Dat zal bij niet lukken denk ik, heb weer allemaal leuke speeltjes uit Hongkong over laten komen. Waaronder twee externe behuizingen die met de oude schijven uit mn pc bij mijn tv komen te staan om media af te spelen.quote:
om 11 uur lag ik er in maar sliep denk ik pas om 23.30quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:42 schreef Cothen het volgende:
Toch iets eerder naar bed moeten gaan gisteravond?
ik hoop in de komende week wat hardware te kopenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:56 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dat zal bij niet lukken denk ik, heb weer allemaal leuke speeltjes uit Hongkong over laten komen. Waaronder twee externe behuizingen die met de oude schijven uit mn pc bij mijn tv komen te staan om media af te spelen.
En een laptop die voorzien gaat worden van een nieuw scherm en nog wat onzinnige meuk voor mijn iphone.
Gelukkig denken mijn collega's me mee: "Slapen is toch overrated."
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:58 schreef daanski82 het volgende:
[..]
om 11 uur lag ik er in maar sliep denk ik pas om 23.30
BT als in Bluetooth of als in BitTorrent?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:21 schreef daanski82 het volgende:
LOL, ikke zelf ben op zoek naar een goede NAS met BT mogelijkheid er is.
met een datavolume van 1 TB :-D maar ik denk dat ik dan even diep in de buidel moet tasten.
LOL data overdracht via Bluetooth :-pquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:28 schreef Cothen het volgende:
[..]
BT als in Bluetooth of als in BitTorrent?
*ROFLOL*quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:16 schreef Cothen het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets? simpel boardje erin en 8 schijven in 3.5" en 6 harde schijven met verloop in 5.25"
Of kunnen er daar niet genoeg in
als je goed je spul uitzoekt kan je op gebruik van ~50 watt zitten...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:44 schreef daanski82 het volgende:
[..]
*ROFLOL*
maar is hij dan ook energie zuinig ? zuiniger dan een NAS ?
Oh, je had die ook al gezien?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:09 schreef mschol het volgende:
avond
* mschol zit met dilemma:
kan Charmed (seizoenen 1-8) voor ~141 in losse boxsets per seizoen of 175 voor de alles in 1 boxset kopen..
weet nie wat ik zal doen
Hmm, die rare Chinezen ook, volgens de omschrijving zou ik aan de mediabehuizing ook een andere behuizing kunnen hangen, maar dat werkt dus niet...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:56 schreef Cothen het volgende:
Waaronder twee externe behuizingen die met de oude schijven uit mn pc bij mijn tv komen te staan om media af te spelen.
Maar wel milieuvriendelijk: ik heb nu een zonne-lader voor mijn iphonequote:en nog wat onzinnige meuk voor mijn iphone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |