijk stellen dat ik niet iets tegen erotiek in het algemeen heb, zoals Playboy of Penthouse, wel heb ik iets tegen het uitbuiten van vrouwen door .
Dan moet je maar niet in Groningen komen/wonen..quote:Is stiekem seksen in Groningen niet gewoon expliciet vragen om een injectie met HIV besmet bloed?
Nee. Maar dit zijn geen onzekere meisjes. En ze zijn ook niet op zoek naar aandacht, maar naar 'stoere', criminele allochtonen met veel blingbling.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:30 schreef Herald het volgende:
Dus mijn beste heren, is alleen een onzeker meisje zijn op zoek naar aandacht een vrijbrief om iemand te verkrachten of mag je dat doortrekken en zeggen als je partner wil scheiden dat een legitieme reden is om je kind in een ravijn te gooien?
bron?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:35 schreef Lifesaver48 het volgende:
Nee. Maar dit zijn geen onzekere meisjes. En ze zijn ook niet op zoek naar aandacht, maar naar 'stoere', criminele allochtonen met veel blingbling.
Bronnen genoeg, maar het gaat om het bewijs. En ik heb tot nu toe geen enkel bewijs gezien dat het daadwerkelijk om onzekere meisjes zou gaan. Wel een heleboel mensen die dat heel hard roepen in de media, om maar te kunnen verhullen dat hun dochters eigenlijk ordinaire blingblingverslaafde stoephoeren zijn.quote:
Dat is toch gewoon keiharde logica? Welke weldenkende vrouw laat zich inpakken op die manier.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:08 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Bronnen genoeg, maar het gaat om het bewijs. En ik heb tot nu toe geen enkel bewijs gezien dat het daadwerkelijk om onzekere meisjes zou gaan. Wel een heleboel mensen die dat heel hard roepen in de media, om maar te kunnen verhullen dat hun dochters eigenlijk ordinaire blingblingverslaafde stoephoeren zijn.
en welk weldenkend persoon gaat nou aan de drugs of doet iets tegen de wet, niemand tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:16 schreef McKillem het volgende:
Dat is toch gewoon keiharde logica? Welke weldenkende vrouw laat zich inpakken op die manier.
"weldenkende vrouw", daar heb je het al...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:16 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon keiharde logica? Welke weldenkende vrouw laat zich inpakken op die manier.
Gisteren bij eenvandaag ook weer zo'n sloerie die op haar twaalfde al in de handen van een loverboy viel, de slettebak.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:35 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Nee. Maar dit zijn geen onzekere meisjes. En ze zijn ook niet op zoek naar aandacht, maar naar 'stoere', criminele allochtonen met veel blingbling.
ff kijken naar die hoerquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gisteren bij eenvandaag ook weer zo'n sloerie die op haar twaalfde al in de handen van een loverboy viel, de slettebak.
Of gewoon door schade en schande wijzer geworden? Ze was toen twaalf, nu negentien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:56 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
ff kijken naar die hoer
Duidelijk dus, precies het verhaal zoals we al dachten. Slettebakje valt gewoon op foute lui met veel blingbling. Iets onzekers of zwakzinnigs valt er verder niet aan het mokkel te ontdekken.
Als iemand zwakbegaafd is verandert dat niet na een tijdje achter het raam zitten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of gewoon door schade en schande wijzer geworden? Ze was toen twaalf, nu negentien.
nee en dat heb je me ook nergens zien schrijven, ik zeg alleen dat je ze tig keer kunt blijven waarschuwen, maar dat ze het toch doen. dan maar the hard way leren. om het probleem aan te pakken moet je drastische maatregelen nemen tegenover de exotische medelanders, maar dan ben je ineens discriminerend of onmenselijk bezig wat natuurlijk helemaal een schande is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:30 schreef Herald het volgende:
...
Dus mijn beste heren, is alleen een onzeker meisje zijn op zoek naar aandacht een vrijbrief om iemand te verkrachten of mag je dat doortrekken en zeggen als je partner wil scheiden dat een legitieme reden is om je kind in een ravijn te gooien?
Onzeker laat je nu voor het gemak maar even weg? Kom zeg, concluderen dat een meisje niet onzeker was op haar twaalfde, omdat ze nu na al die ellende redelijk stabiel lijkt, is wat onzinnig. Vind je zelf ook niet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:00 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Als iemand zwakbegaafd is verandert dat niet na een tijdje achter het raam zitten.
Niet onzekerder dan andere meiden op hun twaalfde. Je ziet dan het verschil naar boven komen tussen de meiden die wel een goede opvoeding gehad hebben en niet alleen voor het uiterlijke vertoon gaan, en zij die gaan voor de exotische jongeman met BMW.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Onzeker laat je nu voor het gemak maar even weg? Kom zeg, concluderen dat een meisje niet onzeker was op haar twaalfde, omdat ze nu na al die ellende redelijk stabiel lijkt, is wat onzinnig. Vind je zelf ook niet?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:17 schreef Lifesaver48 het volgende:
In september 1995 kwam de politie van Utrecht met een nieuwtje. Er waren vier mannen van Marokkaanse afkomst aangehouden (de drie broers A. en een vriend) die jonge autochtone Nederlandse en Marokkaans-Nederlandse meisjes uit de omgeving (bijvoorbeeld uit Gouda en Veenendaal) hadden geworven om in de prostitutie te werken. Het jongste meisje dat op de tippelzone aan de Europalaan was aangetroffen was zestien jaar. De werkwijze van deze souteneurs leek iedereen nieuw. Ze hadden de meisjes aan zich gebonden door hen verliefd op zich te maken. De rechtszaak in 1996 trok de aandacht doordat een aantal van die meisjes nog steeds verliefd was. Ondanks alle bedrog en geweld die ze in de afgelopen maanden en jaren hadden doorstaan, stonden vijf van hen op de dag van de zitting buiten het gerechtsgebouw met spandoeken: 'Laat onze lieffies vrij'.![]()
wat een domme gedrochten!
Precies. En meisjes van 12 zijn over het algemeen zelfverzekerde wereldburgers, niet waar?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:19 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Niet onzekerder dan andere meiden op hun twaalfde. Je ziet dan het verschil naar boven komen tussen de meiden die wel een goede opvoeding gehad hebben en niet alleen voor het uiterlijke vertoon gaan, en zij die gaan voor de exotische jongeman met BMW.
Nee, maar dat ze onzeker zijn doet er ook helemaal niet toe. Dat heeft hier niks mee te maken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Precies. En meisjes van 12 zijn over het algemeen zelfverzekerde wereldburgers, niet waar?
Nee je schrijft dat ze er zelf om vragen. Dat ze met een groot bord rondlopen met "verkracht mij". Dat ze zelf actief op zoek gaan naar tuig dat hun klappen wil geven in ruil voor een gsm. Dat ze de loverboys praktisch dwingen om hen te dwingen tot prostitutie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:07 schreef Misanthropist het volgende:
nee en dat heb je me ook nergens zien schrijven, ik zeg alleen dat je ze tig keer kunt blijven waarschuwen, maar dat ze het toch doen. dan maar the hard way leren.
en als dat zou zijn zou in je eerder aangehaalde nieuwsbericht uit 1996 wel alle slachtoffers buiten staan met spandoekenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:18 schreef Lifesaver48 het volgende:
Als dat wel belangrijk zou zijn, dan zouden alle 12jairge meiden hier wel in trappen. Maar dat is niet zo: het gaat om een specifiek deel, dat valt op foute exotische mannen met dikke BMWs.
Want elk twaalfjarig meisje wordt benaderd door loverboys?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:18 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Nee, maar dat ze onzeker zijn doet er ook helemaal niet toe. Dat heeft hier niks mee te maken.
Als dat wel belangrijk zou zijn, dan zouden alle 12jairge meiden hier wel in trappen. Maar dat is niet zo: het gaat om een specifiek deel, dat valt op foute exotische mannen met dikke BMWs.
Geen idee, zou me niks verbazen. Maar alleen de gebakjes die vallen op foute exotische jongens met blingbling trappen erin.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Want elk twaalfjarig meisje wordt benaderd door loverboys?
Natuurlijk, blijf dat maar lekker ononderbouwd beweren, terwijl de deskundigen je toch echt tegenspreken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:51 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Geen idee, zou me niks verbazen. Maar alleen de gebakjes die vallen op foute exotische jongens met blingbling trappen erin.
De deskundigen zeggen dat het in principe elk meisje kan overkomen. M.a.w.: dat ze onzeker of zwakbegaafd zijn heeft er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk, blijf dat maar lekker ononderbouwd beweren, terwijl de deskundigen je toch echt tegenspreken.
Wat dacht je dan dat ze zouden zeggen? Nee meiden uit ..., meiden van ... en meiden met een ... opleiding zal het niet gebeuren?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:07 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
De deskundigen zeggen dat het in principe elk meisje kan overkomen. M.a.w.: dat ze onzeker of zwakbegaafd zijn heeft er niks mee te maken.
Deze meiden zijn niet "mentaal zwak", dat is gewoon een fabeltje. Deze meiden zijn er juist op uit om zo hard mogelijk in ieder gaatje genomen te worden door exotische jongemannen met BMWs. En dat gaat hen best aardig af, totdat het opeen gegeven moment niet leuk meer is. Dan voelen ze zich ineens "slachtoffer" en hebben die arme jongens het gedaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:21 schreef alors het volgende:
[..]
Wat dacht je dan dat ze zouden zeggen? Nee meiden uit ..., meiden van ... en meiden met een ... opleiding zal het niet gebeuren?
![]()
Iedereen kan natuurlijk een periode in zijn leven al dan niet tijdelijk mentaal zwak worden. Je bent niet bestendig tegen het kwaad met een vwo opleiding en een burka aan ofzo.
Kwam op geen enkel moment naar voren. Wel dat ze zei dat die boys blijven doorgaan op je zwakke punten. En dat zij op haar twaalfde door zo'n stuk ongeluk is gepaaid. Weet je nog hoe jij was toen je 12 was (zo te lezen niet al te lang geleden). Denk dat jij met je bord voor je kop blij mag zijn dat jij niet achter een raam staat met je kontje als kutjequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:56 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
ff kijken naar die hoer
Duidelijk dus, precies het verhaal zoals we al dachten. Slettebakje valt gewoon op foute lui met veel blingbling. Iets onzekers of zwakzinnigs valt er verder niet aan het mokkel te ontdekken.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kwam op geen enkel moment naar voren. Wel dat ze zei dat die boys blijven doorgaan op je zwakke punten. En dat zij op haar twaalfde door zo'n stuk ongeluk is gepaaid. Weet je nog hoe jij was toen je 12 was (zo te lezen niet al te lang geleden). Denk dat jij met je bord voor je kop blij mag zijn dat jij niet achter een raam staat met je kontje als kutje
Dit is jouw mening. Wetenschapplijk bewijs is hier nooit voor gevonden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:31 schreef Lifesaver48 het volgende:
[..]
Deze meiden zijn niet "mentaal zwak", dat is gewoon een fabeltje. Deze meiden zijn er juist op uit om zo hard mogelijk in ieder gaatje genomen te worden door exotische jongemannen met BMWs. En dat gaat hen best aardig af, totdat het opeen gegeven moment niet leuk meer is. Dan voelen ze zich ineens "slachtoffer" en hebben die arme jongens het gedaan.
Zal best. Maar voor al jullie beweringen is ook nog nooit enig bewijs gevonden. Jullie raaskallen maar wat, omdat je het zo zielig vindt voor die meiden, en er waarschijnlijk in jullie ook iets van een loverboyslachtoffer schuilt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dit is jouw mening. Wetenschapplijk bewijs is hier nooit voor gevonden.
Welnee. Die lui zou jij niet eens kunnen verstaan.quote:Je lijkt zelf wel een 'loverboy', die praten vast net zo over die meiden.
Dat verschilt. In de eerder in deze topic aangehaalde Eenvandaag reportage was de moeder door de school bijvoorbeeld niet eens op de hoogte gesteld van het feit dat haar dochter regelmatig spijbelde.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:31 schreef Onbevolkt het volgende:
En waar zijn de ouders ?
Het lijkt me dat in dat specifieke geval de school wel degelijk nalatigheid kan worden verweten. De schuldige in een dergelijke situatie is simpelweg de loverboy.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:36 schreef JoPiDo het volgende:
aha! het is de school zijn schuld!
Die Friese stichting vangt meiden uit het hele land op. De Spits had vandaag nog een interessant artikel over dit onderwerp. Het klassieke beeld van de loverboy die een meisje inpalmt en haar langzaam de prostitutie in drijft lijkt te verdwijnen. Tegenwoordig is er steeds meer sprake van georganiseerde bendes die een behoorlijke dosis geweld en intimidatie hanteren.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:17 schreef Fredo55 het volgende:
Ik heb totaal Niets met Friesland.![]()
Dus het interreseerd me ook werkelijk niets van wat er daar gebeurd.
Waar praat ik het goed?quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:50 schreef Waterwereld het volgende:
En is de TS nu de daad van de loverboys op deze manier gewoon aan het goedpraten? Ik zou haast denken dat je ..(..........)
Alsof het legaal gebeurtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:58 schreef Synthesist het volgende:
Je mag pas in de prostitutie vanaf je 18e. Worden die meisjes dan een aantal jaar in de wacht gezet door zo'n loverboy? Je zou toch zeggen dat iemand van 18 wel verantwoordelijkheden kan nemen.
Daar gaat je bloed toch van koken? Je zou bijna gaan verwachten dat ze op scholen voorlichting over dit fenomeen gaan geven, zo vaak komt het in het nieuws. En dat soort gasten moeten ze gewoon met een blowtorch bewerken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die Friese stichting vangt meiden uit het hele land op. De Spits had vandaag nog een interessant artikel over dit onderwerp. Het klassieke beeld van de loverboy die een meisje inpalmt en haar langzaam de prostitutie in drijft lijkt te verdwijnen. Tegenwoordig is er steeds meer sprake van georganiseerde bendes die een behoorlijke dosis geweld en intimidatie hanteren.
Wat versta je onder voorlichting? Op FOK! is dat altijd zo gemakkelijk "ze moeten voorlichting geven". Voorlichting, dat is 50 minuten bij maatschappijleer aanhoren wat de problemen zijn van loverboys, waarvan iedereen denkt "boeiend het is geen leerstof voor het proefwerk dus ik let niet op" en "overkomt mij toch niet". Aangezien elke Nederlander ook is voorgelicht over voorbehoedsmiddelen zouden er geen soa's moeten zijn in dit land.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:00 schreef Hamilcar het volgende:
Daar gaat je bloed toch van koken? Je zou bijna gaan verwachten dat ze op scholen voorlichting over dit fenomeen gaan geven, zo vaak komt het in het nieuws. En dat soort gasten moeten ze gewoon met een blowtorch bewerken.
Er zijn zelfs films over gemaakt die op scholen worden vertoond. Hoe zie je die voorlichting voor je?quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:00 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Daar gaat je bloed toch van koken? Je zou bijna gaan verwachten dat ze op scholen voorlichting over dit fenomeen gaan geven, zo vaak komt het in het nieuws. En dat soort gasten moeten ze gewoon met een blowtorch bewerken.
Ja, intussen zitten er weer duizenden belastingcenten in die naamsverandering en zijn we nog geen haar dichterbij een oplossing tegen deze kneuzen.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:41 schreef schoelje het volgende:
De frontpage meldt dat de minister het liever over pooierboys heeft. Goed idee! So it will be.
Van 'loverboy' naar 'pooierboy'
Sterker nog. Volgens mij berijk je als 'pimp' het hoogste punt in je carriere als zelfs de regering je officieel erkent als pooier.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:16 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja, intussen zitten er weer duizenden belastingcenten in die naamsverandering en zijn we nog geen haar dichterbij een oplossing tegen deze kneuzen.
Geweldig idee ja.
Inderdaad. Er zijn al miljoenen over de balk gesmeten en kranten volgeschreven, maar nog steeds zijn er volop kansloze sletten die trappen in dit soort dingen.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:16 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja, intussen zitten er weer duizenden belastingcenten in die naamsverandering en zijn we nog geen haar dichterbij een oplossing tegen deze kneuzen.
Geweldig idee ja.
over inbraak en zakkenrollen is ook heel veel geschreven, gek dat het dan nu nog steeds gebeurd. Zal wel komen door al die mensen die er op geilen om gerold of bestolen te worden, de smeerlappen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:31 schreef Halcon het volgende:
Inderdaad. Er zijn al miljoenen over de balk gesmeten en kranten volgeschreven, maar nog steeds zijn er volop kansloze sletten die trappen in dit soort dingen.
Waarom heeft hij het niet meteen over 'pooiers' als hij deze overigens goede weg inslaat?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:41 schreef schoelje het volgende:
De frontpage meldt dat de minister het liever over pooierboys heeft. Goed idee! So it will be.
Van 'loverboy' naar 'pooierboy'
Dan ligt het meer aan de opvoeding. Wat tegenwoordig op TV en op het Internet te vinden is, dat baart echt zorgen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad. Er zijn al miljoenen over de balk gesmeten en kranten volgeschreven, maar nog steeds zijn er volop kansloze sletten die trappen in dit soort dingen.
Je kunt wel lekker hard gaan oordelen, maar feit blijft natuurlijk dat het pubers zijn. Je moet ze niet op dezelfde wijze veroordelen als volwassenen: daarvoor weten ze simpelweg nog te weinig van de wereld. Bovendien zijn ze vaak erg onzeker. Wiens schuld dit ook is, bij jouw harde oordelen is niemand gebaat.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sommigen vragen er wel om om bestolen te worden. Hier zie je bv weleens Europeanen of Amerikanen lopen met sieraden, geld en luxe spullen die ze uitgebreid tonen op straat. Dat wil niet zeggen dat het stelen goed te praten is, maar een verstandig mens probeert toch wat minder op te vallen om zo de kans om bestolen te worden te verkleinen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:35 schreef Herald het volgende:
[..]
over inbraak en zakkenrollen is ook heel veel geschreven, gek dat het dan nu nog steeds gebeurd. Zal wel komen door al die mensen die er op geilen om gerold of bestolen te worden, de smeerlappen.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan ligt het meer aan de opvoeding. Wat tegenwoordig op TV en op het Internet te vinden is, dat baart echt zorgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |