Tja, als je safe wil spelen doe je een dual-boot, en als je helemaal paranoide bent doe je het eerst testen in een virtual machine. Ik heb anderhalf jaar terug Vista voor het eerst geinstalleerd, ook dual boot voor de zekerheid, maar heb daarna XP echt nooit meer opgestartquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
in dat geval ga ik het gewoon proberen en zie ik wel hoe het los loopt
maj.. testen ga ik zowiezo (server hoeft niet direct 100% operationeel te zijn)quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:33 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Tja, als je safe wil spelen doe je een dual-boot, en als je helemaal paranoide bent doe je het eerst testen in een virtual machine. Ik heb anderhalf jaar terug Vista voor het eerst geinstalleerd, ook dual boot voor de zekerheid, maar heb daarna XP echt nooit meer opgestart
En ik verwacht niet dat Vista beter is dan 2k3
Historisch?quote:
We hebben een zwarte president in Amerika, schijnt histories te zijn ofzoquote:
We? Zo Amerikaans voel ik me niet hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 09:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
We hebben een zwarte president in Amerika, schijnt histories te zijn ofzo.
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Obama is imho wel een boss nigger hoor.
Vanavond is dan eindelijk de achterkant van het scherm binnen gekomen. Een half uurtje schroeven en voila een Acer laptop die weer normaal open en dicht gaat.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:56 schreef Cothen het volgende:
En een laptop die voorzien gaat worden van een nieuw scherm.
quote:
Klinkt alsof je inside information hebtquote:Op donderdag 6 november 2008 09:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Nouja, zo historisch is het allemaal niet. Wordt het pas als hij vermoord wordt, volgende week.
Zullen we dan maar alvast goodbye tegen je zeggen gezien je plannen?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Nouja, zo historisch is het allemaal niet. Wordt het pas als hij vermoord wordt, volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |