Stel dat er reuma uit zou komen dan stellen ze in het ziekenhuis waar je het snelst terecht kan meestal alleen de diagnose en wordt je voor verdere behandeling alsnog doorverwezen naar het ziekenhuis in de buurt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:27 schreef MarMar het volgende:
Denk het wel, is wel dichtbij iig.
Ik merk wel watvoor logo er op de brief komt te staan
Ik hoop een beetje dat het toch gewoon drachten word want das lekker dichtbij huis en als het dan vervolgafspraken worden, wordt het niet zo'n gevlieg.
Dat valt dan weer meequote:Op dinsdag 4 november 2008 14:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Stel dat er reuma uit zou komen dan stellen ze in het ziekenhuis waar je het snelst terecht kan meestal alleen de diagnose en wordt je voor verdere behandeling alsnog doorverwezen naar het ziekenhuis in de buurt.
Dat is iets wat ook al door mijn hoofd gespeeld heeft, maar de gewrichtspijn is toch wel weer erg specifiek.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:55 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Klinkt ook als chronische vermoeidheid (ME). Heb je last van allergieen. Sta je moeier op dat dat je naar bed gaat? Ik kan je misschien helpen (mits je dat wilt natuurlijk), je kunt me altijd pm-en. Heel veel sterkte.
Dat is alweer meer dan 10 jaar geleden. Het ging om het Epstein-Barr virus dat voornamelijk moeheidsklachten geeft (heb daar vrij heftig last van gehad, heb een aardig idee gekregen wat 'doodmoe' inhoudt. Ik ging in 10 seconden tijd vanquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:32 schreef MarMar het volgende:
Ook rot Beelzebufo.
Ben je nu wel weer helemaal uitgeziekt dan?
Misschien is het handig om toch het hele verhaal te lezen voordat je met suggesties komt.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:04 schreef ForumGek het volgende:
Heeft de revalidatiearts het niet gehad over wat je in de tussentijd moet doen? Om weken op de bank te zitten (slijtplekken op de bank maken) lijkt me niet bevorderlijk voor de verdere gesteldheid van je lichaam. Het is altijd aan te raden om zo veel te bewegen wat mogelijk is. Want een ziekte zoals reuma bestaat uit periodes van heel heftige ontstekingen en ook periodes waarop het stukken minder gaat. En probeer je op die perioden te focussen.
Ik heb het hele verhaal niet gelezen maar fietsen is een goede methode om fit te blijven, wandelen natuurlijk ook, maar dat is een stuk zwaarder voor enkels/knieen. Wellicht is een hometrainer of een fiets met accu iets.
Jepquote:Op woensdag 5 november 2008 17:30 schreef griekjeee het volgende:
Is er gekeken naar de werking van je schildklier?
Je hebt namelijk wel klachten die kunnen duidden op een verminderde schildklierwerking...En het punt hierbij is dat dit niet altijd uit een bloedtest hoeft te blijken, of soms pas na een aantal jaar. Je moet eens vragen om de TSH-waarde van de laatste test of als je weer laat testen. De meeste mensen voelen zich het beste bij een TSH-waarde tussen de 1 en 2, veel dokters laten je echter nog bij een waarde tot soms boven de 5 naar huis gaan zonder behandeling.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:33 schreef MarMar het volgende:
[..]
Jep
Die scharen we onder de "geen grote afwijkingen" met andere woorden, binnen de perken.
Over een paar maanden es kijken of dat nogsteeds zo is, tenzij de reumatoloog eerder is met een diagnose wellicht.
Tsjah.. zelfde idee als internist die spreekt van "geen grote afwijkingen" waarbij ik dus interpreteer "wel kleine afwijkingen dus".quote:Op woensdag 5 november 2008 17:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je hebt namelijk wel klachten die kunnen duidden op een verminderde schildklierwerking...En het punt hierbij is dat dit niet altijd uit een bloedtest hoeft te blijken, of soms pas na een aantal jaar. Je moet eens vragen om de TSH-waarde van de laatste test of als je weer laat testen. De meeste mensen voelen zich het beste bij een TSH-waarde tussen de 1 en 2, veel dokters laten je echter nog bij een waarde tot soms boven de 5 naar huis gaan zonder behandeling.
you'r welcomequote:Op woensdag 5 november 2008 18:02 schreef MarMar het volgende:
[..]
Tsjah.. zelfde idee als internist die spreekt van "geen grote afwijkingen" waarbij ik dus interpreteer "wel kleine afwijkingen dus".
Bleek gister dan ook, toch ontstekingsfactoren volgens revalidatiearts vergelijkbaar met als je griep hebt en dat is toch niet echt dat je zegt een normaal bloedbeeld als je het mij vraagt!
Ik heb zelf echter vooralsnog toch meer een vermoeden richting een reumatische aandoening, maar het is het bekijken waard, thx.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |