ik koop zoiets niet met in het achterhoofd: die ga ik verkopen...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:11 schreef Geqxon het volgende:
Boxset is veel gaver joh. Heeft ook een veel hogere verkoopwaarde.
ahh.. tis wel een smak geld...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die boxset.. Zat er ook al naar te kijken
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 06:05 schreef phluphy het volgende:
Ik ga de Sharpe serie verzamelen. Deel 1 en 2 zijn al besteld. Deel 2 al binnen, deel 1 duurt nog een paar weken.
[ afbeelding ]
Geweldige serie.![]()
Grappig trouwens dat mannen zoiets als "Charmed" leuk vinden. Daar vind ik nou geen bal aan.
En het werkt nog prima ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:17 schreef Cothen het volgende:
Maar wel milieuvriendelijk: ik heb nu een zonne-lader voor mijn iphone
Gewoon lekkere wijven. Keek het wel eens op TV toen Justin het nog niet begreep.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 06:59 schreef mschol het volgende:
[..]
niet alleen haar![]()
goeie morgen![]()
half dagje en dan weer weekend...
Zonder al te veel zon?! (Nederland, hè...)quote:
Hehe, met geluid uit zelfs. dat is dus gewoon om maar 1 reden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:12 schreef Geqxon het volgende:
Zelf keek ik Veronica Mars altijd met het geluid uit.
Zelfde verhaal.
Jazeker, een beetje licht is al genoeg.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:54 schreef Jo0Lz het volgende:
Zonder al te veel zon?! (Nederland, hè...)
Dat is echt ideaal. Helemaal aangezien al die verhalen de ronde doen dat dat ding zo snel leeg is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:11 schreef Cothen het volgende:
[..]
Jazeker, een beetje licht is al genoeg.
ik vind et een leuke serie maar mede door de prijs wil ik nog effies wachten...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Gewoon lekkere wijven. Keek het wel eens op TV toen Justin het nog niet begreep.
Zou er persoonlijk geen box van kopen though...
Hehe, choices, choices.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind et een leuke serie maar mede door de prijs wil ik nog effies wachten...
ik kan het me nu eff niet zo goed veroorloven een box a 175 aan te schaffen naast de kosten die ik al wil gaan maken..
neemt niet weg dat ik em wel zou willen hebben
al cheaper gevonden...quote:
Hij loopt inderdaad vrij snel leeg, met de zonne-lader laadt hij in idle toestand op en verbruikt hij minder energie tijdens de het bellen, doordat de collector aan de achterzijde zit. nadeel is wel dat je hem op zijn kop moet leggen om te laden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:13 schreef Jo0Lz het volgende:
Dat is echt ideaal. Helemaal aangezien al die verhalen de ronde doen dat dat ding zo snel leeg is.
Zelf geen ervaring mee, trouwens.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:03 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, met geluid uit zelfs. dat is dus gewoon om maar 1 reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |