abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64611335
nou, wat had je?
Ja doei.
pi_64611356
...

Toch maar hier dit posten..

Oudjaarsdag ging ik naar de huisarts.. zoals hier boven al gemeld..

Eenmaal bij de huisarts was het beleid vooralsnog die hormoonkuur, maar ik vertrouwde het niet.
Dan toch maar verder onderzocht en ik bleek zwanger..
Meteen doorgestuurd via SEH het ziekenhuis in, want het leek erop dat het aan het misgaan was.

Eenmaal in het ziekenhuis leek alles goed, we zagen een springlevend kindje op de echo van al 18 weken en 5 dagen, grote schok maar wat waren we blij!

En ik.. een verklaring voor alle rare kwalen van de afgelopen maanden?
Gewoon Pfeiffer en daarna zwangerschapskwalen? Dan zou de wereld er opeens zo mooi uit gaan zien, ik mijn gezondheid misschien wel weer terug en een kindje op de koop toe!

Helaas, het heeft niet zo mogen zijn..
Weer thuis ging het wel heel erg vloeien, dus heb ik direct het ziekenhuis weer gebeld en moest ik meteen weer komen. De echo was nogsteeds goed, maar het vloeien was wel erg extreem en ik moest blijven.
Later op de avond krampen en meteen medicatie gekregen om de weeën af te remmen wat hielp en de rest van de nacht vrij goed doorgekomen.
De volgende dag leek het rustig, ik moest alleen opgenomen blijven en bedrust houden zolang ik nog vloeide, verder leek het allemaal goed te komen.

Die avond begonnen de krampen weer en sloegen vrij snel om in echte weeën.. meteen weer weeënremmer gekregen, maar ondanks dat de hele nacht weeën gehad. In de ochtend zakte het dan eindelijk weer af, de echo er weer bij gehad.. en er leek toch nogsteeds een hele grote kans dat het goed zou komen... al voelde ik ergens zelf van niet.

Na een paar uurtjes slapen begon het weer opnieuw.. dit keer was er geen keren of houden meer aan..
Gisteravond om kwart voor acht ben ik bevallen van een zoontje, Jeff...
Hij heeft nog een uurtje geleefd in onze armen...

De handjes en voetjes van ons zoontje...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 3 januari 2009 @ 13:46:13 #253
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64611606
* DJMO stil is
anytime you need me, just call my name and i'll be there
you'll know were to find me ...

in gedachten ben ik bij jullie lieverd
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64611615
*knuffelt marrit...
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_64611651
gecondoleerd en sterkte
Ja doei.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 13:48:14 #256
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64611665
Ik weet niet zo goed wat te zeggen MarMar. Maar wens je veel sterkte.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_64611737
Gecondoleerd MarMar...
Sanity is (not) statistical
  zaterdag 3 januari 2009 @ 13:54:10 #258
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_64611813
Na zoveel (bloed)onderzoek is een zwangerschap die inmiddels al tot op de helft was gemist?! Hard to believe.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 13:56:58 #259
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_64611890
* Natalie knuffelt MarMar
(Un)masking for the greater good.
pi_64612642
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 13:54 schreef Aventura het volgende:
Na zoveel (bloed)onderzoek is een zwangerschap die inmiddels al tot op de helft was gemist?! Hard to believe.
Ja.. ik heb ook heel veel vraagtekens bij alle onderzoeken nu.. heb ook meer dan eens gezegd dat mn menstruatie ontregeld was..

Maar ik hou me er nu maar even niet teveel mee bezig met "wat als" want daar wordt het niet anders van en zeker niet makkelijker van.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:37:56 #261
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_64612915
Jeetje, zeg. Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
pi_64613002
Wat een verhaal! Sterkte.
pi_64613180
Ik word er stil van.
Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:53:17 #264
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64613402
Veel sterkte MarMar
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:55:35 #265
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_64613461
Jemig MarMar....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:56:39 #266
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64613495
Sterke enzo.
Maar ehm, liep je bij een poppendokter ofzo? Hoe kan het zijn dat ze dit niet gezien hebben na ZOVEEL onderzoeken?
-
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 januari 2009 @ 15:04:29 #267
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64613721
Ik vind dit een erg vreemd verhaal
pi_64613900
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 14:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sterke enzo.
Maar ehm, liep je bij een poppendokter ofzo? Hoe kan het zijn dat ze dit niet gezien hebben na ZOVEEL onderzoeken?
Ik weet het niet, ik snap het niet..
Ik wil er nu even nog niet teveel over nadenken, maar de woede borrelt in me op als ik dat eventjes wel doe.

Niet voor nu.. eerst nu de rouw en het verwerken.
pi_64614738
Heel veel sterkte MarMar, hopelijk gaat je gezondheid er nu wel op vooruit ondanks het enorme verlies.
Wanneer leren mensen het is eens?
  zaterdag 3 januari 2009 @ 15:41:22 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64614789
Maar hoe is het nu dan met al je lichamelijke ongemakken? Zijn die er nu nog?

Wel heel verdrietig dat het zo heeft moeten gaan zeg... Sterkte!
pi_64614851
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
Maar hoe is het nu dan met al je lichamelijke ongemakken? Zijn die er nu nog?

Wel heel verdrietig dat het zo heeft moeten gaan zeg... Sterkte!
Nu nog wel, maar het is nog maar kort geleden.. ik weet niet hoe het nu verder komt, de tijd zal het leren...
pi_64614881
Jeetje wat een verhaal
Heel veel sterkte voor jullie allebeide.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 15:45:51 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64614920
Nou ja, het kan natuurlijk niet alleen door de zwangerschap komen, want je schrijft in de openingspost dat het een half jaar geleden al begon, en toen was het oktober.
Het hoeft er dus verder natuurlijk niks mee te maken te hebben.
Ik vroeg het me alleen af.

Heel veel sterkte de komende dagen.
pi_64615550
Jemig wat een verhaal. Sterkte.

Misschien een beetje bot om te zeggen maar gezien alle onderzoeken en medicijnen die je gehad hebt de afgelopen tijd is dit wellicht maar goed ook? Dat kan ook niet goed zijn voor een baby. Wie weet wat voor schade die hebben aangericht.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_64615649
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 16:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Jemig wat een verhaal. Sterkte.

Misschien een beetje bot om te zeggen maar gezien alle onderzoeken en medicijnen die je gehad hebt de afgelopen tijd is dit wellicht maar goed ook? Dat kan ook niet goed zijn voor een baby. Wie weet wat voor schade die hebben aangericht.
Weet je.. ik wil het niet, maar ik vraag me zo af of het allemaal zo had moeten gaan als bij het "algeheel onderzoek" dit ook even meegenomen was.. gezien ik vaak genoeg aangaf dat mijn menstruatie niet klopte...

Ik wil er niet aan denken, maar misschien is het juist door al die onderzoeken en medicijnen misgegaan en had het ook heel anders kunnen zijn nu..

zaterdag 3 januari 2009 @ 16:17:58 #276
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64615868
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 16:10 schreef MarMar het volgende:

Ik wil er niet aan denken, maar misschien is het juist door al die onderzoeken en medicijnen misgegaan en had het ook heel anders kunnen zijn nu..

Het is altijd lastig als buitenstaander hierop troostende woorden te geven. Ik weet niet wat er in je hoofd om gaat. Maar neem de tijd om het te verwerken. En later wordt het dan wellicht tijd om de personen die hier voor verantwoordelijk zijn er eens op aan te spreken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:53:34 #277
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_64616939
tering... wat een verhaal.

sterkte ermee
Neerkomen wel!
  Moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 17:07:52 #278
5428 crew  miss_sly
pi_64617410
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 16:10 schreef MarMar het volgende:

[..]

Weet je.. ik wil het niet, maar ik vraag me zo af of het allemaal zo had moeten gaan als bij het "algeheel onderzoek" dit ook even meegenomen was.. gezien ik vaak genoeg aangaf dat mijn menstruatie niet klopte...

Heel verdrietig dat het zo is gelopen.
Maar een zwangerschapstest is natuurlijk ook wel iets dat je zelf thuis kunt doen, dat is niet iets dat alleen in het ziekenhuis bij allerlei moeilijke testen aangetoond kan worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64618488
Nog even afgezien van het feit dat je als patient nog altijd komt bij de dokter voor een behandeling en gedegen onderzoek en dat dokters erzijn JUIST omdat patienten zelf niet alles kunnen bedenken en onderzoeken (en zelfs als je het wel zelf kunt blijft het m.i. primair een taak voor een arts), is het wel de minst tactische opmerking die je in deze situatie kunt plaatsen.
Sanity is (not) statistical
pi_64620707
Hoeveel mensen die ongesteld zijn doen een test dan?

Dat gegeven, met mijn aangeven erbij dat het anders was normaal, in combinatie met alle medicatie is inderdaad een optelsom die ik achteraf ook wel kan maken... maar vooralsnog hoort een arts daar meer verstand van te hebben dan ik.
pi_64622668
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat dus.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:00:14 #282
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64622786
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:56 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat dus.
Is dit nou sceptisch bedoeld?
Want wat heeft MarMar daar nou aan?
Het lijkt mij zo maar dat ze het zelf ook nogal ehm... vreemd vindt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_64623010
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:00 schreef Moonah het volgende:

[..]

Is dit nou sceptisch bedoeld?
Want wat heeft MarMar daar nou aan?
Het lijkt mij zo maar dat ze het zelf ook nogal ehm... vreemd vindt.
Ik weet het niet, ze heeft er idd niks aan, laat ook maar
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:17:25 #284
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_64625051
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:06 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ze heeft er idd niks aan, laat ook maar
Hmm, nou ja, newsflash: het leven loopt niet altijd volgens het boekje, welk boekje dat dan ook moge zijn.

Voor jou misschien wel, dan feliciteer ik je bij deze van harte, wees er blij mee en wees er zuinig op.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 20:55:14 #286
35189 Troel
scherp en bot
pi_64625054
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:57 schreef MarMar het volgende:
Hoeveel mensen die ongesteld zijn doen een test dan?
Ik denk dat als ze geen klachten hebben niet veel, maar met zoveel klachten en zonder duidelijk idee wat het is, zou ik gewoon getest hebben. Maar ik zou denk ik alles getest hebben wat ik thuis zou kunnen testen

Ik hoop voor je dat je mooie foto's hebt kunnen maken van jullie kereltje. Het is niet niets om ineens te horen dat je zwanger bent, laat staan om dan ineens met 18 weken te moeten bevallen en dat je dan ook je kindje nog levend in je armen krijgt waar het vervolgens sterft (dat is sowieso al een wonder op zich ). Ik hoop dat je lichamelijk snel van je klachten af bent.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64625220
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:55 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik denk dat als ze geen klachten hebben niet veel, maar met zoveel klachten en zonder duidelijk idee wat het is, zou ik gewoon getest hebben. Maar ik zou denk ik alles getest hebben wat ik thuis zou kunnen testen

Ik hoop voor je dat je mooie foto's hebt kunnen maken van jullie kereltje. Het is niet niets om ineens te horen dat je zwanger bent, laat staan om dan ineens met 18 weken te moeten bevallen en dat je dan ook je kindje nog levend in je armen krijgt waar het vervolgens sterft (dat is sowieso al een wonder op zich ). Ik hoop dat je lichamelijk snel van je klachten af bent.
Ik heb niet alle labresultaten gezien, maar ik ging er eigenlijk een beetje vanuit, zeker gezien ik urine en bloed genoeg gegeven heb en ook elke keer heb aangegeven dat mijn menstruatie niet goed was en ik ook buikkrampen had, ze dat wel even meegenomen hadden in de test.
Ik voel me er niet schuldig over dat ik daar niet meer op gelet of naar gevraagd heb, je ziet op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer en ik ben nog altijd de patient in deze, niet de expert.

Verder dank je! De foto's zijn mooi, ik ben heel blij dat ik ze heb! Heb er eerst heel erg over getwijveld of ik dat wel wilde, maar dacht beter dat je ze hebt en toch liever niet wilde, dan andersom want dan is het niet meer terug te draaien.
pi_64625289
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:55 schreef MarMar het volgende:

[..]

Hmm, nou ja, newsflash: het leven loopt niet altijd volgens het boekje, welk boekje dat dan ook moge zijn.

Voor jou misschien wel, dan feliciteer ik je bij deze van harte, wees er blij mee en wees er zuinig op.
Ik weet het
En ik zou niet teveel veronderstellingen doen over mijn leven als ik jou was
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:02:40 #289
35189 Troel
scherp en bot
pi_64625345
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:59 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik heb niet alle labresultaten gezien, maar ik ging er eigenlijk een beetje vanuit, zeker gezien ik urine en bloed genoeg gegeven heb en ook elke keer heb aangegeven dat mijn menstruatie niet goed was en ik ook buikkrampen had, ze dat wel even meegenomen hadden in de test.
Ik voel me er niet schuldig over dat ik daar niet meer op gelet of naar gevraagd heb, je ziet op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer en ik ben nog altijd de patient in deze, niet de expert.

Verder dank je! De foto's zijn mooi, ik ben heel blij dat ik ze heb! Heb er eerst heel erg over getwijveld of ik dat wel wilde, maar dacht beter dat je ze hebt en toch liever niet wilde, dan andersom want dan is het niet meer terug te draaien.
Gaan jullie hem begraven/cremeren? Dat hoeft nog niet met zijn leeftijd natuurlijk, maar vroeg me dat gewoon af. Kan je hem uberhaupt aangeven bij de gemeente?
Die foto's zijn altijd erg indrukwekkend vind ik. Laatst zag ik foto's van een meisje wat met 26 weken helaas overleed, maar als je dan ziet dat die voetjes zo klein zijn, dan breekt je hard gewoon. Die van Jeff zullen wel behoorlijk vertekenen, die zien er al veel groter uit.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64625348
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:01 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik weet het
En ik zou niet teveel veronderstellingen doen over mijn leven als ik jou was
Er staat niet voor niets "misschien" bij en dat feliciteren als het wel zo zou zijn is alles behalve ironisch bedoeld.
Ik begrijp uit deze woorden dat het niet zo is voor jou, maar ik had het je heus wel gegund, net als ieder ander.
pi_64625511
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:02 schreef Troel het volgende:

[..]

Gaan jullie hem begraven/cremeren? Dat hoeft nog niet met zijn leeftijd natuurlijk, maar vroeg me dat gewoon af. Kan je hem uberhaupt aangeven bij de gemeente?
Die foto's zijn altijd erg indrukwekkend vind ik. Laatst zag ik foto's van een meisje wat met 26 weken helaas overleed, maar als je dan ziet dat die voetjes zo klein zijn, dan breekt je hard gewoon. Die van Jeff zullen wel behoorlijk vertekenen, die zien er al veel groter uit.
Het was een groot mannetje al voor die 19 weken, maar mijn twee dochters zijn ook hele lange meiden.
We hebben hem afgestaan aan het ziekenhuis voor onderzoeken, na die onderzoeken cremeren ze hem in het ziekenhuis en krijgen we een urntje met zijn as.

We zouden hem wel aan kunnen geven bij de gemeente, maar dat hoeft van ons niet. Hij hoeft niet geregistreerd en op alle papieren vermeld te staan.
Dat zou bij tijd en wijle te confronterend zijn denk ik en hij heeft zonder die papieren net zo goed wel bestaan en een plek in ons hart.

En ja.. hartebrekend, zo klein, zo teer, maar al zo compleet... ongelovelijk!
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:10:47 #292
58560 Oksel
Gezellig.
pi_64625696
/snelle edit.. las alles de openingspost. Sorry.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:12:41 #293
35189 Troel
scherp en bot
pi_64625764
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:06 schreef MarMar het volgende:
En ja.. hartebrekend, zo klein, zo teer, maar al zo compleet... ongelovelijk!
Inderdaad, dat is het ook wel een beetje. Ik sta nog steeds met mijn bek vol tanden dat een kindje van 18 weken een uur kan leven. Is het wel zeker dat ie maar 18 weken was? Ze hebben dan nog helemaal geen longfunctie, dat komt pas rond de 26 weken.

En zeker als hij zo groot was?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:17:53 #294
58560 Oksel
Gezellig.
pi_64625962
Een uur leven met alle apparaten etc.. moet kunnen lijkt me.

Erg vreemd verhaal inderdaad..

Je wordt ziek, blijft ziek, wordt zwanger tijdens je ziekte, je lichaam stoot het kindje af vanwege de ziekte. Tenminste, zo zie ik het.

In ieder geval heel veel succes, en het spijt me voor je.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:22:31 #295
35189 Troel
scherp en bot
pi_64626165
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:17 schreef Oksel het volgende:
Een uur leven met alle apparaten etc.. moet kunnen lijkt me.

Erg vreemd verhaal inderdaad..

Je wordt ziek, blijft ziek, wordt zwanger tijdens je ziekte, je lichaam stoot het kindje af vanwege de ziekte. Tenminste, zo zie ik het.

In ieder geval heel veel succes, en het spijt me voor je.
Hmm, in het andere topic (in OUD) wordt dit gepost:
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:20 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Met het risico dat ik nu voor een gigantische reldel aangezien wordt...

Maar bovenstaande kan NIET!!!

De sacullaire fase van de longontwikkeling is pas vanaf 26 weken, heel soms vanaf 24. Pas dan is er gaswisseling in de longen mogelijk. Daarom kunnen ze ook pas vanaf dan met heel veel toeters en bellen kindjes in leven houden. De longblaasjes ontwikkelen zich pas vanaf week 32 en pas vanaf 34 weken kunnen premature kindjes zonder ondersteuning ademen. Bij 18/19 weken zwangerschap overleeft een foetus nog GEEN MINUUT buiten de baarmoeder.
Volgens mij heeft het dan ook geen zin om het kindje aan te sluiten op apparaten?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:27:20 #296
58560 Oksel
Gezellig.
pi_64626333
* Oksel heeft geen ideee, maar weet wel dat ze steeds meer kunnen..
pi_64626457
Het kan honderd keer niet kunnen volgens de zogenaamde internetexperts... en nee, ik excuseer me absoluut niet voor dit sarcasme!
HET IS TOCH GEBEUIRD!!!

Domme discussie of het wel of niet kan.

Jeff lag niet aan de apparatuur, Jeff ademde ook niet, maar het hartje heeft nog een uur geklopt!

Het interesseert me niet of je het wel of niet gelooft, maar ga er hier even geen domme discussie van maken, heb gvd een beetje respect!!!
pi_64626667
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:30 schreef MarMar het volgende:
Het kan honderd keer niet kunnen volgens de zogenaamde internetexperts... en nee, ik excuseer me absoluut niet voor dit sarcasme!
HET IS TOCH GEBEUIRD!!!

Domme discussie of het wel of niet kan.

Jeff lag niet aan de apparatuur, Jeff ademde ook niet, maar het hartje heeft nog een uur geklopt!

Het interesseert me niet of je het wel of niet gelooft, maar ga er hier even geen domme discussie van maken, heb gvd een beetje respect!!!
Sorry hoor, maar dat KAN NIET!!! Je hart stopt na een minuut of 5 zonder zonder zuurstof met kloppen, bij babies na nog korter...

Ontzettend KUT voor je als je inderdaad bij 18 weken een miskraam gehad hebt, maar never nooit niet dat die foetus dan buiten je lijf nog geleefd heeft!
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:40:03 #299
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64626897
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Sorry, maar het gaat er bij mij niet in dat je 18 weken zwangerschap:

1. zelf niet merkt
2. door een heel medisch circus niet wordt gezien.

En een doodgeboren foetus van 18 weken in je armen houden?
En hoe kan het nog een uur geleefd hebben in je armen? Het is helemaal niet levensvatbaar volgens mij

Heel bizar verhaal
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:42:40 #300
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_64627015
Mensen, stop eens met de discussie over wat wel en niet kan. TS was er zelf bij, en wij niet. Punt. Het is al erg zat zoals het gegaan is, en je helpt TS er niet echt mee door te gaan zeggen wat ze had kunnen/moeten doen etc. Hou dat voor je aub.

Beetje medeleven is al teveel gevraagd hier op Fok!...... En als je dan toch denk er wat van te moeten zeggen: Typ het maar in word! maar niet hier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')