Eigenlijk is het een gewone sniper aangezien iedereen dood gaat en er zelfs bloed rond vliegt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:12 schreef GilaMonyet het volgende:
Om nog even terug te komen op mijn vraag..
Ik dart rifle gewoon een sniper of een verdoofingsgun?
Oke, relaxedquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een gewone sniper aangezien iedereen dood gaat en er zelfs bloed rond vliegt.
Ik heb niet goed opgelet denk ik, omdat je die rocketlauncher al hebt vanaf het begin nam ik aan dat hij ook al in dat huisje lag, maar dat is dus niet zo....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:11 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Naast alle weapon shops staat een huisje met ammo maar ook al jou gekochte wapens. Je kunt tot in het oneindige daar opnieuw gratis een wapen halen. Dus als je een rocketlauncher hebt gekocht kun je die in dat huisje altijd opnieuw krijgen. Kost je geen cent
nee ik kreeg in begin een flammenwerper.. die had ik toen geswitched voor sniper..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:32 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik heb niet goed opgelet denk ik, omdat je die rocketlauncher al hebt vanaf het begin nam ik aan dat hij ook al in dat huisje lag, maar dat is dus niet zo....
Pfft.. ik zit pas op 22% moest eerst fable 2 uitspelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tering wat een lange game
Kan ik eindelijk verder met Dead Space.
Dat deed ik sowieso alquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:21 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Een tip. Gebruik zo veel mogelijk de bus. Anders duurt het wel heel erg lang.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:26 schreef GeneraalUli het volgende:
Tegen de wind in wegrennen door het gras, zorgen dat je vijanden je volgen en dan het gras in de fik steken.
Soms kan het wel leuk zijn, maar niet als je op weg naar een missie bent en je na 10 minuten rijden en 4 kampen verder opeens uit het niets overgereden wordt door zo'n idioot in een jeep.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:42 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wat heeft toch iedereen met dat kampjes gedoe een probleem. gewoon met de auto er vol inscheuren dan op volle speed spring je uit de auto , die dan al een of twee mensjes plat heeft gereden en voor de rest en paar granaatje erop
of doe het nog leuker. zet de auto neer, jakker een raket dat kamp in en kaboom weg kamp. auto weer in en rustig je weg vervolgen.
Dat dus...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:45 schreef DretoX het volgende:
[..]
Soms kan het wel leuk zijn, maar niet als je op weg naar een missie bent en je na 10 minuten rijden en 4 kampen verder opeens uit het niets overgereden wordt door zo'n idioot in een jeep.
Updaten?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:06 schreef DretoX het volgende:
Er is net een patch gekomen voor de Ps3, iemand enig idee wat het doet?
klinkt meer als, nog iets anders dat toegevoegd realisme is, maar mogelijk irritant wanneer dikke battle (mits slecht uitgewerkt...want lijkt me dat leeuwe wel weg zouden renne als ze een hevig vuurgevecht zien/horen enzo)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:31 schreef Dreetje74 het volgende:
\"Far Cry 2 update zal roofdieren bevatten\"
Leeuwen
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:24 schreef DretoX het volgende:
Man wat is online bagger, echt onmogelijk om een game te joinen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |