aanlaten voor 6 uur?quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:35 schreef WyriHaximus het volgende:
Blergh me zen start spontaan niet meer op. Prop dat ding in de oplader, en hij springt niet een, nu moet ik dat ding er 6 uur aanlaten volgen creative 0_o.
return true;quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:46 schreef Geqxon het volgende:
Het plus-symbool is dus de OR (1 + 1 = 1, 1 + 0 = 1, 0 + 1 = 1, 0 + 0 = 0), het vermeningvuldigings-symbool dus de AND (1 * 1 = 1, 1 * 0 = 0, 0 * 1 = 0, 0 * 0 = 0).
Als ik de rest perfect heb is mijn cijfer een 5.5.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:08 schreef phluphy het volgende:
Balen, Bertje. Heb je het daardoor helemáál verpest, of maar voor een (klein) deel?
Blijkt netnummer 084 een peperduur servicenummer te zijn. Ja, en dat "Dit gesprek kost 40 cent per minuut" hoor je natuurlijk niet over de fax.quote:20 oktober 2008 20:59 - 20:59 0031847377258 ¤ 0.42
Ja dan zou dat ding weer helemaal opladen ofzo. Volgens de creative website kan het zijn dat i het daarna weer doet. Toch fucked up dat hij zomaar stopt met werken. Zie het morgen ochtend wel, en anders mag ik bol.com gaan mailen wat ik moet doen. Gelukkig doet me oude MP3 speler het nogquote:
Dat zou nog alleszins meevallen. Het jaar is net begonnen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:30 schreef Geqxon het volgende:
Als ik de rest perfect heb is mijn cijfer een 5.5.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 06:21 schreef phluphy het volgende:
ServicenummersWederom geldklopperij dus.
Providers idem dito. Allemaal oplichters.![]()
je moet je provider ook niet bellen, maar schrijven, dan heb je kans wel iemand met verstand te krijgen én je hebt afspraken op papier staan, waar je ze later aan op kan hangen als ze hun afspraken niet na komen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 06:21 schreef phluphy het volgende:
ServicenummersWederom geldklopperij dus.
Providers idem dito. Allemaal oplichters.![]()
Helaas werkt dat ook lang niet altijd. In het verleden een gedoetje gehad met Tele2. Tot 3 keer toe heb ik een brief opnieuw moeten opsturen omdat ze 'm niet meer hadden. Naderhand heb ik ze een rekening gestuurd voor alle gemaakte porte- en telefoonkosten. Gek genoeg hebben ze die nooit betaald.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:51 schreef Cothen het volgende:
[..]
je moet je provider ook niet bellen, maar schrijven, dan heb je kans wel iemand met verstand te krijgen én je hebt afspraken op papier staan, waar je ze later aan op kan hangen als ze hun afspraken niet na komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |