quote:
Klinkt alsof je inside information hebtquote:Op donderdag 6 november 2008 09:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Nouja, zo historisch is het allemaal niet. Wordt het pas als hij vermoord wordt, volgende week.
Zullen we dan maar alvast goodbye tegen je zeggen gezien je plannen?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Nouja, zo historisch is het allemaal niet. Wordt het pas als hij vermoord wordt, volgende week.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:08 schreef Geqxon het volgende:
[ afbeelding ] De huisregels van de stamkroeg
[ afbeelding ]
Er zijn enkele regels die gelden in dit topic:Geen 'smilie posts'. Geen ordinaire 'tvp' posts. Geen eindeloze 'hoi/doei' posts.
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Deksel 20,00 euro Shift-toets 3,50 euro ---------------------------------+ SUBTOTAAL 43,50 euro Totale verzendkosten 23,50 euro ---------------------------------+ TOTAAL 67,00 euro |
via viaquote:
mijn keyboard heeft anders maar 9 euro gekostquote:Op vrijdag 7 november 2008 15:54 schreef Geqxon het volgende:
Goedkoop? Een compleet keyboard kost je zo over de 300 euro!
Je moet ook niet het hele toetsenbord op deze manier gaan vervangen, maar als je maar één toetsje nodig hebt, is het een handige oplossing.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:54 schreef Geqxon het volgende:
Goedkoop? Een compleet keyboard kost je zo over de 300 euro!
Het was een grapje.quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:07 schreef Cothen het volgende:
[..]
Je moet ook niet het hele toetsenbord op deze manier gaan vervangen, maar als je maar één toetsje nodig hebt, is het een handige oplossing.
Rukken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:45 schreef Cothen het volgende:
Goedemorgen.
Vriendinlief is een week het land uit. Wat voor mannelijke dingen zal ik eens gaan doen?
Naar de bananenbarquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:45 schreef Cothen het volgende:
Goedemorgen.
Vriendinlief is een week het land uit. Wat voor mannelijke dingen zal ik eens gaan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |